Ik ben nu al een aantal maanden aan het trainen en wil het allemaal wat serieuzer gaan aanpakken.
train nu 3/4 dagen in de week, afhankelijk van hoeveel tijd ik heb. schema:
dag 1: borst biceps + kwartier cardio
dag 2: schouders en wat buik + kwartier cardio
dag 3: rug triceps + kwartier cardio
dag 4 benen en wat buik
( als dag 4 er niet is vervallen benen. Kan deze nog niet goed trainen i.v.m. blessure aan me been)
S'ochtends en voor of na het trainen drink in een eiwitshake.
Mijn doel is om meer spiermassa te krijgen maar ook om wat droger te trainen en het welbekende buikje weg te krijgen.
Nu is mijn eerste vraag: moet ik nu onder, boven of op het aantal benodigde calorieën zitten? Had uitgerekend dat ik ongeveer 3000 kcal per dag nodig heb. Ik hoop zo, met jullie hulp, stapsgewijs een mooi voedingsschema te kunnen maken.
train nu 3/4 dagen in de week, afhankelijk van hoeveel tijd ik heb. schema:
dag 1: borst biceps + kwartier cardio
dag 2: schouders en wat buik + kwartier cardio
dag 3: rug triceps + kwartier cardio
dag 4 benen en wat buik
( als dag 4 er niet is vervallen benen. Kan deze nog niet goed trainen i.v.m. blessure aan me been)
S'ochtends en voor of na het trainen drink in een eiwitshake.
Mijn doel is om meer spiermassa te krijgen maar ook om wat droger te trainen en het welbekende buikje weg te krijgen.
Nu is mijn eerste vraag: moet ik nu onder, boven of op het aantal benodigde calorieën zitten? Had uitgerekend dat ik ongeveer 3000 kcal per dag nodig heb. Ik hoop zo, met jullie hulp, stapsgewijs een mooi voedingsschema te kunnen maken.