MuscleMeat

I don't think we've met.

Iedereen heeft een shape, en of die nou goed of niet goed is doet er niet toe. Mensen die niet aan krachtsport doen hebben ook een shape. Shape is letterlijk vertaald gewoon vorm. En ieder lichaam heeft een vorm.
Omdat ik nu op een bodybuildingforum aan het posten ben gebruik ik het woordje shape in deze context. Net zoals TS het in dezelfde context bedoelde ;-)

TS denkt inmiddels al "f**k dit" :roflol:

Of nog erger; IFBB Pro Athlete... Als ze een keer meegedaan hebben aan de Flexcup o.i.d. :roflol:
Ifbb pro zie ik niet zo gauw ergens staan. Wat ik wel grappig vind is dat mensen de Engelse afkortingen gebruiken op hun instagram maar even vergeten dat het niet 1th, 2th en 3th is maar 1st, 2nd en 3rd. Of Engelse taal gebruiken wanneer de volgers allemaal Nederlands zijn.:o

3rth

• Like
Waarderingen: BB_
Ifbb pro zie ik niet zo gauw ergens staan. Wat ik wel grappig vind is dat mensen de Engelse afkortingen gebruiken op hun instagram maar even vergeten dat het niet 1th, 2th en 3th is maar 1st, 2nd en 3rd. Of Engelse taal gebruiken wanneer de volgers allemaal Nederlands zijn.:o

2nds :roflol:

Je volgt denk ik niet genoeg sletjes (sorry vrouwen, dames, meiden etc.) die wedstrijden doen, kan ook een variatie op welke bond dan ook zijn natuurlijk, als er maar Pro achter geplakt wordt :roflol:

Lui die in een slipje op een podium staan..

En weer een topic van een dame “ vervuild “ met teksten over mannenpap ???

• Topic Starter Topic Starter
Hoop alleen niet dat het woordje "shape" te vaak wordt rondgeslingerd zoals bij de quasi-fitnesschicks op Insta ;)

Sorry, just had to say it.

Fijn dat je je druk maakt over mijn woordkeuze! Zoals je zelf in je onderschrift al zegt: It's time to let out the potential you hide! Die potentie zie ik zelf wel in m'n progressie, jammer dat ik hier al lees dat jouw potentie om in te schatten dat niet iedereen sport om zichzelf op Instagram wat likes op te halen wat minder uitgebreid is.

Maar hey, fijne vrijdag!

Fijn dat je je druk maakt over mijn woordkeuze! Zoals je zelf in je onderschrift al zegt: It's time to let out the potential you hide! Die potentie zie ik zelf wel in m'n progressie, jammer dat ik hier al lees dat jouw potentie om in te schatten dat niet iedereen sport om zichzelf op Instagram wat likes op te halen wat minder uitgebreid is.

Maar hey, fijne vrijdag!
Je bent al goed ingeburgerd hier:p

Maar hey, fijne vrijdag!
Ik zei alleen "don't be that girl". En zo te lezen doe je dat ook niet. Niet gelijk huilen :)

Nogmaals welkom ;-)

Terug
Naar boven