Fitness Seller

Ibo (D77) en Maarten's (killy) training vids topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
mwa, ik vind t niet echt tof deadliften met een verhoogde hak.

je kan er wel mee deadliften, alleen zal je het alleen maar zwaarder maken dan wanneer je op dunne zool of sokken lift

• Topic Starter Topic Starter
Jezus, doe ik eens mijn best om een top bber op film te zetten, gaan de plers weer over deadliften praten!

Get out! :p

Aghja, hij tilde die 180 als een veertje op met perfecte vorm. Zijn max zit sowieso boven de 200.

De pl'ers komen hier weer to the rescue nadat het topic al ontspoord was en men begon over deadliften op gewichthefschoenen. De pl'ers hebben nu menig bb'er behoed van dit toch een beetje domme idee. De pl'ers zijn helden.

De pl'ers komen hier weer to the rescue nadat het topic al ontspoord was en men begon over deadliften op gewichthefschoenen. De pl'ers hebben nu menig bb'er behoed van dit toch een beetje domme idee. De pl'ers zijn helden.

ik snap dat op blote poten voordelen heeft t.o.v. deadliften op schoeisel, maar niet iedere gym houdt daar van

leuk filmpje...

(gaar idee van die schoenen met hak)

ik snap dat op blote poten voordelen heeft t.o.v. deadliften op schoeisel, maar niet iedere gym houdt daar van

Nog nooit een sportschool gezien waar ze moeilijk deden dat mijn schoenen uitgingen.

Heb ik ook gedaan in genoeg health centers

Nog nooit een sportschool gezien waar ze moeilijk deden dat mijn schoenen uitgingen.

Heb ik ook gedaan in genoeg health centers

tot een paar keer toe geprobeerd, elke keer kwamen ze zeiken over gewichten die op je poten kunnen vallen, dat het tegen de huisregels is blablabla,
dan maar schoeisel

tot een paar keer toe geprobeerd, elke keer kwamen ze zeiken over gewichten die op je poten kunnen vallen, dat het tegen de huisregels is blablabla,
dan maar schoeisel

Ja, en als je 200 kilo op je oly shoes laat vallen doet dat geen pijn?
Als je conventioneel deadlift zal je sowieso al heel erg je best moeten doen om de halter op je poten te laat vallen.
Op sokken moet toch geen probleem zijn?

Ja, en als je 200 kilo op je oly shoes laat vallen doet dat geen pijn?
Als je conventioneel deadlift zal je sowieso al heel erg je best moeten doen om de halter op je poten te laat vallen.

Precies, dat probeerde ik hen ook te overtuigen, maarja het was of schoenen aandoen of vertrekken.
Nu ik er aan gewend ben om op oly schoentjes te deadliften, denk ik ook niet dat ik anders zou willen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven