- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gebruik CRASH10 voor 10% korting
Leuke grappen maken, was wel even op de tanden bijtenmaar ik heb hem verdiend.

Welke voorwaarden@Sanca Magni deelt die uit onder bepaalde voorwaarden. 2 leden hebben die tot nu toe @darude0306
Genoeg euro's.
En ik moest een naaktfoto sturen
.Waarom die van de buren als we er zelf twee hebben lopen?
Waarom die van de buren als we er zelf twee hebben lopen?
Hold up, half dbb heeft daar aan meegewerkt en tot op heden heeft Bert ons nog niet bedankt ervoor.
Facts!Hold up, half dbb heeft daar aan meegewerkt en tot op heden heeft Bert ons nog niet bedankt ervoor.
Het ondankbaar schepsel!Hold up, half dbb heeft daar aan meegewerkt en tot op heden heeft Bert ons nog niet bedankt ervoor.

De enige die ik hiervoor moet bedanken is @Steks, aangezien hij mij tagde en ik daardoor in het log ging kijken.Hold up, half dbb heeft daar aan meegewerkt en tot op heden heeft Bert ons nog niet bedankt ervoor.

De enige die ik hiervoor moet bedanken is @Steks, aangezien hij mij tagde en ik daardoor in het log ging kijken.
Maar als jullie nou eens naar een forummeet kwamen, zou ik jullie tenminste kunnen bedanken.![]()
FixedMaar als jullie nou eens naar een forummeet kwamen, zou ik jullie tenminste stompen kunnen geven.![]()