XXL Nutrition

Hulp gevraagd!!kuur schema!!

DhrTony

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
74kg
Beste mensen

In het kort zal ik me voorstellen:ik heet Tony ben 25 jaar ik weeg rond de 75kilo en ben ongeveer + - 1.80 lang.

Mijn vraag waar ik Hulp mee nodig heb:

Ik heb anabolen gekocht namelijk:
Parabolan en test e

Ik weet niet precies wat/Hoevaak en hoeveelheden het beste is voor me.
Met de anabolen die ik op dit moment heb is me vraag of iemand me een kuur schema ervan kan maken..en of ik misschien nog wat bij moet halen.

Groetjes Tony

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb er weinig tot geen verstand van...heb me misschien wat aan laten smeren..ik vraag nu ook om hulp of het wel goede anabolen zijn Enzo..

Snap niet dat je zoiets zomaar koopt man. Nu moet je maar op de blaren zitten. Hoop dat je ervan leert. Ga maar zelf lekker research doen x

Snap niet dat je zoiets zomaar koopt man. Nu moet je maar op de blaren zitten. Hoop dat je ervan leert. Ga maar zelf lekker research doen x
Heb het van iemand gekocht die zelf nogal breed is en ik zelf weinig zelfvertrouwen heb...maar oké bedankt om me nog verder na beneden te halen.

Heb het van iemand gekocht die zelf nogal breed is en ik zelf weinig zelfvertrouwen heb...maar oké bedankt om me nog verder na beneden te halen.
Dan vraag je hem toch om advies? Hij is tenslotte breed.
Je moet niet zomaar anabolen kopen met de gedachte ff snel ripped te worden. Je bent veel te mager voor je lengte, dus kuren slaat nergens op. Eerst natty meer massa pakken. Vervolgens kan je je over aas gaan inlezen en hier met een suggestie komen wat jij een goede cycle vindt, dan kunnen mensen je evt tips geven. Niemand gaat je hier alles voorkauwen. Nergens in deze samenleving niet.

Dan vraag je hem toch om advies? Hij is tenslotte breed.