MuscleMeat

Hulp nodig! *** breekring!

BBwannabe

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Hey, wou net mn eerste injectie zetten maar het ging niet helemaal goed met die vial. Ik ben echt nerveus, en heb zo'n breekring ampul verdoet.
Hoe kun je die het beste openen? Ik brak m net (met een handdoek) maar hij versplinterde helemaal :mad: .
Maargoed, doe de spuit erin, opzuigen komt er niets in de spuit! De injectienaald zat goed aangesloten aan de injectiespuit, daar lag het dus niet aan. Ik doe alles zoals in de thread over injecteren vermeld staat. Die deca yellowtop vial lukt me wel, maar zo'n ****in breekring! :rolleyes:. Wat eerst opzuigen? De test en daarna de deca? Of andersom?
Ik sta echt te shaken man. :D
Maar dat is altijd zo de eerste keer denk ik.

Ik zou de deca wel wat verwarmen....is vrij dikke vloeistof, krijg je minder bellen. Denk dat t niet uitmaakt wat je t eerst opzuigt.

• Topic Starter Topic Starter
had ik al verwarmd.. Maar daar gaat het niet om, help me met die breekring!

Die breekring kan je gewoon breken, gebeurd niks engs ofzo. :)
Als het goed is heb je ook een stip ergens op de ampul. Als je daarboven met je duim drukt breekt de bovenkant als het goed is vanzelf af.
Veel succes met de kuur btw. :D

Dit zijn dingen die je moet weten voordat je een degelijk goedje in je reet spuit, vind je niet?

Ff met een vijltje erlangs gaan bro. Breekt hij hier altijd keurig!

Ja en jij moet weten dat je in je eerste kuur geen 1000 test hoort te zetten.

@ pino: Ja dat dacht ik al :P enne thnx!
@ mr. J: Met een vijltje ging het al een stuk beter :)

Levrone@ zei:
Dit zijn dingen die je moet weten voordat je een degelijk goedje in je reet spuit, vind je niet?

Akkoord maar dit is nu zo 1 van die dingen waar je niet veel info over vind, welke as er bestaan, wat welke doet en welke bijwerkingen je kan krijgen, hoe te kuren en na te kuren vind je allemaal info genoeg over maar over de meer praktische dingen vind je bitter weinig

BBwannabe zei:
Ja en jij moet weten dat je in je eerste kuur geen 1000 test hoort te zetten.

@ pino: Ja dat dacht ik al :P enne thnx!
@ mr. J: Met een vijltje ging het al een stuk beter :)

Ik heb niet 1000 test in mijn eerste kuur gezet.

Moen zei:
Akkoord maar dit is nu zo 1 van die dingen waar je niet veel info over vind, welke as er bestaan, wat welke doet en welke bijwerkingen je kan krijgen, hoe te kuren en na te kuren vind je allemaal info genoeg over maar over de meer praktische dingen vind je bitter weinig

Akkoord maar juist DIE dingen die niet op het net voorkomen kun je dus wél in een forum vragen! Allemachtig zeg, voordat ik zelf ging spuiten heeft een vriend diue het al 10 jaar doet bij mij gezet.
Ik bleef elke keer goed kijken hoe ie het deed en na talloze keren ging ik mijn eerste zelf zetten met Vit B-injectable.
Dan kan er ook niet veel fout gaan. Maar als je zelfs verzaakt (want dat is het) om te vragen hoe een lullige ampul open moet...back to the books! En verzet die kuur maar een weekje. Eerst kennis opzuigen i.p.v. Deca.

Groet,
DBC01

DBC01 zei:
Akkoord maar juist DIE dingen die niet op het net voorkomen kun je dus wél in een forum vragen! Allemachtig zeg, voordat ik zelf ging spuiten heeft een vriend diue het al 10 jaar doet bij mij gezet.
Ik bleef elke keer goed kijken hoe ie het deed en na talloze keren ging ik mijn eerste zelf zetten met Vit B-injectable.
Dan kan er ook niet veel fout gaan. Maar als je zelfs verzaakt (want dat is het) om te vragen hoe een lullige ampul open moet...back to the books! En verzet die kuur maar een weekje. Eerst kennis opzuigen i.p.v. Deca.

