AndroidHealthClinic

Hulp over een kuur gevraagd!!!!

ik denk dat ik hier verkeerd begrepen word ik train natuurlijk ook me biceps triceps schouders en vooral me borsten en dat 5 dagen per week ik ben heel droog en me spieren zijn duidelijk te zien ;) ik heb wat meer massa nodig en eet op onregeltmatige tijden vandaar mijn vraag over de anabolen! bij deze

Had mischien wat duidelijker moeten zijn maar tog bedankt voor de feedback!!

Hallo heren ik heb een vraagje. Ik ben ongv 1.78 weeg 65 kilo (vrij mager dus) train vooral thuis veel opdrukken en sit ups . Mijn vraag is wat kan ik nemen om 1 keer anabole te proberen en wat is de werking daarvan ik zou het namelijk graag 1 keer wille probere. werk dit moment in ploegendiensten en heb vrij weinig tijd om te trainen maar heb al een andere baan gevonden. hoop dat julie mij kunne helpen

Hhahaha hijs fijn!

heb je weleens gehoord van 1kg kwark ,2 bananen 2blikken tonijn op 8 volkoren boterhamen, 160gr brinta, 0.5ltr melk, 2 shakes, 250gr biefstuk, vitamnine c1000, 100gr rijst/pasta,walnoten. begin hier eerst eens mee op een dag. dat is pas anabool.

Klinkt goed ( dat is duidelijke feedback)

ik denk dat ik hier verkeerd begrepen word ik train natuurlijk ook me biceps triceps schouders en vooral me borsten en dat 5 dagen per week ik ben heel droog en me spieren zijn duidelijk te zien ;) ik heb wat meer massa nodig en eet op onregeltmatige tijden vandaar mijn vraag over de anabolen! bij deze

:sd:

kloontje?

Fake of oerdom

Hallo heren ik heb een vraagje. Ik ben ongv 1.78 weeg 65 kilo (vrij mager dus) train vooral thuis veel opdrukken en sit ups . Mijn vraag is wat kan ik nemen om 1 keer anabole te proberen en wat is de werking daarvan ik zou het namelijk graag 1 keer wille probere. werk dit moment in ploegendiensten en heb vrij weinig tijd om te trainen maar heb al een andere baan gevonden. hoop dat julie mij kunne helpen

koop een dik touw. succes

met 65kg hoeft dat touw niet al te dik te zijn hoor.

Trouwens ook wel bijdehand om een topic te kapen van een ander, zou die Bruce21 eigenlijk nog rood moeten geven voor een topic hijack.

Zouden we EricR rood moeten geven voor een bump uit 2008?

Meedoen, was grapje ;)

ghegheghe :D hijs weer fijn

@EricR hoe kom je zo bij dit topic ?

Als ik jou was zou ik gelijk 1000mg testE per week pakken en 50 mg dianabol erbij plus STH 5Ieenheden per dag
(grapje!)

Terug
Naar boven