MuscleMeat

Hulp nodig! *** breekring!

Bro, een goede tip, met een ijzerzaagje heel voorzichtig even rond inzagen, echt heel weinig anders verneuk je alsnog je ampul, dan neem je de dop van een pen die zet over de ampul tot aan het breekrandje, dan een handdoek erom dat als er iets splinters komen dat ze niet in je handen komen. dan in 1 vloeiende beweging knakken, niet aarzelen, niet te lomp, gewoon in een doortastende beweging. dan zou het goed moeten gaan. succes !!

Tja, ik neem dus altijd een vijltje --> ff krassen (op de juiste plaats) --> en breken ion een zak/handdoekje.

Over een weekje of 3 weet je niet beter. Aldoende leert men. :)

Ik doe het altijd inzagen met een dremel slijpzaagje en daarna een gedeeltje van een halve pen op de bovenkant van de ampul, handdoek er op en breken maar..

Dan kan er weinig fout gaan

• Topic Starter Topic Starter
Ok thnx :). Ik zal eens kijken wat voor mij het gemakkelijkst is.
Gisteren voor eerst gezet, ging allemaal goed. Ik voelde helemaal niets, als ik nu buk voel ik alleen een klein beetje spierpijn maar meer ook niet.

Slijptol?? :D

BBwannabe zei:
Ok thnx :). Ik zal eens kijken wat voor mij het gemakkelijkst is.
Gisteren voor eerst gezet, ging allemaal goed. Ik voelde helemaal niets, als ik nu buk voel ik alleen een klein beetje spierpijn maar meer ook niet.

zal morgen nog wat erger zijn en wat stijf aanvoelen. als je er maar goed op let dat je niet in een bloedvat zit dan kan er weinig misgaan :) succes met je kuur.

dutch windmil zei:
Jezus het wordt steeds triester hier zeg. Allemaal betwetertjes naar mijn idee. Jammer hoor...

D.W.

Wáren het maar betwetertjes! :D'

Troeft de één de ander af met z'n mening. Maar dat is het niet. Er wordt wéderom op de man (of vrouw) gespeeld, hierdoor raken we off-topic en wordt het een schreeuwpartij over wie dan wel niet de beste is.

@BBwannabe: Zou graag willen weten wát voor amps je hebt. Als je Europese merken hebt zoals Schering amps, dan is het héél makkelijk openen.
Andere amps zoals die van Galenika kom je er niet onderuit om ze een aardig eind in te zagen. Mijn grootste irritatie in mijn kuur was altijd het zagen van die amps...

Misschien weet hier nog iemand n filmpje hierover??
Niet dat het al te moeilijk klinkt maar maybe toch wel handig.

soulreaver zei:
zal morgen nog wat erger zijn en wat stijf aanvoelen. als je er maar goed op let dat je niet in een bloedvat zit dan kan er weinig misgaan :) succes met je kuur.

Ja, altijd aspireren :)
Thnx :D

DBC01 zei:
@BBwannabe: Zou graag willen weten wát voor amps je hebt. Als je Europese merken hebt zoals Schering amps, dan is het héél makkelijk openen.
Andere amps zoals die van Galenika kom je er niet onderuit om ze een aardig eind in te zagen. Mijn grootste irritatie in mijn kuur was altijd het zagen van die amps...

Ik heb Schering testoviron uit Portugal.
Enantato de testosterona :P

Dboll zei:
Misschien weet hier nog iemand n filmpje hierover??
Niet dat het al te moeilijk klinkt maar maybe toch wel handig.

Een maatje stuurde mij een half jaar geleden 2 filmpjes van een site-injectie en een been-injectie. Ik zal es vragen waar ik die vandaan kan halen.

Dergelijke filmpjes zijn hier geloof ik al s eerder gepost maar die links werkten niet...dus zou idd graag s wel werkende links willen hebben.

Terug
Naar boven