MuscleMeat

"I used to be fat" met Joey Gloor.

Sorry, maar die trainer is niet goed bij zijn hoofd. Hartslag 199, hopelijk is zijn hart sterk. Een beginner teveel pushen, kan leiden tot blessures. Je moet het juist opbouwen. Niet meteen te snel willen. Maar dit levert natuurlijk leuke beelden op....

quote van joey:

before I met jose he was eating about 5+ kcals a day. we instantly cut it way down, super low carbs aside from fiber, high protein, veggies. he went from sitting on his ass all day to training minimum of 6 hours a day, up to 10 hours a day. Also he was previously an athlete, so his body was ready. Add all these things and my relentless intensity, pushing and you saw what happened. I was amazed with his weigh-ins. He kept getting all his levels checked by doctors, heart rate, everything. full blood panels, he stayed healthy. Also Mexicans/Salvadoreans are incredibly tough, hard workers. that's why I love teaching in South Central!

het werd toch wat meer gecontroleerd dan het lijkt, desondanks is het wel zwaar insane

zal dit nou egt zijn of in scene gezet..?
ik snap dat egt niet dan word je geholpen en dan toch doen de meeste van hun dingen die niet kunnen ( toch pizzas vreten om een voorbeeld te noemen)

op zon bootcamp niet nee, die mensen worden gestuurd omdat ze het niet zelf kunnen blijkbaar..

tren/clen combo is strong in this vid.

Mirrin... BOOM TRICEPs

megavideo doet het niet bij :S

zal dit nou egt zijn of in scene gezet..?
ik snap dat egt niet dan word je geholpen en dan toch doen de meeste van hun dingen die niet kunnen ( toch pizzas vreten om een voorbeeld te noemen)

Het is wel echt denk ik.. Het blijft een programma dus ze laten alleen de 'boeiende' dingen zien. Hoezo kan je geen pizza eten en dan nog zoveel afvallen? Als je 6 uur per dag traint en dan een keer cheat met een pizza, val je nog af hoor..

Kunnen wij soms nog wat van leren van die dikkertjes.
Ze doen dingen die ik ze niet na doe en dan met zo'n gewicht
10km hardlopen met zo veel overgewicht :( goed voor je gewrichten

Het is wel echt denk ik.. Het blijft een programma dus ze laten alleen de 'boeiende' dingen zien. Hoezo kan je geen pizza eten en dan nog zoveel afvallen? Als je 6 uur per dag traint en dan een keer cheat met een pizza, val je nog af hoor..

dit trekt natuurlijk op niets, je wilt iets of je wilt iets niet..

ik heb het niet over mensen die 5kg moeten afvallen maar 40+ dan vind ik niet dat je het je kunt veroorloven toch te cheaten ( ja ik weet wat het is was zelf veeelsstee zwaar)

ik heb het niet over mensen die 5kg moeten afvallen maar 40+ dan vind ik niet dat je het je kunt veroorloven toch te cheaten ( ja ik weet wat het is was zelf veeelsstee zwaar)

Als je gewoon 1 dag in de week een keertje een cheat maaltijd (in de vorm van een pizza) naar binnen werkt en de rest van de dag (en week) rustig aan is er niks aan de hand hoor.

Ieder zn eigen visie. Ik vind dat je best af en toe een cheatmeal kan nemen, al ben je 60kilo te zwaar. Om ineens van 'alles eten' naar een uitgebalanceerd schema gaan, vergt heel veel, dan moeten ze nog van niet sporten, naar 6uur per dag sporten. In zo'n korte tijd vergt dat psychisch ook veel van je, juist door die cheatmaaltijd toe te voegen maakt het misschien net iets makkelijker voor ze.

Ieder zn eigen visie. Ik vind dat je best af en toe een cheatmeal kan nemen, al ben je 60kilo te zwaar. Om ineens van 'alles eten' naar een uitgebalanceerd schema gaan, vergt heel veel, dan moeten ze nog van niet sporten, naar 6uur per dag sporten. In zo'n korte tijd vergt dat psychisch ook veel van je, juist door die cheatmaaltijd toe te voegen maakt het misschien net iets makkelijker voor ze.

Afvallen is moeilijk ja, maar om zo dik te worden ben je ook wel even bezig. Die mensen hebben in ieder geval al genoeg gecheat :roflol:

Ben ook wel benieuwd naar links

nieuwe link naar vid?

welke zijn met joey

kan niet in mijn regio worden afgespeeld ):

Je moet eerst op een episode klikken, dan scroll je naar onder en klik je op:

View all search results for this episode (.. results)

En dan kies je eentje uit, je moet dus niet die van mtv, itunes of amazon pakken.:)

Terug
Naar boven