- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Meer drinken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meer drinken.
Fijn dat je je druk maakt over mijn woordkeuze! Zoals je zelf in je onderschrift al zegt: It's time to let out the potential you hide! Die potentie zie ik zelf wel in m'n progressie, jammer dat ik hier al lees dat jouw potentie om in te schatten dat niet iedereen sport om zichzelf op Instagram wat likes op te halen wat minder uitgebreid is.
Maar hey, fijne vrijdag!

Ik zie even geen verband?zo zijn er nog wel tig anderen. Maar ik bemoei niet.
![]()
![]()
![]()

Dat iedereen jou de moeder getagged heeft in haar log?

Ja, maar de eerste was de trigger om in haar log te kijken. Ik heb daarna toch zelf @pat82 gevraagd.Dat iedereen jou de moeder getagged heeft in haar log?![]()

Mag alleen in Limboland.
Dat iedereen jou de moeder getagged heeft in haar log?![]()

dan heb je mijn fitgirl pose nog nooit gezien zeker?
Nooit! Hooguit voor Nesty.Het staat @Bert uiteraard vrij om mij in te ruilen indien gewenst.

Ik heb van jou alleen nog maar fitgirl poses gezien.dan heb je mijn fitgirl pose nog nooit gezien zeker?

Wat is jou insta? Ik vraag dit voor een vriendHey man,
ik ben een jonge fanatieke krachtsporter met een goeie shape die op Youtube/Instagram een enorm snel groeiende fanbase aan het opbouwen is! Zou je een collab willen doen? Ik denk dat we daar samen van kunnen profiteren. Ik hoor graag van je.
xxx
Die vriend is je rechterhand zeker?
Jouw!!! Wanneer leer je het verdomme nou eens
Ik trek links want dan lijkt het net alsof het iemand anders is. En dan denk ik ook jou.