XXL Nutrition

Hypofyse (langdurig) gebruik aas

Dat snap ik ook wel.
Ik bedoel, of het nou sowieso bij hem gebeurd was of niet.
Het feit is dat hij alles ze donder in propte.
En je niet kan zeggen 100% ligt het niet aan aas.
Ik zeg niet dat het wel zo is.
Maar je kan het ook niet negeren dat er een verband zou kunnen zijn.
:roflol:

---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:28 ----------

Geen enkele reden, omdat er geen klinische studies over zijn.
Sorry,met alle respect, je hebt er meer kaas van gegeten dan ik.
Maar dat is wel erg kort door de bocht.

---------- Toegevoegd om 22:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:30 ----------

Ja.500 of 5 gram plat is plat.
Maar 6/8 weken een kuurtje of 17 jaar mega doseringen en alles bij elkaar gooien
zijn wel 2 verschillende dingen.

Even heel flauw,of je nou een paar biertjes op ze tijd neem, of elke dag 2 flessen wodka.

ik had het niet over 6/8 weken. Maar het maakt voor je htpa niet uit of je 17 jaar 500mg neemt of 5gr. 5gr beschadigd het niet harder. Je loopt alleen bijzonder veel andere gezondheids risico's, zoals langdurig verhoogd cholesterol, verhoogde hematocriet, etc etc.

De vergelijking met bier slaat in deze echt werkelijk nergens op.

Daar ben je toch verkeerd in. De kuren die normaal door de recreatieve bb'er gebruikt worden, kunnen wel degelijk problemen aan je cardiovasculair stelsel veroorzaken met een plotse dood tot gevolg. De meesten sterven niet tussen 40 en 60 maar tussen 30 en 40.

Uit welk onderzoek zou blijken dat de meesten tussen de 30 en 40 jaar zouden sterven? Iedereen kan dit zomaar roepen. Of is dit weer zo'n hersenspinsel van je?

• Topic Starter Topic Starter
ik had het niet over 6/8 weken. Maar het maakt voor je htpa niet uit of je 17 jaar 500mg neemt of 5gr. 5gr beschadigd het niet harder. Je loopt alleen bijzonder veel andere gezondheids risico's, zoals langdurig verhoogd cholesterol, verhoogde hematocriet, etc etc.

De vergelijking met bier slaat in deze echt werkelijk nergens op.

Dus wat je eigenlijk zegt is, dat we het sowieso niet weten omdat je hart het eerder zou begeven,
en we dus niet weten wat 17 jaar 5gram of 50kilo (!) enigszins schade aan je htpa veoorzaakt

De vegelijking slaat op gewoon alles van a(alcohol)a(anabolen)s(sos) tot z(zink)

Het lijkt wel of men hier loopt te veheerlijken.Net als mensen die zwaar drinken en ze iemand met een joint zien, en zeggen:
Dat is een junk.

Ik zit zelf nu erin,(dus ben echt niet heilig)heb me lichaam in de loop der jaren ook met andere middelen mishandeld.
Maar ZO simpel is het wel.
Ben geen ster in rekenen,maar weet wel TE veel TE lang, is gewoon met alles simpelweg
vragen om problemen.

---------- Toegevoegd om 17:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:02 ----------

GetXXL zegt dat het nog nooit waargenomen is in een (klinische) studie. Dat is iets anders dan zeggen dat er geen onderzoek naar is gedaan. Hij geeft daarbij ook nog eens een mogelijke alternatieve verklaring, dus zo kort door de bocht is het nou ook weer niet.

Er is zoveel op wat voor gebied dan ook (nog) niet waargenomen.
Dus omdat er dan nog geen studie over is, moeten we het maar negeren?
Ik vindt het voor iemand die als ik zo lees zeer inteligent is, en verstand ervan heeft.
Op dat punt een beetje te gemakkelijk erover is.
Maar goed,ik zal het wel niet snappen!
Heb alleen wel me mening erover,zeker na wat ik van dichtbij heb meegemaakt.

Ik zie geen reclame. Het is gewoon een blog. Misschien moet je eens een adblocker gebruiken tegen die reclame banners.

Daar ben je toch verkeerd in. De kuren die normaal door de recreatieve bb'er gebruikt worden, kunnen wel degelijk problemen aan je cardiovasculair stelsel veroorzaken met een plotse dood tot gevolg. De meesten sterven niet tussen 40 en 60 maar tussen 30 en 40.

Wat een onzin man. Dat baseer je echt op niks.

wel grappig dat alle zware kuurders in verdediging gaan :D

Ik hoop niet dat je mij bedoelt, want ik zal niet ontkennen dat je je hypofyse flink plat kan leggen door langdurig te kuren.

Maar wat betreft dat je als kuurder dood gaat tussen je 30ste en 40ste is gewoon weg dikke onzin en zo uit de lucht gegrepen.

Feit blijft dat een BB'r z'n gezondheid op het spel zet omdat ie er in de spiegel 'beter' uit wil zien...

wauw, krachtige uitspraak. Een roker zet ook zijn gezondheid op het spel om wat rook in zen longen te willen om te kalmeren. So what. Zo kun je over alles gaan zagen he.

Feit blijft dat een BB'r z'n gezondheid op het spel zet omdat ie er in de spiegel 'beter' uit wil zien...

