MuscleMeat

Hulp nodig eerste kuur test e only

Rich piana inhalen jonge nee ff serieus had tevreden geweest met 7-10kg ofzo

Dat is realistisch met test e500 mg voor pakweg 10 weken, meeste gainen zoiets. Na je kuur zal je snel 2 kg verliezen (vocht) dus dan blijf je met 5-8kg over.

De maanden na je kuur is je eigen hormoonproductie nog niet 100% waardoor je gemakkelijk spieren verliest als je niet goed blijft eten. Op basis van je gewicht nu durf ik stellen dat je voeding niet super is dus de kans is heel groot dat je snel na je kuur nog +-3kg verliest.

Dan blijft er uiteindelijk 2-5 kg over, dat is wat jij zal overhouden van je test e kuur na paar maanden. En dat kan je perfect naturel behalen de komende maanden, daar hoef je je natuurlijke testosteronproductie niet voor plat te leggen.

Nog ter verduidelijking: die 2-5 kg die je dan uiteindelijk zou overhouden is nog niet eens 100% spiermassa maar zal sowieso een (klein) deel vet zijn.

Grote nadeel is dan ook dat je de maanden na je kuur moeilijk naturel spieren zal kunnen gainen omdat je lichaam nog niet volledig hersteld is van je kuur.

Als je het komend jaar naturel blijft en goed eet, dan zal je geleidelijk aan blijven gainen. Binnen een jaar kan je dan opnieuw overwegen om te kuren.

• Topic Starter Topic Starter
Maar wat als k gwn goede voeding neem? Kreeg net een voedingsschema van een goodguy

Wat iedereen je probeert uit te leggen is dat die anabolen helemaal niet nodig zijn.
Als jij nu gewoon goed en veel gaat eten kom je net zo ver.

Maar wat als k gwn goede voeding neem? Kreeg net een voedingsschema van een goodguy

Dat is positief, maar bewijs nu eens eerst voor jezelf dat je het in je hebt om goed te eten.

Iedereen in jouw situatie gaat tijdens zijn kuur beter eten, en maakt dan wat gains. Maar een deel van die gains zijn ook gains die je naturel had kunnen maken. Na je kuur krijg je een dipje (omdat je lichaam dus nog niet 100% hersteld is) en dan hervallen de meeste opnieuw in hun oude (slechte) eetgewoonten omdat het ineens allemaal moeilijker gaat dan tijdens de kuur.

Dan gebeuren er meestal 2 dingen: ze gaan meteen opnieuw kuren of stoppen met de sport en verliezen alle gains.

Kijk, je doet wat je wil maar geloof me: het is het niet waard om met je hormonen te knoeien op deze moment. Ga paar maand goed naturel trainen en beter eten en herbekijk dan je situatie.

Zal t wel uitstellen, btw iemand bekend met createk farma 250 test e? 6 tientjes per 10 uit noord ierland ( beetje vaag dat t farma hert ipv pharma of ligt t aan mij ? Lol )

Bij deze sorry voor mn ignorance wil gwn gains hoe boeit me niet en de eer vam dat k t zelf heb gedaan tussen aanhalingstekens interesseert me toch niet. Bijna zomer moet groot worden

Zal t wel uitstellen, btw iemand bekend met createk farma 250 test e? 6 tientjes per 10 uit noord ierland ( beetje vaag dat t farma hert ipv pharma of ligt t aan mij ? Lol )

Bij deze sorry voor mn ignorance wil gwn gains hoe boeit me niet en de eer vam dat k t zelf heb gedaan tussen aanhalingstekens interesseert me toch niet. Bijna zomer moet groot worden

draait niet alleen rond 'de eer' maar dus rond het feit dat een kuur voor jou geen nut heeft want 2 maand na je kuur gaat er bijna niets overblijven van je gains + ga je nog maandenlang moeite hebben met gainen omdat je lichaam nog niet 100% in orde is.

Als je per se groter wil ogen voor de zomer dan moet je doen wat je wil: ga 10 weken test e 500mg pakken. Dan weeg je op het einde van je kuur 75-80 kg (veel vocht en vet maar dus wel groter dan nu) en zal je 2 maand na je kuur blij mogen zijn als je nog 70-73 weegt.

