Fitness Seller

Review Hydroxycut Hardcore - Muscletech

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner/stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Fatburner met liquid caps.

Dit is hoe Hydroxycut voor jou aan het werk gaat:

Stap 1) De strijd om de afgifte van Norepiniphrine te verhogen.
    Hydroxycut verhoogt de afgifte van het hormoon norepiniphrine met 40% Dit hormoon bind zich aan receptoren aan je vetcellen, Hierdoor komt er een eiwit vrij binnen de cel dat er voor zorgt dat het vet de cel moet verlaten. Als tweede wordt dit vet verbrand tot lichaamswarmte dat zich via de huid verlaat.

Stap 2 ) het versterken van dit signaal.
    Wanneer Norepiniphrine zich koppelt aan de receptoren wordt er het signaal afgegeven dat tot vetverlies leidt. Dit signaal is afhankelijk van een stof genaamd c-AMP. Hydroxucut bevat stoffen die de afbraak van c-AMP voorkomen zodat de Norepiniphrine zijn werk kan doen en nog meer vetkan verbranden!

Stap 3) Het signaal zijn werk laten doen
    Wanneer het lichaam merkt dat er veel Norepiniphrine is worden andere receptoren geactiveerd (de alfa receptoren) die de afgifte van norepiniphrine remmen. De ingrediënten van Hydroxycut zorgen er voor dat deze alfa receptoren geblokkeerd worden zodat norepiniphrine de vetverbranding op volle kracht kan stand houden.

Stap 4) De vetverlies hormonen op volle strekte houden
    Er is een enzym (COMT) dat de hoeveelheid Norepiniphrine kan verminderen. De ingrediënten in Hydroxycut Hardcore maken dit enzym inactief zodat Norepiniphrine het vetverlies proces aan de gang houdt.

Stap 5 ) De thermosgenesis maximaliseren.
    De vorige 4 stappen zorgen er voor dat vetten worden vrijgemaakt uit de cellen. Deze stap zorgt er voor dat de vetten worden verbrand en verloren gaat als warmte. De ingrediënten in Hydroxycut verhogen de activiteit van het eiwitje dat aangeeft dat het vet in de mytochondriën verbrand moet worden.

Kortom: Hydroxut maximaliseert je verbranding, houdt hem hoog en je vetten worden brandstof voor warmte dat via je huid verloren gaat. Meer hoef je eigenlijk niet te weten he?

• Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten (diëten)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? N.V.T. het zijn capsules.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 x per dag 3 capsules 45 min voor een maaltijd. en op trainingsdagen 1 dosering een uur voor het trainen.
  • Waar heb je het supplement gekocht? hercules-fitness.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending- Levering binnen 24 uur
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? €64,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. ik zal dit product zeker nog een keer kopen vanwege het feit dat het me enorm heeft geholpen te cutten.

Mijn review:
Mijn ervaringen met dit product zijn zeer goed. ik ben gezakt van 21,3% naar 17% in vet%. Het product stilt de honger goed en zorgt ervoor dat je het een beetje warm krijgt. De energie die je krijgt is lekker meegenomen. Alleen zorgt de dosering die je voor het trainen neemt voor dat 'nerveuze' gevoel, maar dat is te verhelpen met een eiwitshake.

Ben nu weer aan het bulken maar ga het in mijn volgende cut zeker weer gebruiken. hij krijgt van mij een 9 vanwege het nerveuze gevoel en de prijs kon wat lager voor de rest top product.

hydroxycut.jpg

Hydroxycut_Hardcore_ingredients.gif

Laatst bewerkt:
wat is jouw vergelijking met het product stackers 4? Beiden zitten vol cafeïne en verhogen de metabolisme, maar is dit product dan zoveel anders?

Hopelijk heb je ze beiden gebruikt :-) ben benieuwd! (heb alleen stackers 4 gebruikt namelijk)

Afgelopen maandag begonnen met Hydroxycut Hardcore X..
Redelijk onrustig gevoel de eerste dag.. Heel apart om dat gevoel door een capsule te krijgen. Je moet je voorstellen, dat je een sollicitatie gesprek moet doen.. En super zenuwachtig bent.. Na dag 3 was dat gevoel verdwenen en was ik eraan gewend. Dag 4 is het de bedoeling dat de dosering verhoogd wordt..
Net ingenomen dus ;), Kan zo hard in me wang bijten als ik wil.. Ik voel bijna niks, gekke troep..
Over de resultaten weet ik nog niks.. Wil dinsdag (eerste meting op lege maag in de ochtend) weer kijken hoeveel ik weeg..!!
Morgen nog een huidplooimeting.. En kijken hoe het met het precentage gaat..