Groet,
DBC01

AMEN

Omg, het was een normale vraag waar ik een normaal antwoord op verwacht. En levrone ik vond net wat posts van je, oo jjeee ik bloed na het spuiten hoort dat wel?
pff.

En DBC, de meesten hebben moeite met die ampullen. Hier valt vrij weinig over te vinden.

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=8722

BBwannabe zei:
Omg, het was een normale vraag waar ik een normaal antwoord op verwacht. En levrone ik vond net wat posts van je, oo jjeee ik bloed na het spuiten hoort dat wel?
pff.

En DBC, de meesten hebben moeite met die ampullen. Hier valt vrij weinig over te vinden.

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=8722

Ik wist tenminste wat ik deed, en bloeden hoort daarbij.Dat jij nou even snel gespierd wil worden voor de zomer is aan jou.

Ik ook, waarom vroeg je het dan?
even snel gespierd worden voor de zomer.. hoor dat. Natuurlijk zou ik het fijn vinden als ik rond de zomer 10 kg meer weeg, maar daar gaat het niet om.
Meneer wannabe player die toch door elk wijf afgezeken word.

"En DBC, de meesten hebben moeite met die ampullen. Hier valt vrij weinig over te vinden."

Je luistert niet. Daarom zei ik ook lieverd: Daar hebben we een forum voor zodat, als je er niets over kunt vinden, je dus ZELF die vraag kunt stellen!:D

OMG is het zo moeilijk :D

Ja het is laat, slapie tijd :P

BBwannabe zei:
Ik ook, waarom vroeg je het dan?
even snel gespierd worden voor de zomer.. hoor dat. Natuurlijk zou ik het fijn vinden als ik rond de zomer 10 kg meer weeg, maar daar gaat het niet om.
Meneer wannabe player die toch door elk wijf afgezeken word.

Beter een wannabe player dan een bbwannabe dat geneens degelijk een ampulletje kan opbreken..als jij niet in staat bent om een degelijk ampulletje open te breken denk ik dat 10 kg net ietjes te hoog gegrepen is voor je.

Dus veel succes.

Levrone@ zei:
Beter een wannabe player dan een bbwannabe dat geneens degelijk een ampulletje kan opbreken..als jij niet in staat bent om een degelijk ampulletje open te breken denk ik dat 10 kg net ietjes te hoog gegrepen is voor je.

Dus veel succes.
inderdaad :D

Wel potverdrie dubbeltjes lieve schatten! :D:D:D

Nou kappen dus! :mad:

Er worden alweer genoeg threads verziekt de laatste dagen door verschillende piepels met te strakke broekjes aan en dat wordt me een beetje te gortig eigenlijk.

Topicstarter is rijkelijk laat met z'n probleem, daar zijn we het over eens ok?
Zaak is om hem nu z.s.m. de antwoorden te geven waar ie wél iets aan heeft en daarmee zal ie het moeten doen.

Onder de breekring zit ergens een stip, hou daar je duim op en breek zo de ring naar achteren. Een doek eromheen vermindert je gevoel en dan breek je alles. Deca kan makkelijk opgezogen worden; vraag in de apotheek een maat naalden die 1 a 2 keer groter is dan degene die je nu hebt.

En voor de rest, ik herhaal het nog maar eens, vragen die je niet beantwoordt ziet, stel je op dit forum. Het is niet onze schuld dat je er te weinig van weet want er staat genoeg ervaring tot je beschikking.

DBC01

Jezus het wordt steeds triester hier zeg. Allemaal betwetertjes naar mijn idee. Jammer hoor...

D.W.

Terug
Naar boven