AndroidHealthClinic

hulp bij "kuurtje"

vince1

Novice
Waardering
0
Hallo,
Graag hier enige opmerkingen over een kuur die een maat van me gaat nemen om te "bulken".
Zijn stats: 119kg bf. 10/11% lengte 1.98m

Het lukt hem maar niet om boven de 120kg te komen, en wil nu eindelijk die barriere doorbreken.
Hier zijn schema: dianabol 40mg pd
om de dag 1 ampul finaplix (gold) samen met 1 viromone en 1 sustanon
Geen deca omdat die de receptoren van de finaplix zal gaan bezetten dus deze laat hij achterwege.
Dit geheel 6 weken en nakuren met clomid en HCG.
Zijn eten is goed verzorgt alleen de rust is wat te weinig omdat hij overdag werkt (bouw) en in de weekeinde ook nog aan de deur staat. Hij rust zoveel mogelijk.

Laat maar horen....

Hoeveel mg bevatten die ampullen precies?

• Topic Starter Topic Starter
aanvulling

viromone 100mg
finaplix (tren) 100mg
sustanon 250mg

Virormone is test proprionate, dat zit ook voor een deel in Sustanon.

Je gaat dus minstens 3 keer 2 test-producten in de week zetten: totaal minimaal
1050mg test.
Daar valt wat voor te zeggen. Met 100mg Tren om de dag is dat niet echt nodig.

Dan nu het doel: Boven die 120kg komen en er blijven.
Dan zou je niet maar 6 weekjes moeten kuren maar veel langer om je lichaam te laten wennen aan de gewichtstoename anders ben je die zo kwijt, echt waar.

Je lichaam dient dus minimaal laten we zeggen 10 weken aan gewichtetoename hebben gewerkt en moet het dan nog behouden.
Een 10 weken kuur lijkt me beter om een toename in kg vast te kunnen houden.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie, dus volgens jou is het niet nodig om zo hoog in je test. te gaan zitten. Als je nu 10/12 weken kuurt volgens datzelfde schema, maar 1 sus. laat vallen dan zullen je gains nog net zo groot zijn als met een sus. extra?

Die dianabol (russische) slaan niet echt aan, twijfel over de echtheid van dat spul. Misschien een overstap naar naposim, had alleen de vorige keer een aantal minder prettige bijwerkingen. Zo opgefokt als maar wat en een drukkend gevoel op de borst, hadden we beide. Wel goede gains, maar de bijwerkingen waren te groot naar mijn mening.

Is het nodig om dianabol erbij te blijven nemen, of zou jij eerst kijken wat de tren, en test samen gaan doen?

Zou de dianabol sowieso niet langer als 4 wkn nemen....

vince1 zei:
Is het nodig om dianabol erbij te blijven nemen, of zou jij eerst kijken wat de tren, en test samen gaan doen?

Bro, ik ben één der grootste tegenstanders van Dianabol op dit board.
Voor beginnelingen is het leuk te merken hoe je lichaam wordt volgepompt met water, je een plofharses krijgt, je enorme druk op je kop voelt; het lijkt wel échte spiermassa die je krijgt! :D Maar helaas, Dbol is leuk als je even wat meer wilt tillen dan de anderen in de gym, maar daar hodt het mee op.

In het kort: spiermassa verkrijgen met Dbol: Een 1 op schaal van 5
Bijwerkingen: een 5 op schaal van 5.

Veel nare dingen dus en weinig blijvende kwaliteit-spieren.
Maar ja, je hoeft niet te prikken en het is lekker goedkoop en het LIJKT wat dus alles wat LIJKT dat verkoopt ook goed. ;)

Wil je droge kwaliteitsmassa dan zul je wat langer moeten kuren, erg strict op je dieet moeten zijn en geen waterretentie-middeltjes pakken.
Laat de dbol dus buiten de deur, zooi voor lever, hart en hersenen.

Als je niet vies bent van een stevige kuur dan zou ik je haast mijn huidige kuur aanraden.
Daar zitten ook Test en Tren in met dat verschil dat EQ ook nog meedoet.
Kijk maar es op www.supercycle.tk daar staat ie helemaal.

Mocht je het naar je eigen hand willen zetten, dan zou ik zeggen laat de test enanthate eruit en pak 10 weken EQ en test prop en de laatste 6 weken Tren.

Ik heb je schema doorgenomen, ziet er indrukwekkend uit moet ik zeggen. Zou je me het een en ander over die EQ kunnen vertellen, ook wat betreft de bijwerkingen dan. Wil nu voor het komende jaar een plan gaan maken, heb eigenlijk altijd de standaard kuurtjes gedaan. Ben er goed op gegaan maar wil zo langzaam eens wat omgooien en kijken hoe ik daarop reageer.
Elke kuur die ik genomen heb zat een soort (of meerdere) Test in en altijd Deca. Groeihormoon wil ik niet nemen omdat ik de "gok" met insuline gewoonweg niet wil nemen.
Wil 3 maal kuren (incl.goede nakuur), waarvan ik de eerste 2x puur op massa wil concentreren en mijn derde kuur wil gaan "cutten".

