//////////////
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoi
ik ben 20 jaar en ben 175 cm en doe nu ruim een week alleen aan krachtraining
ik heb ook al in het verleden aan krachtraining gedaan en dat was 4 jaar geleden ongeveer
nou ten eerste mijn doel met dit is om af te vallen en toch mijn spieren opbowen
ik heb veel overgewicht ik zit ruim over de 100 kg
nou 4 jaar geleden heb ik ook aan krachttraining gedaan 1,5 maand en met hele goede resultaat ongeveer 16 kilo der af in 1 maand
maar nu ben ik weer bezig met krachttraining ongeveer een week maar heb het gevoel dat het dit keer niet werkt ik zelf weet niet waar het ligt ik heb een vaste dieet met mijn programma ik doe minsten 30 minuten per dag trainen 5 dagen per week en mijn dieet is heel erg veranderd in tegen over 7 dagen geleden
maar tot nu toe zie ik geen resultaat en ben er ook nog eens 3 kilo bij gekomen ik zelf snap niet hoe dit kan of dit zo hoort maar ik zelf krijg altijd de nijging om te stoppen en weer met mn oude eet gewoontes te gaan
ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft of hoe dit kan of meschien ben ik ongeduldig en moet ik nog doorgaan ik weet dat het tijd nodig heeft maar ik ben 3 kilo bijgekomen en zie ook nog een niks veranderd aan mn lichaam in tegen 4 j aar geleden zag ik al na 2 dagen al wat verschil terwijl dit keer mn dieet beter is ik eet 3 maaltijden per dag meestal is het vis,kipfilet,groente,vlees en andere gezond eten
hoop op een antwoord
mvg.
ik ben 20 jaar en ben 175 cm en doe nu ruim een week alleen aan krachtraining
ik heb ook al in het verleden aan krachtraining gedaan en dat was 4 jaar geleden ongeveer
nou ten eerste mijn doel met dit is om af te vallen en toch mijn spieren opbowen
ik heb veel overgewicht ik zit ruim over de 100 kg
nou 4 jaar geleden heb ik ook aan krachttraining gedaan 1,5 maand en met hele goede resultaat ongeveer 16 kilo der af in 1 maand
maar nu ben ik weer bezig met krachttraining ongeveer een week maar heb het gevoel dat het dit keer niet werkt ik zelf weet niet waar het ligt ik heb een vaste dieet met mijn programma ik doe minsten 30 minuten per dag trainen 5 dagen per week en mijn dieet is heel erg veranderd in tegen over 7 dagen geleden
maar tot nu toe zie ik geen resultaat en ben er ook nog eens 3 kilo bij gekomen ik zelf snap niet hoe dit kan of dit zo hoort maar ik zelf krijg altijd de nijging om te stoppen en weer met mn oude eet gewoontes te gaan
ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft of hoe dit kan of meschien ben ik ongeduldig en moet ik nog doorgaan ik weet dat het tijd nodig heeft maar ik ben 3 kilo bijgekomen en zie ook nog een niks veranderd aan mn lichaam in tegen 4 j aar geleden zag ik al na 2 dagen al wat verschil terwijl dit keer mn dieet beter is ik eet 3 maaltijden per dag meestal is het vis,kipfilet,groente,vlees en andere gezond eten
Nou het volgende waar ik me over zorgen maak is dat ik zo misschien niet ga afvallen, ik kan doorgaan maar ben bang dat ik na 6 maanden weinig resultaat heb.
Dus mijn vraag nu is doe ik iets fout of ben ik ongeduldig en moet ik het wat tijd geven.
...
hoop op een antwoord want elke keer als ik op de weegschaal sta heb ik de nijging om te stoppen maar heb het nog niet gedaan.
o ja nog vergeten te vertellen wanneer ik eet. ik weet niet of ik het fout doe ik eet s morgens mn ontbijt en doe krachttraining om 5.30 en daarna eet ik om 6 uur s avonds weer mn grote maaltijd
Eet 6x op een dag een maaltijd van ongeveer 500 Kcal (dat moet niet zo moeilijk zijn). Ik weet niet of ik het goed heb gelezen dat je maar 2x op een dag eet, maar dat is echt grúwelijk slecht!
Krachttraining zorgt voor meer spiermassa wat resulteert in een sneller metabolisme (spieren verbruiken energie). Cardio zorgt voor vetverbranding/snel calorieverbruik.hoi
allemaal bedankt voor de reacties heb wat opgemerkt wat ik misschien fout doe
ik at 2 soms 3 keer per dag een maaltijd
ik doe helemaal geen cardio oefeningen alleen krachttraining wat ik ergens heb gelezen dat krachttraining het meest effect heeft om af tevallen weet niet of dat klopt.
maar het moet toch geen problraam zijn en dat ik toch na een week wat moet zien, want ik eet nu heelveel minder dan toen ik begon heelveel gezonder en train nu ook.
nou wat ik moet weten is hoelaat te gaan trainen en of het na het eten of voor het eten moet. ik train altijd voor het eten
en moet je 6 maaltijden per dag eten of niet
en hoeveel keer per dag moet je trainen 2 eer 3 keer of gewoon 1 keer
maar nou twijfel ik want bij mijn 4 jaar geleden deed ik ook al krachttraining en had maar een maaltijd per dag maar wel een gode maaltijd en toen ging ik pas trainen.
ik weet zeker dat ik iets fout doe maar wat precies want ik voel gewoon dat dit niet gaat lukken hoe ik het nu doe
en ik ben geen een snelle opgever maar ben bang dat het na een lange tijd dit moeite moeten doen toch geen resultaat zie
nog een laatste vraag is wat voor beste programma kan ik gebruiken
om af te vallen met krachttraining maar toch spiren aan te maken welke programma is daar het best voor ik wil liever geen cardio oefeingen doen 1 omdat ik het niet leuk vind en 2 omdat ik daar de juiste apparaten niet voor heb. integendeel voor krachttraining heb daar genoeg van in huis.
mvg
Spieren aanmaken en vet verliezen kan niet tegelijkertijd. Tuurlijk, je spieren zullen wat in massa toenemen omdat je een beginner bent, maar op de lange termijn zullen je spieren niet groeien als je meer verbrandt dan je aan kcals eet.hoi
dus wat is het beste wat ik kan doen ik weeg nu 136 kilo
wil naar de 90-95 zo iets maar wil toch spieren aanmaken wat al gezegd is
ik ben wat in de war wat ik precies moet doen om vet te verliezen en toch spieren aanmaken wat lijkt jullie het beste en wat voor programma kan ik daar het beste voor gebruiken. en kan er cardio gedaan worden zonder een apparaat want heb
er nu geen een heb wel bijna alle training apparaten voor krachttraining .
mvg
hoi
dus wat is het beste wat ik kan doen ik weeg nu 136 kilo
wil naar de 90-95 zo iets maar wil toch spieren aanmaken wat al gezegd is
ik ben wat in de war wat ik precies moet doen om vet te verliezen en toch spieren aanmaken wat lijkt jullie het beste en wat voor programma kan ik daar het beste voor gebruiken. en kan er cardio gedaan worden zonder een apparaat want heb
er nu geen een heb wel bijna alle training apparaten voor krachttraining .
mvg
ik heb nog steeds een vraag waar niet op geantwoord is en dat is het eten is het nou beter om na of voor je training te eten ik eet elke dag een half uur na het trainen wat is nou het beste nog n keer doel afvallen maar toch spieren behouden of aanmaken en hoeveel tijd moet er in zitten tussen de maaltijden