XXL Nutrition

Hulp gevraagd!!kuur schema!!

DhrTony

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
74kg
Beste mensen

In het kort zal ik me voorstellen:ik heet Tony ben 25 jaar ik weeg rond de 75kilo en ben ongeveer + - 1.80 lang.

Mijn vraag waar ik Hulp mee nodig heb:

Ik heb anabolen gekocht namelijk:
Parabolan en test e

Ik weet niet precies wat/Hoevaak en hoeveelheden het beste is voor me.
Met de anabolen die ik op dit moment heb is me vraag of iemand me een kuur schema ervan kan maken..en of ik misschien nog wat bij moet halen.

Groetjes Tony

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb er weinig tot geen verstand van...heb me misschien wat aan laten smeren..ik vraag nu ook om hulp of het wel goede anabolen zijn Enzo..

Snap niet dat je zoiets zomaar koopt man. Nu moet je maar op de blaren zitten. Hoop dat je ervan leert. Ga maar zelf lekker research doen x

Snap niet dat je zoiets zomaar koopt man. Nu moet je maar op de blaren zitten. Hoop dat je ervan leert. Ga maar zelf lekker research doen x
Heb het van iemand gekocht die zelf nogal breed is en ik zelf weinig zelfvertrouwen heb...maar oké bedankt om me nog verder na beneden te halen.

Heb het van iemand gekocht die zelf nogal breed is en ik zelf weinig zelfvertrouwen heb...maar oké bedankt om me nog verder na beneden te halen.
Dan vraag je hem toch om advies? Hij is tenslotte breed.
Je moet niet zomaar anabolen kopen met de gedachte ff snel ripped te worden. Je bent veel te mager voor je lengte, dus kuren slaat nergens op. Eerst natty meer massa pakken. Vervolgens kan je je over aas gaan inlezen en hier met een suggestie komen wat jij een goede cycle vindt, dan kunnen mensen je evt tips geven. Niemand gaat je hier alles voorkauwen. Nergens in deze samenleving niet.

Dan vraag je hem toch om advies? Hij is tenslotte breed.
Je moet niet zomaar anabolen kopen met de gedachte ff snel ripped te worden. Je bent veel te mager voor je lengte, dus kuren slaat nergens op. Eerst natty meer massa pakken. Vervolgens kan je je over aas gaan inlezen en hier met een suggestie komen wat jij een goede cycle vindt, dan kunnen mensen je evt tips geven. Niemand gaat je hier alles voorkauwen. Nergens in deze samenleving niet.
Het is eenmaal gekocht Hoe kan ik dit het beste opmaken...?

• Like
Waarderingen: 040B
Wil je zeggen dat het geen enkel effect op me zal hebben als ik het gebruik?
Het zal altijd een effect hebben. Maar het blijft onverstandig om zomaar wat te kopen!

Wat verwacht je van deze kuur? Ken je de bijwerkingen van deze middelen? Wat voor nakuur heb je gepland?

Anabolen zijn geen speelgoed en bij verkeerd gebruik schadelijk voor je gezondheid. Je bent er nog lang niet klaar voor. Ga eerst een paar jaar natuurlijk trainen

Als het je zo niet lukt om op of boven de 80kg te komen, dan eet je niet genoeg. Als jij je voeding niet aanpast ga jij ook je gains van deze kuur niet vasthouden.

Kuren is huren!

• Like
Waarderingen: Xanb
Haha misschien een beetje. Mensen denken gewoon veel te makkelijk over aas. "Ik koop wat leuks, ram een spuit in me reet en groei zonder ook maar wat te doen". En dan nog de illusie hebben dat mensen een schema voor willen kauwen kom op.. Als je de stap neemt om aan de aas te gaan mag ik toch hopen dat je zo zelfstandig bent dat je zelf ff wat research doet :p

Tony, ik denk dat het heel verstandig is als je de AAS voorlopig nog even laat voor wat het is. Zo te zien heb je er nog geen verstand van en ligt verkeerd gebruik op de loer.

Sla die gast die het je verkocht heeft even op zijn bek AUB.

Ik zou ze in de kast zetten en een paar maanden onderzoek gaan doen.

Of jezelf een hoop gejank besparen en ze gewoon weg gooien.

Als je besluit ons advies niet te nemen zien we je over 6 maanden omdat je al 3 maanden depressief bent en je pik niet meer omhoog krijgt.

Terug
Naar boven