Timhoofdd
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 23%
Hallo,
Ik vraag me af hoeveel ik Kcal ik moet innemen om vet te verbranden?
Als ik de Harris Benedict methode gebruik kom ik uit op: 1941 Kcal
Maar dit is wat je in rust verbrand.
Maar hoe weet ik nou precies wat mijn onderhoud is, zodat ik me cut schema daarop aan kan passen. Ik kan namelijk nergens de formules vinden voor sporttoeslag en arbeidstoeslag.
Hier mijn schema:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Maar hiermee blijf ik heel erg honger hebben + ik heb het gevoel dat mijn training lijd onder het feit dat ik zo weinig binnen krijg.
Terwijl ik al zoon 2 maanden minstens 2 uur per dag op dit forum zit om info binnen te krijgen, zie ik dat 2200 heel normaal is voor een cutschema, terwijl ik echt het gevoel heb dat ik veel te weinig binnenkrijg!
Miss dat iemand me kan helpen
Stats:
17 jaar
187 cm
78 kg
12% vp
4x in de week 2 uur duurende KT
4x in de week 1 uur duurende cardio
Beroep: motorfiets monteur (niet super zwaar, maar beweeg de hele dag)
Ik vraag me af hoeveel ik Kcal ik moet innemen om vet te verbranden?
Als ik de Harris Benedict methode gebruik kom ik uit op: 1941 Kcal
Maar dit is wat je in rust verbrand.
Maar hoe weet ik nou precies wat mijn onderhoud is, zodat ik me cut schema daarop aan kan passen. Ik kan namelijk nergens de formules vinden voor sporttoeslag en arbeidstoeslag.
Hier mijn schema:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Maar hiermee blijf ik heel erg honger hebben + ik heb het gevoel dat mijn training lijd onder het feit dat ik zo weinig binnen krijg.
Terwijl ik al zoon 2 maanden minstens 2 uur per dag op dit forum zit om info binnen te krijgen, zie ik dat 2200 heel normaal is voor een cutschema, terwijl ik echt het gevoel heb dat ik veel te weinig binnenkrijg!
Miss dat iemand me kan helpen
Stats:
17 jaar
187 cm
78 kg
12% vp
4x in de week 2 uur duurende KT
4x in de week 1 uur duurende cardio
Beroep: motorfiets monteur (niet super zwaar, maar beweeg de hele dag)