Mijn maat gaat jouw schema iets aanpassen, en hoopt nu eindelijk over die 120kg heen te gaan. Weet niet of jij dat ook hebt maar als je boven de 1000mg Test gaat zitten dan slaap ik zo onrustig als maar wat, buiten het feit dat ik wegdrijf uit mijn bed van de transpiratie....

voriromone is inderdaad propionate dus om dit samen met sus te nemen is niet zo nuttig verder is propionate een kwaliteit en geen massa bouwer. een beter idee voor je maat zou dan zijn

week 1-4 750 mg sustanon
week 5-10 500 mg ennathate
week 1-9 400 mg deca
week 5-10 50 mg winstrol depot om de dag
week 1-4 30 mg d-boll per dag
week 10 200 mg deca

zou hem wel aanraden na een week of 6 wat hcg te nemen om de eigen hormoonhuishouding een beetje in leven te houden.

JK
Mister Holland 2003

DBC01 zei:
Voor beginnelingen is het leuk te merken hoe je lichaam wordt volgepompt met water, je een plofharses krijgt, je enorme druk op je kop voelt; het lijkt wel échte spiermassa die je krijgt! :D Maar helaas, Dbol is leuk als je even wat meer wilt tillen dan de anderen in de gym, maar daar hodt het mee op.

Veel nare dingen dus en weinig blijvende kwaliteit-spieren.
Maar ja, je hoeft niet te prikken en het is lekker goedkoop en het LIJKT wat dus alles wat LIJKT dat verkoopt ook goed. ;)

Wil je droge kwaliteitsmassa dan zul je wat langer moeten kuren, erg strict op je dieet moeten zijn en geen waterretentie-middeltjes pakken.
Laat de dbol dus buiten de deur, zooi voor lever, hart en hersenen.

Als je niet vies bent van een stevige kuur dan zou ik je haast mijn huidige kuur aanraden.
Daar zitten ook Test en Tren in met dat verschil dat EQ ook nog meedoet.
Kijk maar es op www.supercycle.tk daar staat ie helemaal.

Mocht je het naar je eigen hand willen zetten, dan zou ik zeggen laat de test enanthate eruit en pak 10 weken EQ en test prop en de laatste 6 weken Tren.

1000mg boldenone in de week ???!!!!! damn !!!!! en 1000 mg test ??? Waarom die hoeveelheden ???

JK
Mister Holland 2003

Laatst bewerkt:
Niet 'in de week'. Frontload.
IK heb contact met een Europese subtopper gehad alvorens dit schema neer te zetten, en áls ik toch ruig met Bioldenon wilde doen dan verdient het zéker een twee-weekse frontload. Boldenon in frontload werkt beter met een tweeweekse dan eenmalig, aldus de opinie. En dus wie ben ik om dat niet uit te proberen.

De test zakt uiteindelijk naar 600mg, de Boldenon naar 500.
Valt allemaal wel mee denk ik.

vince1 zei:
Ik heb je schema doorgenomen, ziet er indrukwekkend uit moet ik zeggen. Zou je me het een en ander over die EQ kunnen vertellen, ook wat betreft de bijwerkingen dan. Wil nu voor het komende jaar een plan gaan maken, heb eigenlijk altijd de standaard kuurtjes gedaan. Ben er goed op gegaan maar wil zo langzaam eens wat omgooien en kijken hoe ik daarop reageer.
Elke kuur die ik genomen heb zat een soort (of meerdere) Test in en altijd Deca. Groeihormoon wil ik niet nemen omdat ik de "gok" met insuline gewoonweg niet wil nemen.
Wil 3 maal kuren (incl.goede nakuur), waarvan ik de eerste 2x puur op massa wil concentreren en mijn derde kuur wil gaan "cutten".

Mijn maat gaat jouw schema iets aanpassen, en hoopt nu eindelijk over die 120kg heen te gaan. Weet niet of jij dat ook hebt maar als je boven de 1000mg Test gaat zitten dan slaap ik zo onrustig als maar wat, buiten het feit dat ik wegdrijf uit mijn bed van de transpiratie....

De (mogelijke) bijwerkingen van Boldenone zoals ernstige acné e.d. staan allemaal op de site vermeld, je komt er alles tegen.
Dat je boven de 1000mg test het soort bijwerkingen krijgt die je vermeldde, tja dat is normaal ja. Wacht maar es tot je een bescheiden beetje Tren gebruikt, slápen doe je niet meer een zweten en stinken des te meer :D

HGH kan ook zónder insuline gebruikt worden hoor.
Ikzelf waag me niet aan insu, HGH zou een optie zijn maar erg duur en ik weet er nog geen snars van, alleen de basis-principes.

Hou m'n huidige kuur in de gaten, een uitgebreidere en Nederlandse vertaling staat elke week in de AAS-sectie van dit forum, in de sub-sectie 'logboek.'
Daar kun je week 1 en 2 vinden en vanaf zondag a.s. ook week 3.

groetjes,

DBC01

DBC01 zei:

.

