XXL Nutrition

Hulp nodig eerste kuur test e only

Met alle respect man. Maar waarom dénk je in überhaupt aan AAS...
Ik woog toen ik begon met trainen 68kg bij 181cm. Jij weegt het nu na al te hebben getraind, bent 187cm en wilt nu al aan de AAS.. Je hebt geen idee waar je mee bezig bent. Het is geen whey shake die je in je reet prikt hoor.
Gewoon fucking veel eten en zo schoon mogelijk high protein medium carbs low fat
Nee. Nee. Nee.
Dit gaat nergens over.
I'm out.

• Topic Starter Topic Starter
gf je gwn mike chang bullshit daar umad

Even om te clarifyen hierzo, ik ga stoppen op 80-85kg ga me niet volpompen zoals menig andere, mss pak ik t anders aan dan de meeste maar mijn lichaam toch ?

Had zulke reacties al verwacht, its cool..

Hé fucktard,

Ga jezelf eerst is volproppen met chocomel en ben en jerry's en kom dan terug

gr jan

21 en nog steeds kinderachtig...

Verwacht maar geen hulp hier.

Wie is filemon

Mag toch ff vragen na een decent eerste kiur enzo, ga sws nog schema maken met een dietist en k neem een personal trainer dusss

Een beetje personal trainer maakt ook je voedingsschema. Dit kan hij beter op elkaar afstemmen. Een diëtist heb ik niet echt een hoge pet van op.

En ja k weet dat k t naturel kan halen maar wil mn max halen met aas en dan stoppen, hoef geen overdreven tank te worden, theoretisch gezien zak je dan ook niet in elkaar zoals dat je doet als je boven je max zit :)

Even om te clarifyen hierzo, ik ga stoppen op 80-85kg ga me niet volpompen zoals menig andere, mss pak ik t anders aan dan de meeste maar mijn lichaam toch ?

Je heb het over je max halen met aas en stoppen op 80-85 kg terwijl je 1,87 ben.
Dit is niet het punt waar je moet stoppen met kuren maar waar je eventueel eens aan een kuur kan gaan denken.
En 80-85 kilo is niet eens bijna je max

Uhm, dat is het max wat k wil. Wat is volgens jou mijn max dan

Als je 68kg weegt op 1m87 zou je helemaal nog niet moeten denken aan roids, weet je waarom?

Omdat je maar 68 weegt, dat betekent dat je dus een heel slechte manier van eten hebt. Het eventuele excuus dat je een ecto bent is bullshit en wordt gewoon gebruikt door mensen die niet genoeg eten. Na je kuur zal je de paar kg's die je hebt gewonnen, snel terug verliezen door die slechte eetgewoontes.

Bovendien ligt je eigen hormoonproductie na je kuur een tijd plat en verlies je dus nog sneller spieren als je niet goed eet.

Dat is waarom iedereen hier zegt dat jij nog niet aan kuren moet denken.

Find it out yourself. Succes.

80-85kg kan jij binnen een jaar wegen zonder aas.

Snap jouw hele instelling niet. De eerste post is dat je je test moet verdubbelen en je zegt gelijk doe ik.

Beter doe je rich piana na. Ben je over 1 maand 85kg.

Verstuurd vanaf mijn D2403 met Tapatalk

Een max is nooit te zeggen van te voren. Van veel dingen afhankelijk.
Dat je zonder aas nog flink wat kg kan pakken is zeker.
Ik zou eens beginnen met van alles en nog wat aan eten naar binnen te schuiven en flink te trainen. Dit zal al veel verschil maken.
Gooi wat extra pindakaas door je shake en doe wat extra beleg op je brood voor makkelijke kcal

80-85kg kan jij binnen een jaar wegen zonder aas.

Snap jouw hele instelling niet. De eerste post is dat je je test moet verdubbelen en je zegt gelijk doe ik.

Beter doe je rich piana na. Ben je over 1 maand 85kg.

Verstuurd vanaf mijn D2403 met Tapatalk
Leugens binnen een jaar 85 naturel. Als t wel kan volgens jou dan mag je me dat graag uitleggen

20kg vvm is misschien wat optimistisch.
Maar je kan aardig wat kg bijkomen in een jaar. Als je vvm plus een beetje vet aankomt.

Uitleg is heel simpel: meer eten!

Rich piana inhalen jonge nee ff serieus had tevreden geweest met 7-10kg ofzo

Rich haalde 14 kilo zei die dus had zelfs mog meer ingezeten maarja zijn voeding en aanpak was wss topnotch mijne totaal miet, zo eerlijk ben ik dan ookw el weer

Terug
Naar boven