Fitness Seller

Hulp met creatine

JordiBB

Novice
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
71kg
Dag allemaal,

Ik heb dus zojuist creatine gekocht, ik weet wel hoe ik het moet gebruiken maar ik heb dus echt geen flauw idee wat 5 gram is, ik heb al gelezen dat de dichtheid etc er ook mee te maken heeft dus ik zal het merk er even bij zetten: Creapure creatine, nutrition for athletes.

Het zou fijn zijn als je mij kan helpen :)

1 maatschep is 5 gram.

Misschien leuk om te weten, 3 gram = 1 theelepel

• Topic Starter Topic Starter
Een maatschep heb ik dus niet, :/ en Borstkas, hoe weet je dat? ik zie op forums een theelepel is 6 gram, bij de andere 2 gram en bij de andere 4..

Keukenweegschaal...

Ik dacht dat je die van Body en fitshop had... niet dus.

Laatst bewerkt:
Een maatschep heb ik dus niet, :/ en Borstkas, hoe weet je dat? ik zie op forums een theelepel is 6 gram, bij de andere 2 gram en bij de andere 4..

ja zoiets ongeveer... sorry.. hangt af van korrelgrootte, en van de grootte van je theelepel uiteraard. Maar 1 theelepel is iets van 5 gram geloof ik... Het beste is een keukenweegschaal te kopen. Die heb je sowieso nodig.

Weet je zeker dat er geen maatschep ergens verstopt zit in het doosje? of is dat ongebruikelijk bij dat merk?

Gewoon een theelepeltje = 5gr

wat doet creatine exact?

Ga eens met een mesje door de pot heen, wss zou die er wel in zitten. Zo niet, een thee lepeltje is ong 5 gr, en een gr te veel is niet erg hoor! :)

Terug
Naar boven