Visionair030
Cool Novice
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m87
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja je doet het voor je zelf, maar de mensen hier geven tips dat je je gezondheid niet verkloot voor bullshit doelen die je ook natuurlijk kan halen.Respect boeit me niet doe het voor mezelf niet voor jullie. En voor jullie mss laag doel maar hoef geen tank te worden wil nog graag agile zijn xd
, succes met een flinke rebound. Als je niet eens verder dan 68kg op 1,87 kunt komen natty verwacht dan maar een grote tegenslag. Je voeding/training is duidelijk niet on point, dat gaat alleen maar voor verlies en problemen zorgen. Weet ik en bedankt allemaal voor jullie meningen. En snap jullie helemaal, maar wil gwn gan met die banaan haha. En sport al jaren veel cardio ( voetbal ) dus drm ben k zo laag gewicht
Is te zien aan je gewicht

Het gaat om het totaal aan kcal niet wat je eet. Kijk naar Rich Piana, die eet bijna een paar dozen cornflakes en een shitload aan Ben & Jerry's elke dag goddammit en ziet er monsterlijk uit.Ik snoep niet en vermijd suikers en drink alleen water melk en optimel![]()
Hoezo dokter hahaNou aangezien je de keus hebt gemaakt en toch niet wil luisteren.
1-12 Test E 500mg EW
14-17 nolva 20mg ED
112 24/7 dokter.
Is dit een serieuze vraag?
Weet nu gewoon niet wat ik moet antwoordn srs

Mooie vent ben je ook he