AndroidHealthClinic

I goes doggcrapp 2009

• Topic Starter Topic Starter
Gewicht deze morgen: 77,5kg.

+1 kg in twee weken :)

Netjes, op weg naar beeshhht

Deload

BP

5x5x80

SQ

5x5x90

Pendlay row

5x5x70

Deload 2 onder de lentezon :D

Clean + MP (enkel eerste rep clean, dan gewoon setjes MP)

12x20
12x30
10x40
8x50

Clean & press

3x60
1x70
1x75
1x80
0x85 (lock-out failure... ****)

Wat minder opwarming en ik had die 85 zeker gehaald!

Dips
4x12xbw (speed dips, hehe)

Chin-ups (supinated grip)
10xbw
8xbw
7xbw

Biceps killer... die voeg ik in bij m'n volgende DC-cycle.

Kort, maar krachtig getraind. En nu volledige rust tot volgende maandag, alwaar ik weer met DC van start ga. Yep, je leest goed. Het gaat goed vooruit met kracht en massa, dus "never change a winning team". En Texas method suckte toch bigtime...

Gisteren 78,2kg
Schrok ik wel wat van. Amper getraind, wel goed gegeten, en 0,7kg erbij in 1 week.

Morgen van start met "nieuwe" DC-cycle

Vandaag:

BP (1rp) 16x90 (evenaring)

Ging redelijk vlot. Hier ben ik redelijk gerust dat 't de volgende keer betert

Incline flyes (2ss) 8x24 6x27 (8x27 14x20)

Iets andere aanpak

Upright rows (1rp) 14x52 (evenaring)

Denk dat 't moeilijk gaat worden om deftige progressie te maken op deze. Als er volgende keer geen extra reps zijn, wordt dat een vervanging.

Skullcrushers (1rp) 17x30

Nieuw in m'n schema, maar ik fl**ker 'm er wss volgende keer al terug uit. Ellebogen voelden niet fijn aan bij deze oefening (al bij de opwarming, dus ligt niet aan 't gewicht)

Pull-ups (2ss) 6xbw+5kg 8xbw (7x +5 8xbw)

Het extra gewicht op m'n frame laat zich duidelijk gevoelen. Was ondertussen al een 3-tal weken geleden dat ik nog pull-ups heb gedaan.

DL (2ss) 6x122,5 4x145 (6x122,5 2x145)

Geen makkelijke training, maar dat is perfect te verklaren na een "lange" rustperiode.

Gisteren:

Barbell curl (1rp) 17x44 (17x44)

Hammer curl (1ss) 10x18 (9x18)

DB calve raise (1rp) 21x21 (23x20)

Leg curls (1rp) 23x15 (25x13,75)

Frontsquat (1ss + wm) 6x92,5 22x70 (6x92,5 20x70)

Een zevende zat er zeker nog in, maar de deadlift van maandag zat ook nog in m'n onderrug, dus geen gekke toeren gedaan.

Cable crunches (2ss) 12x50 12x60 (25x40 20x50)

Ik ben overal "gewoon" voor evenaring van m'n vorige reeks gegaan en dat is me overal goed gelukt.

Incline BP (1rp) 15x82,5 (13x82,5)

DB OH-press (1rp) 15x29 (15x29) triceps fail voor 16. ****.

Lateral raises (2ss) 10x12 9x14 (12x10 8x12)

CGBP (1rp) 15x75 (13x75)

Yates row (1ss) 9x80 (9x80)

Seated cable rows (1rp) (19x97,5) (18x97,5)

Het gaat maar door die doggcrapp. Hoe lang moet je zo'n schema aanhouden? Hoog volume trouwens met flinke gewichten. Tijd voor een pic, benieuwd?

Het gaat maar door die doggcrapp. Hoe lang moet je zo'n schema aanhouden? Hoog volume trouwens met flinke gewichten. Tijd voor een pic, benieuwd?

Doggcrapp kun je doen zolang je maar wil... wel iedere keer 6-8 weken onderbreken met 1-2 weken deload.

Pic volgt maar als ik m'n eerste doelstelling bereikt heb en dat is 80 kg @ 8-10%.

Vandaag opgemerkt dat m'n abs eigenlijk amper nog zichtbaar zijn, zeker 's avonds, doordat m'n buik zo opgezwollen staat van het eten.

