Fitness Seller

Review Hydroxycut Hardcore - Muscletech

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner/stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Fatburner met liquid caps.

Dit is hoe Hydroxycut voor jou aan het werk gaat:

Stap 1) De strijd om de afgifte van Norepiniphrine te verhogen.
    Hydroxycut verhoogt de afgifte van het hormoon norepiniphrine met 40% Dit hormoon bind zich aan receptoren aan je vetcellen, Hierdoor komt er een eiwit vrij binnen de cel dat er voor zorgt dat het vet de cel moet verlaten. Als tweede wordt dit vet verbrand tot lichaamswarmte dat zich via de huid verlaat.

Stap 2 ) het versterken van dit signaal.
    Wanneer Norepiniphrine zich koppelt aan de receptoren wordt er het signaal afgegeven dat tot vetverlies leidt. Dit signaal is afhankelijk van een stof genaamd c-AMP. Hydroxucut bevat stoffen die de afbraak van c-AMP voorkomen zodat de Norepiniphrine zijn werk kan doen en nog meer vetkan verbranden!

Stap 3) Het signaal zijn werk laten doen
    Wanneer het lichaam merkt dat er veel Norepiniphrine is worden andere receptoren geactiveerd (de alfa receptoren) die de afgifte van norepiniphrine remmen. De ingrediënten van Hydroxycut zorgen er voor dat deze alfa receptoren geblokkeerd worden zodat norepiniphrine de vetverbranding op volle kracht kan stand houden.

Stap 4) De vetverlies hormonen op volle strekte houden
    Er is een enzym (COMT) dat de hoeveelheid Norepiniphrine kan verminderen. De ingrediënten in Hydroxycut Hardcore maken dit enzym inactief zodat Norepiniphrine het vetverlies proces aan de gang houdt.

Stap 5 ) De thermosgenesis maximaliseren.
    De vorige 4 stappen zorgen er voor dat vetten worden vrijgemaakt uit de cellen. Deze stap zorgt er voor dat de vetten worden verbrand en verloren gaat als warmte. De ingrediënten in Hydroxycut verhogen de activiteit van het eiwitje dat aangeeft dat het vet in de mytochondriën verbrand moet worden.

Kortom: Hydroxut maximaliseert je verbranding, houdt hem hoog en je vetten worden brandstof voor warmte dat via je huid verloren gaat. Meer hoef je eigenlijk niet te weten he?

• Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten (diëten)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? N.V.T. het zijn capsules.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 x per dag 3 capsules 45 min voor een maaltijd. en op trainingsdagen 1 dosering een uur voor het trainen.
  • Waar heb je het supplement gekocht? hercules-fitness.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending- Levering binnen 24 uur
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? €64,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. ik zal dit product zeker nog een keer kopen vanwege het feit dat het me enorm heeft geholpen te cutten.

Mijn review:
Mijn ervaringen met dit product zijn zeer goed. ik ben gezakt van 21,3% naar 17% in vet%. Het product stilt de honger goed en zorgt ervoor dat je het een beetje warm krijgt. De energie die je krijgt is lekker meegenomen. Alleen zorgt de dosering die je voor het trainen neemt voor dat 'nerveuze' gevoel, maar dat is te verhelpen met een eiwitshake.

Ben nu weer aan het bulken maar ga het in mijn volgende cut zeker weer gebruiken. hij krijgt van mij een 9 vanwege het nerveuze gevoel en de prijs kon wat lager voor de rest top product.

hydroxycut.jpg

Hydroxycut_Hardcore_ingredients.gif

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
heb jij het ook gebruikt?
en wat zijn jouw resultaten?

ok,staat bovenin het topic haha.

maar hoe zag jouw voedingsschema eruit tijdens het gebruik van hh?

ok dat is voor mij nu eff flink terug denken, maar d8 dat het 2200 op trainingsdagen en 2000 op rust dagen was, flink wat eiwitten 35%ofzo, 50%koolhydraten, en de rest vetten.

Is het mogelijk dat ik agressief van dit spul wordt? Ik ben er wel erg tevreden over qua daling van mijn vetpercentage.

Ben maandag begonnen met een pot van 210 caps,vandaag wezen trainen en ik begon enorm te zweten toen had ik nog niks gedaan,verder ga ik als een trein op dit spul,zeg

Omwille een domme fout wat ik heb gemaakt, kan ik geen mening vormen over dit supplement behalve dat je er veel voor betaald en het zo op is.

Ik zit er ook aan te twijfelen om 1 potje te testen. IK vind het eigenlijk CHEATEN en daarom doe ik het liever niet:) haha

Hydroxycut Hardcore is een goede fatburner, dat is ook de reden dat wij deze hebben toegevoegd aan ons assortiment.