Je krijgt vast een berg prive berichten met aanbiedingen nu

Ik ga t niet doen want wil mn results maximizen beetje zonde van mn geld anders :p

Leugens binnen een jaar 85 naturel. Als t wel kan volgens jou dan mag je me dat graag uitleggen
1,5kg per maand aankomen. 1,5x12=18.

Aangezien je nu ondergewicht hebt kan je de eerste maanden wel 2kg per maand aankomen en het 2e half jaar rond de 1. Maakt dat je uitkomt op 85 met 2-3% meer bf maar ik kan je verzekeren dat het kan.

Ben zelf van 83-95 gegaan als natty de afgelopen 10 maanden. Wel 3%bf moet ik erbij vermelden. Maargoed zat ook wel bijna elke zaterdag aan het bier.

Ken 1 gast die van 62 naar 68 ging in 2 maand als natty. Was ook rond de 1.85. Nog steeds skinny as f**k maar de man was gewoon ondervoed. Dan vliegen de kilo's erbij als je ineens eet als een koning.

Het eerste jaar en zeker de eerste maanden kan je zoveel pakken als je t goed doet. Maar als je nu al niet weet hoe je van 68 naar 70 gaat in 4 week gaat aas je dat ook niet brengen. Daarom is het ook dom om nu te gaan beginnen. Je moet leren hoe je moet trainen en eten. Dat gaat een spuit je niet leren.

Verstuurd vanaf mijn D2403 met Tapatalk

Focus op je voeding, je bent nu een ecto!
Eventueel supplementen toevoegen.

Mooi gewicht man met die lengte! Ik zie je abs op je foto. Kvind wel dat je een tof lichaam hebt man. Ik zou als ik jou was niet test only pakken. Als je er goed breed uit wil zien moet je gewoon test-e tren-e en dbol nemen. Je zal omhoog vliegen. Ben je voor de zomer goed buffed. Beloof alleen niet dat het goed met je zal gaan na je kuur en na de zomer. Hou ff een kuurlog bij dan?
Week 1-4 50mg Dbol ed
Week 1-12 Test-e 200mg EW
Week 1-10 Tren-e 200mg EW

Al is dit wel soort van omgekeerde wereld :p mensen gaan meestal cutten voor de zomer jij wilt aankomen.. Naja

Als je na de zomer trouwens gaat cutten, heb je wel eens van de pindakaas methode gehoord?

Man waar ben in godsnaam mee bezig?!
Je weegt 68 kilo en je wilt gaan kuren? Waar slaat dat nou op?
En hou jullie vast want ik ben bang dat er veel van zulke topics van' ik wil snel bijkomen voor de zomer' om dan an de zomer de gym niet meer in te komen :/

Je kan natty nog een heel stuk halen zoals hier meerdere keren gezegd. Ben zelf van 56kg naar 80 gegaan op 2-3 jaar tijd natty,. op 1m78 dus was lichtjes ondervoed maar ging wel wekelijks weg en lette niet echt op mn voeding. At gewoon meer :D
eerste jaar, anderhalf jaar zelfs niks van supps dus er is veel te halen in het begin

Gast je komt echt uit een ei en heb het iq van een grindtegel.

Je komt hier om advies, je krijgt advies maar het is niet het advies wat je wil horen zeker? Door mennekes zoals jij krijgt aas een slechte naam.

Obvious troll?

En ja k weet dat k t naturel kan halen maar wil mn max halen met aas en dan stoppen, hoef geen overdreven tank te worden, theoretisch gezien zak je dan ook niet in elkaar zoals dat je doet als je boven je max zit :)
Als dit je doel is vind ik het diep triest om AAS te gebruiken. AAS gebruik je om verder dan je max te komen, niet om even snel bij je max te komen en het daarbij te houden.

Ik woog 68kg 14-15% toen ik begon, in nog geen jaar 80kg 12% gehaald natty. Om daarvoor nou aan de AAS te grijpen.

Uiteraard zul je gebashed worden en geen respect krijgen als je zo'n laag doel hebt en dan aan de AAS wilt grijpen. Als je doel natty makkelijk te behalen is blijf gewoon natty, als je een monster wilt worden ga dan hardcore.

Ik zou als je een beetje leest je verstand laten zegevieren en eerst zoals iedereen je adviseert gaan eten.
Want met die lengte en kg's eet je niet.
Ik twijfel nu nog of het wel het juiste moment is om aan de AAS te gaan met 1.91m en 95kg.

Terug
Naar boven