XXL Nutrition

I goes doggcrapp 2009

Ziet er aardig hardcore uit met die ongestucte muren. :D
Goeie techniek en een lekker tempo in je squats.

Techniek bij de bench is toch anders dan die van mij. Ligt er allemaal aan waar je de nadruk op wilt leggen. Heb een mooie ronde borst dus veel flyes doe ik eigenlijk niet... moet meer massa hebben!

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er aardig hardcore uit met die ongestucte muren. :D
Goeie techniek en een lekker tempo in je squats.

Thnx

Techniek bij de bench is toch anders dan die van mij. Ligt er allemaal aan waar je de nadruk op wilt leggen. Heb een mooie ronde borst dus veel flyes doe ik eigenlijk niet... moet meer massa hebben!

Welja, dan heb je meer geluk dan mij. M'n borst groeit niet voldoende met presses alleen, nochtans zijn m'n benchstats - imho - niet van de slechtste. Het is wel al een stuk verbeterd sinds ik meer herhalingen doe.

is het normaal niet de bedoeling om in het rack te squaten? :D

is het normaal niet de bedoeling om in het rack te squaten? :D

Dat vind ik vervelend en te smal. Ik squat nu ook boven de veiligheidsstangen en kan me gewoon voorover laten vallen indien nodig. Maar aangezien ik niet tot failure train bij squats, moet er al iets van een blessure zijn voor dat gebeurt.

Dat vind ik vervelend en te smal. Ik squat nu ook boven de veiligheidsstangen en kan me gewoon voorover laten vallen indien nodig. Maar aangezien ik niet tot failure train bij squats, moet er al iets van een blessure zijn voor dat gebeurt.

idd op die manier. zit je met barbarian op powetec?

idd op die manier. zit je met barbarian op powetec?

Barbarian Line inclusief lat tower. Nog zoiets, die lat tower zit behoorlijk in de weg... moet je dan met je hoofd voorzichtig tss de halter en die tower in kruipen, nee laat maar, dan squat ik wel buiten m'n rack, dan hoef ik niet na te denken om ergens tegen aan te stoten.

UPDATE:

Onderarmen staan nog altijd superstrak! Ook spierpijn in m'n biceps, en dat is héél lang geleden. Dit zou wel eens een probleem kunnen geven vanavond bij 't deadliften. Mss alles met straps, ik hoef geen blessure aan m'n onderarm(en).

Zou wel slim kunnen zijn om alles met straps te doen, een blessure kun je idd wel missen!

Heute:

Benchpress (1rp) 20x90 (18x90)

:woot: Wat een weekje rustig aanpakken kan doen voor je bench. Boven m'n eigen verwachting!

Incline flyes (2ss) 10x22 8x27 (10x24 7x27)

strrrrrakke pecs!

Upright rows (1ss) 12x40

Toch gekozen voor 'n compound i.p.v. die sissy rear-delt flyes. Nu echter straight setted & überstrikt.

Triceps dumbbell extension (1rp) 20x13

Eerste maal, dus nogal onderschat en veel reps.

Wide grip Pull-up (1rp) 16xBW

Eens een andere aanpak en meer reps. Hopelijk houdt m'n schouder het langer uit dan 3 weken deze keer.

Deadlift (2ss) 2x2x160 (6x125 5x145)

Eens een andere aanpak. Kwestie dat gasten als mc-chick en g3rr3 niet denken dat ze me kunnen opeten tussen hun boterhammen in de race naar 200 :p;)
M'n oude pr van 170 zit er alweer in, denk ik, dus dit komt goed.

Deadlift (2ss) 2x2x160 (6x125 5x145)

Eens een andere aanpak. Kwestie dat gasten als mc-chick en g3rr3 niet denken dat ze me kunnen opeten tussen hun boterhammen in de race naar 200 :p;)
M'n oude pr van 170 zit er alweer in, denk ik, dus dit komt goed.
???
:roflol::roflol::roflol:
Sterk kerel sterk. Pfff weer iemand waar ik rekening mee moet houden. ;)
Ik bezwijk dadelijk onder de druk.

gewicht maakt toch niet uit jo ;)
sterke training

vergeet het mac, ik geef NOOIT op.
Indakay het is inderdaad waar dat je met deadlift anar 1RM toewerkt doe ik ook zo. ik bedoelde dat het geen reet uitmaakte of die 1RM 120 of 250kg is, zolang je er massa mee pakt is het goed.

Laatst bewerkt:
Stevige training man.

vergeet het mac, ik geef NOOIT op.
Indakay het is inderdaad waar dat je met deadlift anar 1RM toewerkt doe ik ook zo. ik bedoelde dat het geen reet uitmaakte of die 1RM 120 of 250kg is, zolang je er massa mee pakt is het goed.

Iemand van 60kg kan massa pakken met een DL 120 ja, iemand met 100kg niet meer, met alle beste wil. Maar ik begrijp je punt wel. We zijn je maar wat aan 't plagen.

Jesaja zei:

Thnx. Doggcrapp bevalt me echt super, ik blijf gaan als een trein en heb amper last van spierpijn en/of blessures.

Iemand van 60kg kan massa pakken met een DL 120 ja, iemand met 100kg niet meer, met alle beste wil. Maar ik begrijp je punt wel. We zijn je maar wat aan 't plagen.
Jaja dat weet ik ook wel :D maar je snapt mijn punt wel :D goede squat trouwens!

Training van vandaag:

Barbell curl (1rp) 17x45 (17x44)

Hammer curl (1ss) 9x16 (8x16)

Db calve raise (1rp) 21x22 (22x21)

Lying leg curls (1rp) 26x15 (24x15)

Frontsquat (1ss + wm) 8x95 21x70 (7x92,5 21x70)

Na die 95kg was het ook m'n bedoeling om die 21x70 te verbeteren, maar ik was echt OP...

Cable crunches (2ss) 12x60 15x50 (15x52,5 12x60)

Filmpje van m'n frontsquat:

http://www.youtube.com/watch?v=SIq1Y6Ft6vI

Mooi die frontsquat, 2.5kg meer en een herhaling meer, top! Logisch dat je op was.

Terug
Naar boven