Fitness Seller

I don't think we've met.

Fijn dat je je druk maakt over mijn woordkeuze! Zoals je zelf in je onderschrift al zegt: It's time to let out the potential you hide! Die potentie zie ik zelf wel in m'n progressie, jammer dat ik hier al lees dat jouw potentie om in te schatten dat niet iedereen sport om zichzelf op Instagram wat likes op te halen wat minder uitgebreid is.

Maar hey, fijne vrijdag!

Zie je, ik wist dat je een goede toevoeging op het forum zou zijn. Mag ik nu m'n dopper houden?

• Topic Starter Topic Starter
Je bent al goed ingeburgerd hier:p

59349318.jpg

Ik zei alleen "don't be that girl". En zo te lezen doe je dat ook niet. Niet gelijk huilen :)

Nogmaals welkom ;-)

Classic. Huilen stond niet echt op het programma vandaag, mensen op hun plek zetten past wat meer binnen mijn schema :D

• Like
Waarderingen: BB_
Gaat al goed hier jongens.

Druk topic zeg. Al 3 pagina's en er staan niet eens foto's hier :p

Wat een gedoe zeg.

Zal nog eens vrienden uitnodigen voor op 't forum. Dit beta gedrag is wel een beetje zielig.

Ik vind dit inderdaad niet normaal jongens.

Nou, wat dacht je van ‘vrouwen niet neerzetten als een lustobject’? Als ik dát zoek ga ik wel met een laag uitgesneden top in de Basic-Fit staan en zo hard kreunen dat ik zelfs de meest doorgewinterde sporter van z’n aperepo werk.

Maar in all seriousness: Als je eerste reactie op een vrouw zo’n reactie is is er vooral wat mis met je eigen zelfvertrouwen. Alsof vrouwen in de gym equals dat het een seksuele intentie heeft. Doe normaal. Het is 2019.

Ik zou hier zowaar kunnen white knighten maar om mijn laatste greintje zelfrespect niet te verliezen ga ik het achterwege laten.

Terug
Naar boven