CycleKing
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoop dat dit ook een grap is, maar dit ziet er uit als een serieuze US board cycle. Preventief ari, te weinig hCG en een overkill van een pct die je ook nog eens te laat begint. Als jij deze methode hanteert zal ik er snel mee stoppen en wat verder lezen hier.Visionair030
Test e 500mg EW week 1-12
Arimidex 0.5 EOD week 1-12
HCG 500iu EW Split dose 250iu/250iu week 1-14
Nolvadex 40/40/20/20 ED week 15-19
Clomid 100/100/50/50 ED week 15-19
Succes!
Echt hé, en ze verwachten met dat soort vragen ook nog eens op serieuze reactiesMan waar ben in godsnaam mee bezig?!
Je weegt 68 kilo en je wilt gaan kuren? Waar slaat dat nou op?
En hou jullie vast want ik ben bang dat er veel van zulke topics van' ik wil snel bijkomen voor de zomer' om dan an de zomer de gym niet meer in te komen :/
Hoop dat dit ook een grap is, maar dit ziet er uit als een serieuze US board cycle. Preventief ari, te weinig hCG en een overkill van een pct die je ook nog eens te laat begint. Als jij deze methode hanteert zal ik er snel mee stoppen en wat verder lezen hier.
Nee man... Gewoon nee...Dan wil ik jou cycle voorstel eens horen ! HCG te weinig ? 500iu is genoeg voor test e only kuur en AI is ook on point maar goed iedereen heeft zijn eigen theorie daarom ben benieuwd wat jij aan hem voorstelt ! En US board cycle lees jij maar eens verder bloodtest will proof !
Als je even rondkijkt zul je zien dan er wel wat te vinden is waarbij 25mg clomid voldoende was. Meer dan 50mg zorgde ook regelmatig voor problemen voor velen, dit omdat oestrogeen een beschermende werking heeft waar weinig van overblijft als je je oestrogeen uitschakelt. Bijvoorbeeld enorm brandende ogen.Dan wil ik jou cycle voorstel eens horen ! HCG te weinig ? 500iu is genoeg voor test e only kuur en AI is ook on point maar goed iedereen heeft zijn eigen theorie daarom ben benieuwd wat jij aan hem voorstelt ! En US board cycle lees jij maar eens verder bloodtest will proof !
https://forum.bodybuilding.nl/topic...e-hcg-werking-en-gebruik.341481/#post-7788245Als we kijken naar de studie van Coviello et al. zien we dat 250 IU EOD genoeg is om het testosteron niveau in de testes (intratesticulair testosteron – ITT) prima te waarborgen. Gezien de pharmacokinetica van hCG (te zien in Trinchard-Lugan et al. 2002) kunnen we dit ook af met een mindere frequentie dan EOD; 1 maal per week zou net te kort schieten, maar 2 maal per week is prima. Als we dus die 250 IU EOD omrekenen naar wat er per week zou gezet worden is dit circa 875 IU, en kom je uit op iets meer dan 400 IU tweemaal per week. Nu wordt hier vaak 2x 250 IU per week geadviseerd, wat op basis van de resultaten van Coviello et al. tekort schiet. Verder ben ik tot op heden ook geen overig materiaal uit de literatuur tegengekomen die zo'n protocol zou rechtvaardigen.
Goede voeding neem? Volgens mij eet je voedingMaar wat als k gwn goede voeding neem? Kreeg net een voedingsschema van een goodguy

Geen respect voor ons is geen respect voor jou, Douw lekker die 500mg erin en fl**ker dan een eind heenRespect boeit me niet doe het voor mezelf niet voor jullie. En voor jullie mss laag doel maar hoef geen tank te worden wil nog graag agile zijn xd

die naald komt er aan de andere kant weer uit ben ik bangOp basis van zijn foto's zou ik, gezien zijn ecto lichaamsbouw, in quads injecteren met 0,8*50mm. Kwestie dat het injecteren vlot gaat...
Naald wel volledig erin zodat gear goed opgenomen wordt en de gainzzzz verzekerd worden.
ik weet een heel goed kuurtje voor jou !! Beachbody proof
Winstrol 150mg elke dag slikken
1drankje per dag !
Weekend zelf bepalen hoeveel
8weken lang minimaal!!
En als je pas gele ogen krijg bij week 6-7 ,, extra potje bestellen want dan wordt je super sain goku versie9