AndroidHealthClinic

Hypofyse (langdurig) gebruik aas

• Topic Starter Topic Starter
Nee wij verdedigen ons op de belachelijke overdreven reacties. Als hypofose gerelateerd zou zijn aan aas gebruik zou dit gekend zijn. Honderd duizenden gebruikers waarvan x aantal dan hypofose problemen zouden hebben zou zeker bekend zijn.

Ons ;)
En nogmaals ik zeg niet dat het zo is!
Zeg alleen dat je het ook niet uit kan sluiten.
Wat is dat nou voor slap gelul, om als een stel schapen je te verschuilen achter, geen studies etc.
Er is nooit onderzoek naar gedaan en dat zal ook niet snel gebeuren.

Feit is volgens de literartuur dat elke man prostaat kanker krijgt.Zolang hij maar oud genoeg wordt, is het
onvermeidelijk.
Prostaatkanker. Alle mannen zullen waarschijnlijk ooit prostaatkanker krijgen, tenzij ze op jonge leeftijd gecastreerd zijn en geen mannelijk geslachtshormoon (testosteron) in het bloed hebben. Er is aangetoond dat de overgrote meerderheid van alle mannen van negentig jaar en ouder kankercellen in hun prostaat hebben

Kijk onderzoek naar gedaan.Maar omdat er geen onderzoek/literartuur is over langdurig gebruik
en uitval hypo, of daar enigszins een link zou kunnen zijn.
Is het gelijk.Nee en belachelijk.

Ons ;)
En nogmaals ik zeg niet dat het zo is!
Zeg alleen dat je het ook niet uit kan sluiten.
Wat is dat nou voor slap gelul, om als een stel schapen je te verschuilen achter, geen studies etc.
Er is nooit onderzoek naar gedaan en dat zal ook niet snel gebeuren.
Zucht, denk je dat ze wel specifiek onderzoek hebben gedaan naar alle overige bijwerkingen die bekend zijn? Dingen komen vanzelf boven water drijven zodra honderdduizenden mensen iets gebruiken.

Feit is volgens de literartuur dat elke man prostaat kanker krijgt.Zolang hij maar oud genoeg wordt, is het
onvermeidelijk.
Prostaatkanker. Alle mannen zullen waarschijnlijk ooit prostaatkanker krijgen, tenzij ze op jonge leeftijd gecastreerd zijn en geen mannelijk geslachtshormoon (testosteron) in het bloed hebben. Er is aangetoond dat de overgrote meerderheid van alle mannen van negentig jaar en ouder kankercellen in hun prostaat hebben
...wtf heeft dit met deze discussie te maken? ???

Kijk onderzoek naar gedaan.Maar omdat er geen onderzoek/literartuur is over langdurig gebruik
en uitval hypo, of daar enigszins een link zou kunnen zijn.
Is het gelijk.Nee en belachelijk.
I.p.v. het hele topic droeftoeteren tegen iedereen die het niet met je eens is, had je zelf ook de literatuur in kunnen duiken. Ik kan zo met drie casussen komen die jouw eerste statement weerleggen dat er 'geen onderzoek' naar gedaan is. Er ZIJN casussen over in de literatuur. Punt is dat het er a) bijzonder weinig zijn en b) hetzelde argument overeind blijft als ook bij de casus, weliswaar niet gerapporteerd in de literatuur, die jij aandraagt. Er is geen biologische grond om je observatie op te baseren, en in al die jaren dat hij AAS heeft gebruikt kan het prima zijn dat het zich toch al zou ontwikkelen of dat een ander middel die hij heeft gebruikt het heeft veroorzaakt, OF het was al een aanwezig ziekteverloop. Ik pas dan Occam's razor toe, en jij? Voor hetzelfde geldt hadden al die casussen geen AAS gebruikt en had het net zo hard kunnen gebeuren, dan was het niet in de literatuur beland. De frequentie van voorkomen is extreem laag wanneer je het uitzet tegenover het voorkomen van AAS gebruik onder de wereldbevolking.

Denk maar niet dat ik zomaar wat roep hier, ik heb werkelijk alle literatuur over AAS gerelateerde hypogonadisme gelezen en ben zeer goed bekend met de werking van de HPG as.

Vorig jaar al over gelezen en geschreven:
23wpf6r.png

En als je zelf tot hetzelfde lijstje wilt komen:
A literature research was performed using the query 'anabolic steroid AND hypogonadism' on the Pubmed database. Articles which did not involve the treatment of anabolic steroid induced hypogonadism were omitted. All other available articles are reviewed. In total 136 articles were retrieved, of which ten were of interest.

Laatst bewerkt:
Don't mess with getXXL.

gekke boy met doekoes die GETXXLL

Zucht, denk je dat ze wel specifiek onderzoek hebben gedaan naar alle overige bijwerkingen die bekend zijn? Dingen komen vanzelf boven water drijven zodra honderdduizenden mensen iets gebruiken.

...wtf heeft dit met deze discussie te maken? ???

