XXL Nutrition

Hulp nodig eerste kuur test e only

• Topic Starter Topic Starter
Respect boeit me niet doe het voor mezelf niet voor jullie. En voor jullie mss laag doel maar hoef geen tank te worden wil nog graag agile zijn xd

Respect boeit me niet doe het voor mezelf niet voor jullie. En voor jullie mss laag doel maar hoef geen tank te worden wil nog graag agile zijn xd
Ja je doet het voor je zelf, maar de mensen hier geven tips dat je je gezondheid niet verkloot voor bullshit doelen die je ook natuurlijk kan halen.

Weet ik en bedankt allemaal voor jullie meningen. En snap jullie helemaal, maar wil gwn gan met die banaan haha. En sport al jaren veel cardio ( voetbal ) dus drm ben k zo laag gewicht

Jij bent me er eentje:o, succes met een flinke rebound. Als je niet eens verder dan 68kg op 1,87 kunt komen natty verwacht dan maar een grote tegenslag. Je voeding/training is duidelijk niet on point, dat gaat alleen maar voor verlies en problemen zorgen.

Het slaat ook nergens op wat je zegt over 'geen tank worden' en 'agile blijven', met zo'n instelling kom je nergens. Wel aan de hardcore middelen gaan maar geen tank willen worden?

Verder doe je het inderdaad voor jezelf, maar met zo'n trieste doel aan de anabolen grijpen zou ik niet bepaald trots in de spiegel kijken. Achja, ieder zijn ding.

Weet ik en bedankt allemaal voor jullie meningen. En snap jullie helemaal, maar wil gwn gan met die banaan haha. En sport al jaren veel cardio ( voetbal ) dus drm ben k zo laag gewicht

Nee je bent niet daarom zo laag gewicht, je eet gewoon simpelweg niet genoeg.

Heb een schema gehad die k vanaf manadag ga volgen dan moet t oed komen

Je denkt dat je eerste beste schema gelijk wonderen gaat opleveren? Behoorlijk naïef. Het heeft mij maanden puzzelen gekost om goed op mijn schema te gaan, je moet ook rekening houden met gewicht en activiteit. Steeds kcal bij op of af halen, afhankelijk van het extra aan activiteiten of kilo's die je aan bent gekomen of afgevallen. Het is niet even een schema in elkaar zetten en je zit goed voor de rest van de tijd.

Gewoon vreten jongen alles wat er te eten valt gwn luisteren na je lichaam , bereik je meer mee dan berekenen

Waarom heb je dan nog niks bezienswaardig bereikt? Het is algemeen bekent dat mensen gewoon te weinig eten en altijd denken dat ze genoeg eten. Van die skinny mensen die altijd chips, chocola, mac eten maar nooit aankomen, ben je vast wel bekent mee. Zo nu en dan komt ook hier een topic van iemand die 'vast zit' en aan de AAS wilt gaan.

Als ik naar mijn lichaam zou luisteren zou ik nooit kunnen bulken/cutten. Je lichaam wilt geen bodybuilder worden, die wilt alles zo neutraal mogelijk houden. Ik hoop dat je het probleem al ziet. Verder is 'gewoon vreten' ook erg dom om te doen, een grote kans dat je te weinig of te veel eet. De eerste 2 maanden werd ik vetter dan dat het nodig was door gewoon alles te eten wat los en vast zat.

Ik snoep niet en vermijd suikers en drink alleen water melk en optimel :)

En heb nooit gezegd dat ik vastzit sjaakie, ik gain gwn prima maar wil t ff erop knallen wat jullie ook zeggen

Ik ga miet eens meer reageren ik zal na mn cycle wel ff fototjes laten zien ja pik?

Nou aangezien je de keus hebt gemaakt en toch niet wil luisteren.

1-12 Test E 500mg EW
14-17 nolva 20mg ED

112 24/7 dokter.

benieuwd naar je foto ja zal dit onthouden. ;)

Ik snoep niet en vermijd suikers en drink alleen water melk en optimel :)
Het gaat om het totaal aan kcal niet wat je eet. Kijk naar Rich Piana, die eet bijna een paar dozen cornflakes en een shitload aan Ben & Jerry's elke dag goddammit en ziet er monsterlijk uit.

Jaman anders stel k m niet

Terug
Naar boven