beeldkijker
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.047
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha deze manBeetje meer dikke biefstukken eten in plaats van kuurtje jongeman.
Of misschien wel Pinda-kAAS 1kg ED WHATEVER IT TAKES !!!1!!1
, Ik ga kapot veel pindakaas eten ja? promiss 
Oh dus mn fysiek geeft me recht van spreken toch hahaha. Als t je niet bevalt ga lekker iemand anders de les lezen. Heb al gezegd dat ik jullie adviezen heb overwogen en ga t gwn doen. We zullen zienIk denk dat veel leden in dit topic hebben geprobeerd om op een deftige manier te reageren en je te adviseren. Wees eens wat minder arrogant/betweterig want met je huidige fysiek heb je geen reden om hoog van de toren te blazen. Met die mentaliteit kom je nergens.
Je hebt voldoende advies gekregen, maar snappen doe je het blijkbaar niet.
Je bent trouwens nogal wispelturig: de ene moment ga je toch niet kuren, dan ineens weer wel. Weet je eigenlijk wel wat je wil?

Oh het is er zo 1, even goed uit zien tijdens een festival en dan alles weer verliezenDeze jongen haalt toch echt wel het bloed onder mn nagels vandaan. Hij gaat dus gewoon toch kuren zegt hij (privégesprek). En dit allemaal voor een festival
ik hoop dat je je lichaam verneukt kerel.
Mensen zoals jij geven een slechte naam aan AAS.
Leer eerst eten man.
Jij bent echt niet lekker in je hoofd. Flapdrol
. Alles voor de bitches.Oh het is er zo 1, even goed uit zien tijdens een festival en dan alles weer verliezen. Alles voor de bitches.
Als je het toch voor de bitches doet zou ik je ten sterkste tren aanraden. Moet je maar eens de posts van Big Cat zien(https://forum.bodybuilding.nl/topics/tren-ervaringen.359674/page-2). Tren trekt alle bitches naar je toe. Zou dan gaan voor het volgende:
1-14 Test E 500mg
1-12 Tren E 600mg
16-19 Clomid 25mg
Bitches fosho.
Sterkte met grandioos op je bek gaan en jezelf even goed tegen komen.Oh dus mn fysiek geeft me recht van spreken toch hahaha. Als t je niet bevalt ga lekker iemand anders de les lezen. Heb al gezegd dat ik jullie adviezen heb overwogen en ga t gwn doen. We zullen zien
You will all be mirin'
Daar komt dan nog eens bij dat je om de zo veel tijd een nieuw dieet en schema moet maken omdat je lichaam er minder op gaat reageren.Je denkt dat je eerste beste schema gelijk wonderen gaat opleveren? Behoorlijk naïef. Het heeft mij maanden puzzelen gekost om goed op mijn schema te gaan, je moet ook rekening houden met gewicht en activiteit. Steeds kcal bij op of af halen, afhankelijk van het extra aan activiteiten of kilo's die je aan bent gekomen of afgevallen. Het is niet even een schema in elkaar zetten en je zit goed voor de rest van de tijd.
Je lichaam gaat er niet minder op reageren, je hebt gewoon meer/minder nodig omdat je gewicht verliest/aankomtDaar komt dan nog eens bij dat je om de zo veel tijd een nieuw dieet en schema moet maken omdat je lichaam er minder op gaat reageren.
. Ik volg zo'n beetje hetzelfde schema, gaat nog steeds prima. Soms kcal omhoog, soms kcal omlaag. Afhankelijk van waar ik mee bezig ben en wat mijn activiteit is. Als ik naar de sportschool fiets 200kcal extra bijvoorbeeld.Je lichaam gaat er niet minder op reageren, je hebt gewoon meer/minder nodig omdat je gewicht verliest/aankomt. Ik volg zo'n beetje hetzelfde schema, gaat nog steeds prima. Soms kcal omhoog, soms kcal omlaag. Afhankelijk van waar ik mee bezig ben en wat mijn activiteit is. Als ik naar de sportschool fiets 200kcal extra bijvoorbeeld.
Niet nodig, doe al lang praktisch hetzelfde schema. Heel af en toe eens een andere oefening of reprange aanpassen ofzo. Meer niet. Verhogen van gewicht is ook een veranderingDaar komt dan nog eens bij dat je om de zo veel tijd een nieuw dieet en schema moet maken omdat je lichaam er minder op gaat reageren.
Voor motivatie kan het natuurlijk wel interessant zijn om eens te veranderen maar ik heb niet veel keuze van oefeningen in mijn gym 
Ongeveer gelijk aan zijn schoenmaat denk ik