Ajohh zo is dat met alles toch? Mensen die coma zuipen int weekend doen het om even lol te hebben. mensen die aan de pillen zitten hetzelfde!

Het leven is nou eenmaal een gezondheidsrisico!:p Geniet en zeur niet of ga dood:o

Ik kan natuurlijk niet voor iedereen spreken maar dankzij dat ik sporten zo serieus neem dat ik er zelfs AAS ervoor gebruik laat wel heel veel andere slechtere dingen staan.
Stoppen met roken was bijvoorbeeld veel makkelijker dankzij dat ik in de gym beter ging presteren.
Drinken doe ik praktisch nooit omdat het cortisol verhoogd etc etc etc

Daarbij rest mij nog steeds de vraag hoe slecht AAS nou is want als zelfs experts zoals dr de Ronde zeggen dat AAS niet direct ongezond is heb ik mijn twijfels of het wel echt zo ernstig is als dat sommigen doen overkomen.

valt op he? :p

Zelf schuldig,aardig kuurtje bezig nu.
En dalijk tren voor het eerst erbij.
Maar om nou alles goed te praten, NEE.
Denk dat het met mate allemaal wel meevalt.
Maar daar starte ik dit topic niet mee.
Het ging over langdurig en overmatig gebruik (tot in extreem)
Dat bij een kennis van me ze hypo niet meer werkt en niet meer zal gaan werken.
Nu ben ik al op me vingers hier getikt dat de artsen dat niet kunnen zeggen omdat er
geen studies naar gedaan zijn.

Maar dat betekend toch ook dat we het niet kunnen uitsluiten?
Heb ook al op het forum gelezen:
Ik heb toch een kind dus ik ga nooit meer off.

Lijkt mij redelijk aannemelijk dat je hypo op een gegeven moment zegt..... tot ziens ;)

valt op he? :p

Zelf schuldig,aardig kuurtje bezig nu.
En dalijk tren voor het eerst erbij.
Maar om nou alles goed te praten, NEE.
Denk dat het met mate allemaal wel meevalt.
Maar daar starte ik dit topic niet mee.
Het ging over langdurig en overmatig gebruik (tot in extreem)
Dat bij een kennis van me ze hypo niet meer werkt en niet meer zal gaan werken.
Nu ben ik al op me vingers hier getikt dat de artsen dat niet kunnen zeggen omdat er
geen studies naar gedaan zijn.

Maar dat betekend toch ook dat we het niet kunnen uitsluiten?
Heb ook al op het forum gelezen:
Ik heb toch een kind dus ik ga nooit meer off.

Lijkt mij redelijk aannemelijk dat je hypo op een gegeven moment zegt..... tot ziens ;)

Uitsluiten niet nee want alles kan, maar zoals getxxl zegt : als problematiek van de hypofose gerelateerd zou zijn aan AAS dan zou dit al lang vermeld staan in studies/literatuur. Net zoals alle andere aandoeningen van aas wel geregistreert staan in de literatuur. Lijkt me vrij logisch toch ?

Laat die feiten dan maar eens zien. Erg algemene bewering dat niet te bewijzen valt. Je generaliseert. Je hebt anavar only kuurtjes of flinke stacks met hoge dosissen. Alleen daar zit al een wereld van verschil.

Uitsluiten niet nee want alles kan, maar zoals getxxl zegt : als problematiek van de hypofose gerelateerd zou zijn aan AAS dan zou dit al lang vermeld staan in studies/literatuur. Net zoals alle andere aandoeningen van aas wel geregistreert staan in de literatuur. Lijkt me vrij logisch toch ?

Ben ik het niet helemaal mee eens.Er is nooit onderzoek naar gedaan.
Dus er staat inderdaad niks in studies/literatuur.
Wat je dus zegt is:Het staat niet geschreven dus bestaat het ook niet.
Dan ben ik bij deze zwaar gelovig,want er zijn heel veel studies in het christendom.
En alles staat zwart op wit. ;)

---------- Toegevoegd om 10:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:29 ----------

Laat die feiten dan maar eens zien. Erg algemene bewering dat niet te bewijzen valt. Je generaliseert. Je hebt anavar only kuurtjes of flinke stacks met hoge dosissen. Alleen daar zit al een wereld van verschil.

Er zijn geen feiten nee.Maar valt me wel op dat er hier wel erg ligt gedaan wordt.
Of men voelt zich zelfs aangevallen ofzo? :p

Ben ik het niet helemaal mee eens.Er is nooit onderzoek naar gedaan.
Dus er staat inderdaad niks in studies/literatuur.
Wat je dus zegt is:Het staat niet geschreven dus bestaat het ook niet.
Dan ben ik bij deze zwaar gelovig,want er zijn heel veel studies in het christendom.
En alles staat zwart op wit. ;)

---------- Toegevoegd om 10:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:29 ----------

Er zijn geen feiten nee.Maar valt me wel op dat er hier wel erg ligt gedaan wordt.
Of men voelt zich zelfs aangevallen ofzo? :p

Nee wij verdedigen ons op de belachelijke overdreven reacties. Als hypofose gerelateerd zou zijn aan aas gebruik zou dit gekend zijn. Honderd duizenden gebruikers waarvan x aantal dan hypofose problemen zouden hebben zou zeker bekend zijn.

Terug
Naar boven