indekay
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- Massa
- 157kg
- Vetpercentage
- 6%
Goeie squats!
en nog wat nieuws: als alles meevalt volgende week farmers![]()
WOOHOOOOWWWW! Nice!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goeie squats!
en nog wat nieuws: als alles meevalt volgende week farmers![]()

Ziet er aardig hardcore uit met die ongestucte muren.
Goeie techniek en een lekker tempo in je squats.
Techniek bij de bench is toch anders dan die van mij. Ligt er allemaal aan waar je de nadruk op wilt leggen. Heb een mooie ronde borst dus veel flyes doe ik eigenlijk niet... moet meer massa hebben!
is het normaal niet de bedoeling om in het rack te squaten?![]()
Dat vind ik vervelend en te smal. Ik squat nu ook boven de veiligheidsstangen en kan me gewoon voorover laten vallen indien nodig. Maar aangezien ik niet tot failure train bij squats, moet er al iets van een blessure zijn voor dat gebeurt.
idd op die manier. zit je met barbarian op powetec?
Wat een weekje rustig aanpakken kan doen voor je bench. Boven m'n eigen verwachting!

Deadlift (2ss) 2x2x160 (6x125 5x145)
Eens een andere aanpak. Kwestie dat gasten als mc-chick en g3rr3 niet denken dat ze me kunnen opeten tussen hun boterhammen in de race naar 200
M'n oude pr van 170 zit er alweer in, denk ik, dus dit komt goed.

Sterk kerel sterk. Pfff weer iemand waar ik rekening mee moet houden.
Ik bezwijk dadelijk onder de druk.

Haha, the game is on...
Bij deadlift maakt dat imo alles uit! Wat mij betreft de enige oefening waar ik naar een max 1RM toe werk.
G3rr3 heeft de handdoek al in de ring gegooid.

vergeet het mac, ik geef NOOIT op.
Indakay het is inderdaad waar dat je met deadlift anar 1RM toewerkt doe ik ook zo. ik bedoelde dat het geen reet uitmaakte of die 1RM 120 of 250kg is, zolang je er massa mee pakt is het goed.
Jesaja zei:
Jaja dat weet ik ook welIemand van 60kg kan massa pakken met een DL 120 ja, iemand met 100kg niet meer, met alle beste wil. Maar ik begrijp je punt wel. We zijn je maar wat aan 't plagen.
maar je snapt mijn punt wel
goede squat trouwens!