Rene

Ik zit er ook aan te twijfelen om 1 potje te testen. IK vind het eigenlijk CHEATEN en daarom doe ik het liever niet:) haha

cheaten? cheaten? cheaten? ik hoorde laatst ook iemand zeggen dat hij BAM "cheaten" vond. Hij (jij) moet maar eens snel de mond spoelen.
Als je bb'en beetje serieus neemt is het al zwaar genoeg, dus zo als jij het zegt lijkt het alsof het opeens mega makkelijk is met supps

over je statement:
vraag me af WIE je benadeeldt ( in jouw ogen) en welke regels je breekt....(anders zou het geen cheaten zijn he :P )

cheaten? cheaten? cheaten? ik hoorde laatst ook iemand zeggen dat hij BAM "cheaten" vond. Hij (jij) moet maar eens snel de mond spoelen.
Als je bb'en beetje serieus neemt is het al zwaar genoeg, dus zo als jij het zegt lijkt het alsof het opeens mega makkelijk is met supplementen

over je statement:
vraag me af WIE je benadeeldt ( in jouw ogen) en welke regels je breekt....(anders zou het geen cheaten zijn he :P )

Haha Ik ben zon mannetje dat zelf wil presteren:) Niet andere dingen het werk voor je laten doen:)
Ik wil een echt voldaan gevoel als ik eindelijk me gehaalde % heb:) haha
Heb alleen pech dat ik een "extreme" endo ben(tenminste dat id heb ik zelf) en daardoor dus wat moeielijker afval:)

vooral als je dit stacked met een efedrine hcl gaat het hard :D

Haha Ik ben zon mannetje dat zelf wil presteren:) Niet andere dingen het werk voor je laten doen:)
Ik wil een echt voldaan gevoel als ik eindelijk me gehaalde % heb:) haha
Heb alleen pech dat ik een "extreme" endo ben(tenminste dat id heb ik zelf) en daardoor dus wat moeielijker afval:)

haha, snap nog steeds niet dat jij denkt dat "je het niet zelf" doet als je supss gebruikt.

neem je ook geen griepprik dan omdat je de griep zonder hulp wil "verslaan" ?

Griepprik? Wasda? hahaha
Ik ga het begin volgende maand es een x bestellen denk ik
ff tot eind jan mijn huidge cutschema aanhouden en dan es nieuwe eetschema met carbcyclen en dan maybe zon pot:)

Griepprik? Wasda? hahaha
Ik ga het begin volgende maand es een x bestellen denk ik
ff tot eind jan mijn huidge cutschema aanhouden en dan es nieuwe eetschema met carbcyclen en dan maybe zon pot:)

weetje wat het is, als je net begint met schemas, cutten, bulken etc. denk je al heel snel, dat je het wel lukt...en dat alle "poedertjes" onnodige geldverspilling is.
Zodra je een paar tegenslagen hebt gehad ga je daar wel anders over denken.
Mijn "vrienden" vinden ook dat Whey poeder "cheaten" is...wtf?

Ik denk er zeker niet makkelijk over.( zeker niet toen ik BFFM had gelezen en vooral het hoofstuk ENDO:) Ik heb een uitstekende discipline en hou me eetschema ook netjes aan. EN val nu ook gewoon nog af. Maar ik dacht altijd dat die fatburners pas echt van toepassing waren als je onder de 10% wou komen. Ik zit nu al 11 weken ofzo op een eetschema met iedere dag precies hetzelfde eten maargoed. Ik zal het toch maar gaan proberen:)

Ik denk er zeker niet makkelijk over.( zeker niet toen ik BFFM had gelezen en vooral het hoofstuk ENDO:) Ik heb een uitstekende discipline en hou me eetschema ook netjes aan. EN val nu ook gewoon nog af. Maar ik dacht altijd dat die fatburners pas echt van toepassing waren als je onder de 10% wou komen. Ik zit nu al 11 weken ofzo op een eetschema met iedere dag precies hetzelfde eten maargoed. Ik zal het toch maar gaan proberen:)

tja, het verschilt beetje per persoon...ik heb zo goed als nooit energy te kort...alleen wel altijd honger, dus dat is ook de enige reden dat ik ze nu (in de cut) neem. anders ga ik alleen maar cheaten na en paar dagen..en dat is zonde he.

Het enigste wat ik wel eens "cheat" is op een zaterdag een evergreen ipv een rijstewafel ofzo:)
Maargoed we gaan tever offtopic:)

Ik zal het eind deze maand wel es bestellen Rene. jammer dat ik vorige week al bestelling had gedaan:) haha

Zitten nogal wat SIDE EFFECTS aan als ik google mag geloven:) haha

aan wat?

Muscletech Hydroxycut Hardcore Side Effects:

As with any other diet pill, different users will experience different side effects using Hydroxycut Hardcore - some more severe than others, and there will also be users who experience no side effects. The unfortunate part of it all is that there's no way to tell unless you've used Hydroxycut Hardcore.
Below are some potential side effects of Hydroxycut Hardcore, so you will have a better idea of what to expect:

Increase in blood pressure
Headaches
Increase in heart rate
Increase in sweating
Restlessness, and hyper active
Loss of appetite
Anxiety and shaking
Nausea and upset stomachs
Some users have also reported
having red colored poop from the color of what's inside the pills

achja:)

Terug