AndroidHealthClinic

Hulp nodig ivm nieuw schema

Jefsel

Novice
Waardering
0
Ja gasten, ik heb een vraagje ivm met een nieuw schema. Ik train nu al een goei jaartje en in het begin ging ik goed vooruit waarvoor ze op de fitness wel hadden gewaarschuwd. Nu idd, een klein 2 maand terug een klein dipje gehad omdat de progressie die ik maakte niet meer aan de verwachtingen voldeed maar bon, iedereen kent dit geval wel denk ik. Ik heb een vrij goede basis maar nu wil ik echt wel aan kracht en volume gaan werken, ik heb een schema dat ik momenteel volg maar weeral, int begin beetje progressie maar na 2 weken viel dit weeral stil. Ik ben dus op zoek naar een nieuw schema, eventueel schema's van iemand van jullie waar jullie tevreden over zijn, om dus vooral volume bij te winnen maar ook wel de nodige aflijning en kracht.

Mijn schema is nu als volgt; (overal min.8 her, max 10 her.)
Sessie 1 (borst en triceps)
-Pectoral element
-Horizontaal bankdrukken
-Dumbbell press; schuin omhoog
-Flys op schuine bank
en om af te ronden opdrukken till failure
-Barbell Close Grip Bench Press
-Hoge pulley element; smalle greep
-French press-vlak
-Hoge pulley; koord
-Hoge pullley; onderhandse greep dropset

Sessie 2 (Rug en biceps)
-Lat machine Elt; trekken (zittend)
-Halter roeien (mijne favoriet)
-Lat machine Elt; trekken (staand met gestrekte armen)
-Dumbbell Rows
-Optrekken till failure
-Dumbbell Curl
-Dumbbell Incline Curl
-Scott bank Dumbbell Curl
-Dumbbell Curl dropset

Sessie 3 (schouders)
-Dumbbell schouderdrukken
-Arnold Press (doe ik niet graag)
-Zijwaards heffen staand
-Military press achter nek
-Dumbbell fly omgekeerd op schuine bank
-Front raise

Dit is het zowa, ik heb ook nog een 4 sessie met een full-body workout maar da doe ik ni super veel.
Ik heb wel een schema gekregen van een collega maar ik weet niet of dit wel een goei is aangezien hij verschillende spiergroepen door elkaar gooit.

Is het trouwens aangewezen om na de training nog cardio te doen of kan dit beter op een ander tijdstip gedaan worden????

Ik herhaal nog eens vrienden, ik zou graag wat volume bijwinnen en kracht.

Met vriendelijke groeten
Jefsel

Benen?

Verder zie ik, voor zover ik de beschrijvingen van je oefeningen snap, zware overkill op met name de biceps en triceps. Bij je rug mis ik dan weer deadlifts en pull-ups.

• Topic Starter Topic Starter
Benen train ik niet, fiets super veel en ook nog competitie voetbal dus die train ik genoeg. Verder kan ik alleen maar zeggen dat ik dit prog heb van de fitness zelf. Heb je een ander voorstel???? Deadlifts vertrouw ik ni echt, rug is ni super sterk...

Benen train ik niet, fiets super veel en ook nog competitie voetbal dus die train ik genoeg. Verder kan ik alleen maar zeggen dat ik dit prog heb van de fitness zelf. Heb je een ander voorstel???? Deadlifts vertrouw ik ni echt, rug is ni super sterk...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nou dan zou ik maar eens rap beginnen met je rug te trainen.

Terug
Naar boven