MuscleMeat

Hulp nodig betreffende supplement

NicknickP

Novice
Waardering
1
Hallo allemaal :)

Ik wil wat meer massa krijgen en wil daarom nu ipv whey, een shake gaan nemen waarin ook koolhydraten zitten. Ik heb er nog niet heel veel verstand van, ben in opleiding ;)

Ik heb op XXL dit supplement gevonden 'Complex Carb Gainer'
Iemand hier ervaring mee? Of iemand een beter alternatief?
En wanneer ik dit ga gebruiken, wordt ik hier ook dikker van?? Of hoe werkt het precies? En er staat ook iets bij van MCT-Olie maar ik heb hier gelezen dat deze olie een fabeltje is?!

Veel vragen maar hopelijk kunnen jullie me helpen!
Alvast bedankt.

Nick

CCG is an sich wel een goede aanvulling ALS je voeding en training in orde zijn...

Heb je al een voedingsschema?
Indien nee, lees alle stickies in de sectie voeding eens door; lees daarna voedingsschema's van andere leden door; maak je eigen voedingsschema en post deze.

Wanneer je voeding op orde is en je nog ontevreden bent over je gains (wat niet zal zijn) dan kan je geld gaan uitgeven aan supplementen.

De Complex Carb Gainer is een goed product als alternatief heb je eventueel de Up Your Mass van MHP. Beide bevatten complexe koolhydraten i.p.v snelle suikers.
Beide producten zijn een goede aanvulling op je voedingsschema.

Heb je al een voedingsschema?
Indien nee, lees alle stickies in de sectie voeding eens door; lees daarna voedingsschema's van andere leden door; maak je eigen voedingsschema en post deze.

Wanneer je voeding op orde is en je nog ontevreden bent over je gains (wat niet zal zijn) dan kan je geld gaan uitgeven aan supplementen.

Sluit me hier direct bij aan! Supplementen zijn een aanvulling op je voeding en niet andersom.

Als je een basic product wilt met hoogwaardige eiwitten en koolhydraten kijk dan ook eens naar de [Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Mensen, even een vraagje.. Welke noten zijn goed?? Iemand misschien foto van die verpakking of ff merk aangeven :D?! En dan 3 handjes per dag nemen ???

Mensen, even een vraagje.. Welke noten zijn goed?? Iemand misschien foto van die verpakking of ff merk aangeven :D?! En dan 3 handjes per dag nemen ???

Volledig afhankelijk van je voedingsschema hoeveel je nodig hebt.
In principe zijn alle ongezouten noten goed (Géén suikerpinda's!).

Terug
Naar boven