Binnen een week of 3 ga ik es proberen te bulken op keto. Eens zien welk resultaat dat geeft, want carbs geven me sowieso vlug dat opgezwollen gevoel. Met 3300kcal heb ik soms nog altijd honger, maar als ik nog meer eet, wordt ik te vlug moddervet. :(

Training van vandaag:

Dumbbell curl (1rp) 18x20
(staand, dus nieuwe oefening)

Reverse curl (1ss) 12x30
Nu straight-setted. Voelt wel beter aan dan die rest-pause-sets. De correcte uitvoering heeft er bij een rp-set te veel onder te lijden.

Calve raise 2x10x20
Spieren nog te stram van 4 dagen geleden, dus niet al te veel risico genomen

RDL (1ss) 10x100
Zware lifts (niet fijn voor m'n onderrug) geruild voor langere set met überstrikte uitvoering. Ook maar 1 straight set i.p.v. 2.

Barbell Lunges (1ss + wm) 10x50 20x30
Niet al te zwaar, goed potentieel voor progressieve belasting op lange termijn.

Sidebends (2ss) 12x32 12x36

Je abs niet meer zichtbaar, zit je dan boven de 15%? Zit nu in een deload dus doe ook ff rustig aan. Probeer er zelfs een hele korte cut van te maken.

bulken met keto? leg uit:D

Verder goede trainingen.

Vet% meet ik morgen eens, is zeker niet boven 15%, haha. Vandaag schommelde m'n gewicht tss 78,2-78,4. Stagnatie vergeleken met vorige week dus.

Bulken op keto = zelfde als cutten met keto, enkel eet je boven onderhoud. Nuja keto, men noemt 't "anabolic diet".

Vet% meet ik morgen eens, is zeker niet boven 15%, haha. Vandaag schommelde m'n gewicht tss 78,2-78,4. Stagnatie vergeleken met vorige week dus.

Bulken op keto = zelfde als cutten met keto, enkel eet je boven onderhoud. Nuja keto, men noemt 't "anabolic diet".

OKe, maar anabolic diet ziet je heel hoog in vet. Dat is bij Keto dieet niet.

Maar dan lijkt het me nog moeilijk om boven onderhoud te eten.

Persoonlijk zou ik gewoon wat minder carbs eten inplaats van geen.

Ik ken gasten ook hier op dit forum op 15% waarbij je goed de abs ziet. Sharpsafer is daar een voorbeeld van. In ieder geval mooi dat je BF lekker laag zit.

Seagal zei:
OKe, maar anabolic diet ziet je heel hoog in vet. Dat is bij Keto dieet niet.

Maar dan lijkt het me nog moeilijk om boven onderhoud te eten.

Persoonlijk zou ik gewoon wat minder carbs eten inplaats van geen.

Uiteraard is dat hoger in vet, aangezien je boven onderhoud moet geraken zonder carbs, maar het is gewoon een keto-dieet. Btw. bulken op keto houdt wel 2 carb-up periodes in, dat maakt het wel een stuk aangenamer dan cutten hé.

En moeilijk is 't helemaal niet, kaas, spek, gehakt, biefstuk, vette vis... en je zit zo op 3000+ kcal hoor.

Het is nog maar een denkpiste hoor, omdat ik eind mei een korte cutperiode ga inlassen.

Ik ken gasten ook hier op dit forum op 15% waarbij je goed de abs ziet. Sharpsafer is daar een voorbeeld van. In ieder geval mooi dat je BF lekker laag zit.

Er zijn er wel ja, maar die hebben dan ook meer massa hé. Als ik ze opspan en de belichting goed is, zie ik ze nog net, dus zo erg is het niet.

Overigens net gemeten met de knijptang: 13%

Stijgt opzich wel wat te vlug, maar goed, binnen een week of 8 eventjes cutten en ik sta zo weer op 8%. Vorige keer van 20+ naar 8, nu van 13 naar 8... groot verschil :D

Vandaag:

Decline BP (1rp) 18x90 (19x87,5)

Bankdrukken met een roodgeblakerde rug en schouders is echt geen pretje :(

Military Press (1rp) 19x52,5 (17x52,5)

Hell yeah, kon ik iedere training maar 2 reps meer... :cool:

Dips (1rp) 16xbw +20kg (18x +17,5)

Alhoewel 2 reps minder, toch een overduidelijke verbetering (bw ook flink toegenomen sinds laatste keer)

Dumbbell rows (1rp) 19x40 (19x39)

Met een 10x40kg als opener, voel ik me al een klein beetje sterk.

T-bar (1rp) 20x50 (20x45)

:woot:

Commentaar: blijkbaar begint de routine van het DC'en er weer danig in te komen :rocknana:

Terug
Naar boven