- Waardering
- 15.482
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je kan er wel mee deadliften, alleen zal je het alleen maar zwaarder maken dan wanneer je op dunne zool of sokken lift
dus zonder die schoentjes aan deadlift ik 220kg ipv 200?

Ja, dl suit er bij en het is 240, dan nog wat straps en riemen en je zit op 280![]()
dan zit ik echt veel te hoog boven mijn kunnen haha 
Lol als je nog niet eens weet dat je op je sokken beter kan liften.
De pl'ers komen hier weer to the rescue nadat het topic al ontspoord was en men begon over deadliften op gewichthefschoenen. De pl'ers hebben nu menig bb'er behoed van dit toch een beetje domme idee. De pl'ers zijn helden.
Aghja, hij tilde die 180 als een veertje op met perfecte vorm. Zijn max zit sowieso boven de 200.
ik snap dat op blote poten voordelen heeft t.o.v. deadliften op schoeisel, maar niet iedere gym houdt daar van
ik snap dat op blote poten voordelen heeft t.o.v. deadliften op schoeisel, maar niet iedere gym houdt daar van
Nog nooit een sportschool gezien waar ze moeilijk deden dat mijn schoenen uitgingen.
Heb ik ook gedaan in genoeg health centers
tot een paar keer toe geprobeerd, elke keer kwamen ze zeiken over gewichten die op je poten kunnen vallen, dat het tegen de huisregels is blablabla,
dan maar schoeisel
Ja, en als je 200 kilo op je oly shoes laat vallen doet dat geen pijn?
Als je conventioneel deadlift zal je sowieso al heel erg je best moeten doen om de halter op je poten te laat vallen.
Ja, en als je 200 kilo op je oly shoes laat vallen doet dat geen pijn?
Als je conventioneel deadlift zal je sowieso al heel erg je best moeten doen om de halter op je poten te laat vallen.