Ano_261020
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 6.705
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik trek links want dan lijkt het net alsof het iemand anders is. En dan denk ik ook jou.
links lullen rechts vullen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik trek links want dan lijkt het net alsof het iemand anders is. En dan denk ik ook jou.
Ja nooit denk ik. So fucking deal with it a niffo.
Abs or Kebabs?
Sorry, ik werk enkel samen met @Mister TNHey man,
ik ben een jonge fanatieke krachtsporter met een goeie shape die op Youtube/Instagram een enorm snel groeiende fanbase aan het opbouwen is! Zou je een collab willen doen? Ik denk dat we daar samen van kunnen profiteren. Ik hoor graag van je.
xxx
Je is gewoon geaccepteerd in informeel taalgebruik.
"Je insta" is correct, "jou insta" niet.Je is gewoon geaccepteerd in informeel taalgebruik.
Dan had die je i.p.v. jou moeten gebruikenJe is gewoon geaccepteerd in informeel taalgebruik.
Zal jou is misbruiken.
Ow, nu zie ik het. Kutzooi.Je is gewoon geaccepteerd in informeel taalgebruik.

@pat82 heeft een slechte invloed op je Bert.
Wat doe jij hier dan? Ik was gewoon in de gym.Jongens, het is mooi weer! Ga even naar de speeltuin, in plaats van dit topic verder te vervuilen.
Je kan beter een half uur op je hand zitten tot ie slaapt en gevoelloos is.Ik trek links want dan lijkt het net alsof het iemand anders is. En dan denk ik ook jou.
Mercizou ze nog terugkomen, denk je?
Zou zonde zijn van de vijf pagina's van waardevolle energie die reeds gespendeerd is in dit topic.
Zou zonde zijn van de vijf pagina's van waardevolle energie die reeds gespendeerd is in dit topic.
Maar je bump veroorzaakte wel reactie!