Fitness Seller

hulp met school (nederlands betoog) (karma ofc)

Gast 3469

Monstrous Giant
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
2.126
Lengte
1m86
Massa
84kg
ik moet voor nederlands een betoog maken over dit onderwerp:
patienten die niet meer wilsbekwaam zijn, moeten nog steeds in aanmerking komen voor euthanasie,
nou moet ik in het betoog 2 voor en 1 tegen argument geven en het tegenargument weer weerleggen, heeft iemand argumenten die je goed kan verwoorden en makkelijk kan onderbouwen?

(karma voor help)

Mensen die niet wilsbekwaam zijn kunnen dus niet meer zelf een rationele afweging maken over de kwaliteit van hun leven. Misschien voelen ze zich een weekje minder goed maar kunnen ze daarna weer herstellen en nog jaren van hun oude dag genieten. Bovendien kunnen ze gemanipuleerd worden door familieleden die de erfenis willen innen.

Tegenargument: ja maar die mensen kosten heel veel geld dus kan je er beter lijm van maken.

je zit op het middelbaar, steek niet meer moeite in je taken/toetsen dan nodig. 50% halen is voldoende;)

• Topic Starter Topic Starter
je zit op het middelbaar, steek niet meer moeite in je taken/toetsen dan nodig. 50% halen is voldoende;)

wat is dit nou weer voor k*tpost, ze zijn echt complete nazi's bij ons op school als het gaat over zakelijke brieven of betogen

wat is dit nou weer voor k*tpost, ze zijn echt complete nazi's bij ons op school als het gaat over zakelijke brieven of betogen

big deal, buizen op een taak haal je weer in met de examens.

**** die shit, ga wat tv kijken ofzo en schrijf morgen net voor de les ff een tekstje onzin van 10 regels en je bent er klaar mee:)

big deal, buizen op een taak haal je weer in met de examens.

**** die shit, ga wat tv kijken ofzo en schrijf morgen net voor de les ff een tekstje onzin van 10 regels en je bent er klaar mee:)

ik snap nu waarom belgië in een bodemloze put zit

ik snap nu waarom belgië in een bodemloze put zit

ja, want met dat soort faggy taken maken ga je wat bijleren:rolleyes:

Als je mindless trivia wil oplossen, doe dan vooral je best op school;) (het gaat dan ook echt een verschil maken als je 90% haalt op zo'n vak ipv 50%:rolleyes:)
Wil je echt kennis vergaren, verwaarloos dan dat nutteloze schoolwerk en hou je bezig met shit zoals dit:
http://www.youtube.com/user/StanfordUniversity
http://ocw.mit.edu/index.htm

srs, als ik weet wat ik nu weet zou ik echt nog minder gedaan hebben in het middelbaar, en ik deed al heeeeeeeel weinig:roflol:

ik moet voor nederlands een betoog maken over dit onderwerp:
patienten die niet meer wilsbekwaam zijn, moeten nog steeds in aanmerking komen voor euthanasie,
nou moet ik in het betoog 2 voor en 1 tegen argument geven en het tegenargument weer weerleggen, heeft iemand argumenten die je goed kan verwoorden en makkelijk kan onderbouwen?

(karma voor help)

easy

Voor:
-De staat waarin deze pantienten verkeren kunnen niet meer onder het mom leven gezien worden. Ze verkeren onder veel lijden. etc etc

- Iedereen heeft het recht om te beslissen over zijn eigen leven. hier kan je goed op doorbouwen

Tegen:
-Je kunt kiezen voor religieuze shit, wij mogen niet beslissen over leven of dood.

-Patienten kunnen in een opvlieging een keuze maken om voor euthanasie te kiezen. Dit kan door medicatie of pijn komen waardoor een keuze niet weloverwogen is.

die laatste zou ik weerleggen door te zeggen dat patienten goed onderzocht worden en begeleid worden bij het maken van een keuze door doktors psychologen etc..

ff uit mijn duim gezogen. gewoon lullen

Tegen:
- Artikel 2 Verdrag tot Bescherming van de Rechten van de Mens (toetsing strafbaarheid)

Voor:
- Nederlandse Wet toetsing levensbeëindiging op verzoek en hulp bij zelfdoding (toetsing strafbaarheid, dus wel legitiem, weerlegt dus het "tegen")
- Onnodig lijden voorkomen met geen mogelijkheid meer tot genezing. (moreel argument)

En nu hier met die karma voordat ik euthanasie op jou doe.

easy

Voor:
-De staat waarin deze pantienten verkeren kunnen niet meer onder het mom leven gezien worden. Ze verkeren onder veel lijden. etc etc

- Iedereen heeft het recht om te beslissen over zijn eigen leven. hier kan je goed op doorbouwen

Tegen:
-Je kunt kiezen voor religieuze shit, wij mogen niet beslissen over leven of dood.

-Patienten kunnen in een opvlieging een keuze maken om voor euthanasie te kiezen. Dit kan door medicatie of pijn komen waardoor een keuze niet weloverwogen is.

die laatste zou ik weerleggen door te zeggen dat patienten goed onderzocht worden en begeleid worden bij het maken van een keuze door doktors psychologen etc..

ff uit mijn duim gezogen. gewoon lullen

hmm zijn wel goede, ik heb ondertussen ook al 1/3 af, ik vond mijn eigen argument ook wel redelijk,
stukje staat in de spoiler
Ten eerste omdat het in veel gevallen al vaak in eerdere stadia word aangegeven door de desbetreffende persoon, maar er op dat moment nog niks aan gedaan wordt omdat de patiënt nog niet in een onomkeerbare situatie zat. Nu wordt er bij dementie goed onderzocht of de patiënt wilsbekwaam is, zoals beschreven staat in "Trouw" van 9 november 2011 moest een toetsingscommissie van artsen eerst oordelen of de vrouw nog wel wilsbekwaam genoeg was voor de uitvoering van euthanasie. Mocht de patiënt wilsonbekwaam bevonden worden, dan zou euthanasie niet mogelijk zijn.

hmm zijn wel goede, ik heb ondertussen ook al 1/3 af, ik vond mijn eigen argument ook wel redelijk,
stukje staat in de spoiler
Ten eerste omdat het in veel gevallen al vaak in eerdere stadia word aangegeven door de desbetreffende persoon, maar er op dat moment nog niks aan gedaan wordt omdat de patiënt nog niet in een onomkeerbare situatie zat. Nu wordt er bij dementie goed onderzocht of de patiënt wilsbekwaam is, zoals beschreven staat in "Trouw" van 9 november 2011 moest een toetsingscommissie van artsen eerst oordelen of de vrouw nog wel wilsbekwaam genoeg was voor de uitvoering van euthanasie. Mocht de patiënt wilsonbekwaam bevonden worden, dan zou euthanasie niet mogelijk zijn.
ah khad wilsebekwaam wel verkeerd geinterpreteerd, achja

Ga je mijn shit nog gebruiken ofniet? Of denk je dat je mijn inbreng zomaar van tafel kunt vegen door karma mijn kant op te strooien.

Terug
Naar boven