Start2Fitness7
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 62kg
Hey, ik ben 15 1.86 en weeg 67 kilo
...
Voor de zomervakantie fitnesste ik ongebeer al 4/5 weken en deed ik het 3x per week en at ik ook goed. Na de vakantie heb ik t een paar keer maar gedaan maar vandaag ben ik weer begonnen en ga ook weer beginnen. Alleen heb ik een probleem. Ik heb net getraind maar ik voel mijn borst maar niet! Ik doe dumbell benchpress en dan ongeveer 3/4 sets van 6/7/8/9/10 reps en met een gewicht van ongeveer 8 kilo per dumbell ( misschien ietsje meer ) maar tijdens de oefening en ook erna voel ik bijna niets. Ik heb het gevoel dat ik meer mijn schouders voel en ik weet dat je bij barbell dan je grip moet veranderen maar dat gaat een beetje moeilijk bij dumbell. Maar ik weet bijvoorbeeld niet of ik de vorm goed doe. Ik heb al heel veel filmpjes gekeken van hoe het moet maar blijkbaar weet ik het nog steeds niet. Zou ik misschien nog een lager gewicht pakken en echt concentreren op de vorm of wat moet ik doen? Of misschien flyes doen ofzo?
Echt alle tips zijn gewaardeerd aangezien jullie allemaal veel verder zijn dan ik!
Alvast heel erg bedankt
...Voor de zomervakantie fitnesste ik ongebeer al 4/5 weken en deed ik het 3x per week en at ik ook goed. Na de vakantie heb ik t een paar keer maar gedaan maar vandaag ben ik weer begonnen en ga ook weer beginnen. Alleen heb ik een probleem. Ik heb net getraind maar ik voel mijn borst maar niet! Ik doe dumbell benchpress en dan ongeveer 3/4 sets van 6/7/8/9/10 reps en met een gewicht van ongeveer 8 kilo per dumbell ( misschien ietsje meer ) maar tijdens de oefening en ook erna voel ik bijna niets. Ik heb het gevoel dat ik meer mijn schouders voel en ik weet dat je bij barbell dan je grip moet veranderen maar dat gaat een beetje moeilijk bij dumbell. Maar ik weet bijvoorbeeld niet of ik de vorm goed doe. Ik heb al heel veel filmpjes gekeken van hoe het moet maar blijkbaar weet ik het nog steeds niet. Zou ik misschien nog een lager gewicht pakken en echt concentreren op de vorm of wat moet ik doen? Of misschien flyes doen ofzo?
Echt alle tips zijn gewaardeerd aangezien jullie allemaal veel verder zijn dan ik!
Alvast heel erg bedankt