I.p.v. het hele topic droeftoeteren tegen iedereen die het niet met je eens is, had je zelf ook de literatuur in kunnen duiken. Ik kan zo met drie casussen komen die jouw eerste statement weerleggen dat er 'geen onderzoek' naar gedaan is. Er ZIJN casussen over in de literatuur. Punt is dat het er a) bijzonder weinig zijn en b) hetzelde argument overeind blijft als ook bij de casus, weliswaar niet gerapporteerd in de literatuur, die jij aandraagt. Er is geen biologische grond om je observatie op te baseren, en in al die jaren dat hij AAS heeft gebruikt kan het prima zijn dat het zich toch al zou ontwikkelen of dat een ander middel die hij heeft gebruikt het heeft veroorzaakt, OF het was al een aanwezig ziekteverloop. Ik pas dan Occam's razor toe, en jij? Voor hetzelfde geldt hadden al die casussen geen AAS gebruikt en had het net zo hard kunnen gebeuren, dan was het niet in de literatuur beland. De frequentie van voorkomen is extreem laag wanneer je het uitzet tegenover het voorkomen van AAS gebruik onder de wereldbevolking.

Denk maar niet dat ik zomaar wat roep hier, ik heb werkelijk alle literatuur over AAS gerelateerde hypogonadisme gelezen en ben zeer goed bekend met de werking van de HPG as.

Zucht.

Ok drie casussen?
Vertel aub.Ben zeer benieuwd.

ITT is het feit dat naar iets (naar eigen zeggen) geen onderzoek gedaan is een valide reden om allemaal rare claims en uitspraken uit je reet te trekken.

Ik zeg letterlijk wat de beste jongen in het EMC verteld is.
Iedereen veegt hier de tafel daar mee aan.
Ik blijf het gewoon raar vinden dat er dan zo'n uitspraak door niet 1 maar meerdere deskundigen.

Ik zeg letterlijk wat de beste jongen in het EMC verteld is.
Iedereen veegt hier de tafel daar mee aan.
Ik blijf het gewoon raar vinden dat er dan zo'n uitspraak door niet 1 maar meerdere deskundigen.

Hier op dbb hebben ze altijd meer verstand van zaken dan deskundigen op de anabolenpoli.

Na een studie medicijnen ..geloof ik ook niet dat ik alles maar klakkeloos aanneem van iemand die net klaar is met school en daarbij zelf nog nooit heeft gekuurd.

Bekende van mij ook dezelfde problemen . En ook is bekend na onderzoek dat het indd temaken heeft met aas gebruik .

je kan er niet omheen ..laten we eerlijk zijn. Iedereen praat gebruik schoon hier op dbb.

Weinig die de risico,s echt durven te accepteren .

Iedereen praat altijd maar over studies dit studies dat....praktijk blijkt vaak toch heel anders te zijn.

Hier op dbb hebben ze altijd meer verstand van zaken dan deskundigen op de anabolenpoli.

Na een studie medicijnen ..geloof ik ook niet dat ik alles maar klakkeloos aanneem van iemand die net klaar is met school en daarbij zelf nog nooit heeft gekuurd.

Bekende van mij ook dezelfde problemen . En ook is bekend na onderzoek dat het indd temaken heeft met aas gebruik .

je kan er niet omheen ..laten we eerlijk zijn. Iedereen praat gebruik schoon hier op dbb.

Iedereen praat altijd maar over studies dit studies dat....praktijk blijkt vaak toch heel anders te zijn.

Echter kuurt GetXXL zelf niet en heeft dus ook niets goed te praten.

Niet iedereen. Ik begrijp maar al te goed dat AAS gebruik wel degelijk risico's met zich mee brengt en dat accepteer ik. Voor de rest probeer ik zo gezond mogelijk te leven om de impact op mijn lichaam zo klein mogelijk te houden.

Ik ben bij de anabolen poli geweest en toen dr de Ronde vroeg hoezo een wel denkend persoon als ik AAS gebruikt zei ik "omdat ik denk dat anabolen niet zo heel schadelijk zijn".
Daarop zei hij "ja, daar heb je waarschijnlijk wel gelijk in, maar er is nog niet zoveel bekend over het lange termijn effect". Maar goed, het onbekende hoeft niet perse negatief te zijn natuurlijk. Je zou er in ieder geval geen sterke mening over kunnen/mogen vormen.

Ik heb de risicos geaccepteerd. Gyno gekregen en belachelijk harig geworden :(

Zo he he.
Dank u ;)
Omdat er geen studies zijn betekend het nog niet dat er bepaalde dingen niet zijn.
Tijd zal het leren misschien.Ik denk dat er wel degelijk risico's zitten aan langdurig
en (extreem) hoge doseringen met aas.
Ik leg me daar nu ook bij neer, en moet achteaf als er wat is(klop het af) nket zeuren.

Echter kuurt GetXXL zelf niet en heeft dus ook niets goed te praten.

Jij dacht dat mijn hele verhaal over getxxl ging.....think again

---------- Toegevoegd om 23:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:14 ----------

Niet iedereen. Ik begrijp maar al te goed dat AAS gebruik wel degelijk risico's met zich mee brengt en dat accepteer ik. Voor de rest probeer ik zo gezond mogelijk te leven om de impact op mijn lichaam zo klein mogelijk te houden.

Dan heb ik het dus niet over jou inderdaad.

Terug
Naar boven