Ik ben het hier niet helemaal mee eens...ik ga niet tegenspreken dat je een van de grootste tegenstanders van dbol bent :D of dat je dr een waterhoofd van krijgt...maar het blijft toch een testosteronderivaat, en het zal dmv training cq spierbeschadiging er toch voor zorgen dat de spieren zich sneller herstellen dan normaal...dus er zal altijd sprake zijn van spiertoename, of het nu veel is of weinig...ik denk ook dat er betere middelen zijn met minder waterretentie maar k wilde dit toch ff kwijt.

DBC01 zei:
Niet 'in de week'. Frontload.
IK heb contact met een Europese subtopper gehad alvorens dit schema neer te zetten, en áls ik toch ruig met Bioldenon wilde doen dan verdient het zéker een twee-weekse frontload. Boldenon in frontload werkt beter met een tweeweekse dan eenmalig, aldus de opinie. En dus wie ben ik om dat niet uit te proberen.

De test zakt uiteindelijk naar 600mg, de Boldenon naar 500.
Valt allemaal wel mee denk ik.

Ja het ziet er naar mijn mening ook wel een beetje uit als een kuur voor een topatleet maar of dit niet een beetje te is voor de gemiddelde recreatie bodybuilder. Maar ja groeien zul je in ieder geval wel !

JK
Mister Holland 2003

".....dus er zal altijd sprake zijn van spiertoename, of het nu veel is of weinig..."

Tuurlijk. Met Methyltest ook. Altijd wel een beetje. Maar wie raadt Methyltest aan? Niemand. De voordelen wegen niet op tegen de nadelen.

De veilige oplossing: Creatine! Wordt je ook heel sterk van, je houdt water vast en als je ermee stopt valt een groot gedeelte weg. Precies als Dbol alleen wel safer! :)

Dbol een testosteronderivaat? Ik noem het eerder een testosteron-castraat. :D

Chemical zei:
Ja het ziet er naar mijn mening ook wel een beetje uit als een kuur voor een topatleet maar of dit niet een beetje te is voor de gemiddelde recreatie bodybuilder. Maar ja groeien zul je in ieder geval wel !

JK
Mister Holland 2003

Gelijk heb je.

Punt is dat ik vroeger, toen ik héél klein was, en dan praat ik over nog voor m'n tienerjaren, al was gebleken dat ik resistent tegen medicatie was.
Bij DBC moest er uiteindelijk altijd dubbel voorgeschreven worden eer er effecten zichtbaar waren. Gelukkig had ik een ruimdenkende arts.

Met alcohol/drugs is dat ook zo geweest; feestje aan de gang, dan consumeerde ik in alle rust triple van ieder ander. Leuk? Nee, allesbehalve.
Het heeft zich meteen toen ook al utgedrukt in mijn kuren.

Er zijn echter twee zaken waar ik wél gevoelig voor ben, dat zijn Primo en Winstrol. Kleine beetjes maken héle prettige resultaten.
Mijn eventuele volgende kuur zal dan ook uit deze twee bestaan.

winstrol werk eigenlijk ook goed bij mij. 4 weken 40mg per dag levert mij toch 3kg spierwinst op. het enigste wat mij bij dit product tegensteekt is dat het nogal belastend is voor de lever. maar ik verlies de kilo's niet achteraf. ik wordt er wel niet seksueelactiever van en daarna is er ook geen terugval. trainen idem. eigenlijk wel ideaal om af en toe een kort kuurtje te doen van 4 weken. mentaal voel ik ook niets. met sustenon voel ik mij bvb een beetje superman, alles gaat goed. constant aan coïtus denken, maar daarna heb ik toch een terugval. geen zin om te trainen, seksueeleen beetje apathisch en een deel van de winst verdwijnt. en dat duurt toch minstens 2 weken. misschien zelfs een maand. ik moet wel zeggen dat ik toen geen belang hechtte aan een nakuur en mijn lichaam op natuurlijke wijze liet herstellen.

DBC01 zei:
Er zijn echter twee zaken waar ik wél gevoelig voor ben, dat zijn Primo en Winstrol. Kleine beetjes maken héle prettige resultaten.
Mijn eventuele volgende kuur zal dan ook uit deze twee bestaan.

Alleen Primo en Winstrol ? Wel goeie kwaliteit massa maar krijg je niet te veel bijwerkingen van DHT ? Zoals uitvallen van je haar en vergroting van je prostaat ? Ik heb trouwens op ergogenics een artikel gelezen dat een klein beetje soja de bijwerkingen van DHT kan beperken en dat dit geen invloed heeft op de anabole werking.. In hoeverre dit waar ik weet ik niet maar als het de anabole werking niet remt zou het niet handig zijn ?? :)

Ciao !

De grootste coïtusuele terugval die ik heb gehad was na gebruik van Sustanon.
Wat volede ik me ziek zwak en minder, en dat hiedl echt weken aan.
Andriol geslikt en hielp maar weinig.

Van Winstrol krijg ik als enige bijwerking nogal langdurige vaak voorkomende erecties en m'n coïtuslust gaat de lucht in. Verder geen haaruitval ofzo, prima te doen.

Terug
Naar boven