AndroidHealthClinic

Hulp nodig!

escadaajuste

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
60kg
Ooit begonnen met afvallen, ik ben toen 15 kilo kwijt geraakt waar nu weer 5 kilo bij zit (ivm meer/beter eten en krachttraining)

Nu zit ik met het probleem, dat ik niet kan berekenen wat ik nu zo dagelijks nodig heb. Ik eet 6 tot 8x per dag waarvan ik gemiddeld per week maar rond de 1500 kcal eet en 3 tot 4x per week sport (laatste tijd vaak hardlopen ivm ik niet goed tegen de hitte kan in de sportschool).

Ik blijf maar hangen in die 'afval modus', maar het enige wat ik wil is vetpercentage verlagen. Nu zit ik op 60 kilo en ben 170 cm, heb een staand beroep en zoals ik al zei ik sport 3 tot 4x per week. Ik zou graag tips willen ontvangen over voeding/waarde en tips voor vetverlies!

:aai:

Ooit begonnen met afvallen, ik ben toen 15 kilo kwijt geraakt waar nu weer 5 kilo bij zit (ivm meer/beter eten en krachttraining)

Nu zit ik met het probleem, dat ik niet kan berekenen wat ik nu zo dagelijks nodig heb. Ik eet 6 tot 8x per dag waarvan ik gemiddeld per week maar rond de 1500 kcal eet en 3 tot 4x per week sport (laatste tijd vaak hardlopen ivm ik niet goed tegen de hitte kan in de sportschool).

Ik blijf maar hangen in die 'afval modus', maar het enige wat ik wil is vetpercentage verlagen. Nu zit ik op 60 kilo en ben 170 cm, heb een staand beroep en zoals ik al zei ik sport 3 tot 4x per week. Ik zou graag tips willen ontvangen over voeding/waarde en tips voor vetverlies!

Op dit forum staat echt alles wat je nodig hebt. Voedingsectie raadplegen veel stickies over..:aai:

Ooit begonnen met afvallen, ik ben toen 15 kilo kwijt geraakt waar nu weer 5 kilo bij zit (ivm meer/beter eten en krachttraining) Nu zit ik met het probleem, dat ik niet kan berekenen wat ik nu zo dagelijks nodig heb. Ik eet 6 tot 8x per dag waarvan ik gemiddeld per week maar rond de 1500 kcal eet en 3 tot 4x per week sport (laatste tijd vaak hardlopen ivm ik niet goed tegen de hitte kan in de sportschool). Ik blijf maar hangen in die 'afval modus', maar het enige wat ik wil is vetpercentage verlagen. Nu zit ik op 60 kilo en ben 170 cm, heb een staand beroep en zoals ik al zei ik sport 3 tot 4x per week. Ik zou graag tips willen ontvangen over voeding/waarde en tips voor vetverlies! :aai:

Onderhoud berekenen volgens Harrison benedict formule (even op Googelen).

Zorgen dat je een calorietekort creëert, dus of onder onderhoud eten of een tekort creëren met cardio.

Hard trainen om spiermassa te behouden.

Lees de sticky's

Onderhoud berekenen volgens Harrison benedict formule (even op Googelen).

Zorgen dat je een calorietekort creëert, dus of onder onderhoud eten of een tekort creëren met cardio.

Hard trainen om spiermassa te behouden.

Lees de sticky's

1500 per week??
Denk 1500 per dag??

Heb er net een artikeltje over geschreven:
http://www.bodyworkshop.nl/index.php/artikelen/vetverlies/9-crash-and-burn

Anyway, ik kom dit met regelmaat tegen. En het verhaal is eigenlijk altijd hetzelfde. fl**ker ff je cardio eruit, maak je voeding in orde en begin je kcal te verhogen per week. Rustig aan. Vervolgens kijk je wat het doet en zolang het goed gaat blijf je wekelijks verhogen.

Als je langzaam aan begint te komen maak je een nieuw plan om te cutten vanuit de nieuwe situatie. Alternatieven heb je niet echt, je eet nu 1500 kcal incl vrij veel cardio en er gebeurt niks.

• Topic Starter Topic Starter
1500 per week??
Denk 1500 per dag??

Mijn excuus haha bedoelde meer met gemiddeld per week :D

---------- Toegevoegd om 15:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:38 ----------

Heb er net een artikeltje over geschreven:
http://www.bodyworkshop.nl/index.php/artikelen/vetverlies/9-crash-and-burn

Anyway, ik kom dit met regelmaat tegen. En het verhaal is eigenlijk altijd hetzelfde. fl**ker ff je cardio eruit, maak je voeding in orde en begin je kcal te verhogen per week. Rustig aan. Vervolgens kijk je wat het doet en zolang het goed gaat blijf je wekelijks verhogen.

Als je langzaam aan begint te komen maak je een nieuw plan om te cutten vanuit de nieuwe situatie. Alternatieven heb je niet echt, je eet nu 1500 kcal incl vrij veel cardio en er gebeurt niks.

Ik probeer ook elke keer die cardio weer te skippen, maar ik heb vooral de afgelopen 3 weken een afkeur gekregen voor de sportschool waar ik sport en dan liever cardio dan 3 weken niets doen :eek:
Vanavond maar weer een avondje proberen te knallen! Thanks in ieder geval!!

Terug
Naar boven