AndroidHealthClinic

Hulp nodig ivm nieuw schema

Jefsel

Novice
Waardering
0
Ja gasten, ik heb een vraagje ivm met een nieuw schema. Ik train nu al een goei jaartje en in het begin ging ik goed vooruit waarvoor ze op de fitness wel hadden gewaarschuwd. Nu idd, een klein 2 maand terug een klein dipje gehad omdat de progressie die ik maakte niet meer aan de verwachtingen voldeed maar bon, iedereen kent dit geval wel denk ik. Ik heb een vrij goede basis maar nu wil ik echt wel aan kracht en volume gaan werken, ik heb een schema dat ik momenteel volg maar weeral, int begin beetje progressie maar na 2 weken viel dit weeral stil. Ik ben dus op zoek naar een nieuw schema, eventueel schema's van iemand van jullie waar jullie tevreden over zijn, om dus vooral volume bij te winnen maar ook wel de nodige aflijning en kracht.

Mijn schema is nu als volgt; (overal min.8 her, max 10 her.)
Sessie 1 (borst en triceps)
-Pectoral element
-Horizontaal bankdrukken
-Dumbbell press; schuin omhoog
-Flys op schuine bank
en om af te ronden opdrukken till failure
-Barbell Close Grip Bench Press
-Hoge pulley element; smalle greep
-French press-vlak
-Hoge pulley; koord
-Hoge pullley; onderhandse greep dropset

Sessie 2 (Rug en biceps)
-Lat machine Elt; trekken (zittend)
-Halter roeien (mijne favoriet)
-Lat machine Elt; trekken (staand met gestrekte armen)
-Dumbbell Rows
-Optrekken till failure
-Dumbbell Curl
-Dumbbell Incline Curl
-Scott bank Dumbbell Curl
-Dumbbell Curl dropset

Sessie 3 (schouders)
-Dumbbell schouderdrukken
-Arnold Press (doe ik niet graag)
-Zijwaards heffen staand
-Military press achter nek
-Dumbbell fly omgekeerd op schuine bank
-Front raise

Dit is het zowa, ik heb ook nog een 4 sessie met een full-body workout maar da doe ik ni super veel.
Ik heb wel een schema gekregen van een collega maar ik weet niet of dit wel een goei is aangezien hij verschillende spiergroepen door elkaar gooit.