Volg een voedingschema.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/goed-voedingsschema-257667/#post5262194

En doe 3 a 4x pw aan cardio.. En natuurlijk KT. Al moet ik toegeven dat ik in het weekend wel een (aantal) borreltje lust .. :)

Zit nu op dag 5 van Hydrocycut Hardcore X.

Ik gebruik de dosis 2 maal per dag ipv 3 maal.
Ik weet niet wat ik moet merken, maar voor mij doet het iig nog weinig.

Ik zweet wel behoorlijk tijdens cardio

Zit nu op dag 5 van Hydrocycut Hardcore X.

Ik gebruik de dosis 2 maal per dag ipv 3 maal.
Ik weet niet wat ik moet merken, maar voor mij doet het iig nog weinig.

Ik zweet wel behoorlijk tijdens cardio

Ze melden niet voor niks een dosis..
Ook opbouwen naar 3x3 caps per dag..
Volgen we een degelijk voedingsschema.. 4xpw cardio.?

Ik ben na een week gebruik 1.4 kg kwijt
Dosis morgen weer verhogen naar 3x 3 per dag

Ze melden niet voor niks een dosis..
Ook opbouwen naar 3x3 caps per dag..
Volgen we een degelijk voedingsschema.. 4xpw cardio.?

Ik ben na een week gebruik 1.4 kg kwijt
Dosis morgen weer verhogen naar 3x 3 per dag

Volg een 4-split schema met 3 maal cardio. Op rust dagen (lees zaterdag, zondag) doe ik 8km hardlopen in de ochtend op een nuchtere maag.

Dosis verhogen naar standaard is inderdaad volgende stap. Wilde het rustig aandoen, omdat ik veel op de weg zit(accountmanager) en een opgejaagd gevoel is niet handig dan ;)

Okey, je hebt een punt.
Hoe is je voeding.? Mini 6 maaltijden per dag ?
Goed ontbijt.?

Opgejaagd gevoel ga je wel aan wennen.. Ben vandaag begonnen met 3x3.. Maar nu na een uur inname nog geen nerveus gevoel..

Succes

Ik doe aan carb cycling.

7 maaltijden per dag

Ontbijt is 50gr brinta op low/med en 100gr brinta op high. Dit gemixt met water en tevens een wheyshake met water.

Ik zie tot op heden nog geen resultaten. Moet bekennen dat ik 2 weken geleden ongeveer 1,5 maand een verschrikkelijk slecht schema gevolgd heb, waardoor ik een plateau heb bereikt.
Met carb cycling probeer ik deze nu weer te herstellen. Ik hoop dat deze pillen mij daar bij zullen helpen om toch weer vet te verliezen.

Alles stap voor stap gaan uit proberen..
Als je voeding goed is val je per week ong.. 0,5 kg af.. Is je voeding niet goed dan zal je dus niet afvallen.

Je hebt nu je voeding veranderd en bent die pillen gaan gebruiken.. Ik zeg niet dat dit het antwoordt is.. Maar ga daar is naar kijken.

Alles stap voor stap gaan uit proberen..
Als je voeding goed is val je per week ong.. 0,5 kg af.. Is je voeding niet goed dan zal je dus niet afvallen.

Je hebt nu je voeding veranderd en bent die pillen gaan gebruiken.. Ik zeg niet dat dit het antwoordt is.. Maar ga daar is naar kijken.

Dit is natuurlijk gemiddeld. Ik heb 60 nmol/l testosteron in mijn lichaam. Dat is gemiddeld 4-6 keer zoveel als gemiddeld. Voordeel is dus dat ik enorm snel gain, maar afvallen erg moeilijk is.

Nou ik heb de boosdoener gevonden. Bleek dat ik 100gr droge pasta afwoog en dus 300gr overbleef. 100 gr pasta voedingswaarden word aangegeven als hij gekookt is, ofwel ik at 3x te veel pasta. Nog een wonder dat ik niet ben aangekomen :P

Nou dan heb je het belanrijkste punt al gevonden..

Mijn update:

Potje is op, totaal 4 kilo afgevallen in 4 weken.. :D

Eerste meeting 1 nov., 92.3 kg
Laaste meeting 29 nov, 88.3 kg

Huidplooimeting :
Woensdag 5 november : 16.7%
Woensdag 24 novmeber: 13.3%

Dus het product heeft mij zeker geholpen.

En zonder veel cardio, maar wel veel kt ( 6x pw )

succes voor iedereen

Terug
Naar boven