AndroidHealthClinic

Hulp nodig

Yas031

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
90kg
Hoi,

Ik ben een 7-tal maanden geleden begonnen met Insanity. Ik ben toen ook beginnen dieten. Nu zijn we 7 maand verder ben ik 22kg afgevallen en ben ik begonnen met powertraining. Ik let dus nog steeds op mijn voeding, doe nog steeds mijn dieet en neem hierbij ook voedingssupplementen. Ik train 4 keer per week powertraining en 2 keer cardio. Maar momenteel sinds 1 maand heb geen gewichtsverlies meer of vetverlies.

Doe ik iets verkeerds???

Avast bedankt voor jullie reacties.

Goed resultaat hoor, 22 kilo! Wat is je vet percentage nu? En tel je ook de calorieen die je per dag eet? Heb je al eens een weekje rust gehouden sinds 7 maand geleden?

Verhoog je activiteit (binnen of buiten de gym) of ga een beetje minder eten

• Topic Starter Topic Starter
Goed resultaat hoor, 22 kilo! Wat is je vet percentage nu? En tel je ook de calorieen die je per dag eet? Heb je al eens een weekje rust gehouden sinds 7 maand geleden?

Ik weet niet wat mijn vetpercentage is... hoe meet je dit? Ik tel zeker en vast de calorieen dat ik eet per dag en dat zijn er 1500 Kcal ongeveer. Veel vis, groenten, proteineshake, vetverbranders, enz. Ik heb 1 keer een week rust genomen in 7 maand tijd. Maar zondag is bij mij rustdag.

Wat kan ik nog verbeteren? of anders doen?
bedankt alvast!

---------- Toegevoegd om 18:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:22 ----------

Verhoog je activiteit (binnen of buiten de gym) of ga een beetje minder eten

hey, ik doe ongeveer 1u30 training per dag en eet maar 1500 Kcal. Ik eet al bijna niets meer... loll

1500 kan prima als het maar de juiste voeding is en juist verdeeld is over de dag.. denk dat dit echter niet het geval is.

Ik vind 1500 kcal ook wel erg weinig voor iemand die elke dag anderhalf uur traint. Ga anders een weekje op onderhoud eten of er iets boven, en daarna weer terug naar 500 kcal onder je onderhoud. Waar ligt je onderhoud eigenlijk? Heb je dit wel berekent? Denk dat je misschien zoals Marina1975 al zij, te weinig eet.. en dat is ook niet goed natuurlijk. Voel je je wel fit? Niet moe of slap overdag?

Terug
Naar boven