XXL Nutrition

1000 24kg kettlebell swings per dag, 7 dagen lang. Resultaat foto (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lekker bezig! kettlbell is beter inderdaad haha

---------- Post toegevoegd Sat 2 Feb 2013 om 20:26 ----------


slaap? slaap moet je inroosteren haha.
7 uur per nacht anders red je t niet. af en toe als je de kans krijgt een beetje extra pakken haha

---------- Post toegevoegd Sat 2 Feb 2013 om 20:27 ----------


Pure Hamstring aanval haha. ook je traps, lats en onder/middenrug trekt goed aan!:)

Er al eens over nagedacht om 1000 pull-ups per dag te doen? :D
 
24kg Kettlebell besteld , zodra die aangekomen is zal ik er ook eens aan beginnen. Heb VP van 24% Dus dit zou ideaal voor mij moeten zijn :-)
 
Zijn daar meer bronnen van, dat je met Kettlebell per minuut 22 kcal verbruikt? Merk inderdaad ook dat sinds ik train met de Kettlebells veel honger heb..
 
Zijn daar meer bronnen van, dat je met Kettlebell per minuut 22 kcal verbruikt? Merk inderdaad ook dat sinds ik train met de Kettlebells veel honger heb..

Wat denk je zelf
 
Kettlebell is echt de verbazend. Fietsen, rennen, crosstrainer, daarmee haalde ik geen resultaten toen ik moddervet was. Tot iemand me op de kettlebell wees. Ben er 50 kilo ermee kwijtgeraakt in iets meer als een jaar. Van 45% bodyfat naar 15% bodyfat zonder ook maar iets anders als een kettlebell aan te raken. :) En je pakt spieren waarvan je in eerste instantie van dacht dat die geen pijn konden doen ;)
 
Laatst bewerkt:
Wat denk je zelf
Onderzoek wijst wel uit dat kettlebell cardiotraining net zo efficiënt zo niet efficiënter is als fietsen of rennen.
After only a 20-minute kettlebell workout, research subjects burned an average of 272 calories. However as, Dr. Porcari states in his research conclusions: “We also measured the blood lactate, so anaerobically they were burning another 6.6 calories per minute, which is off the charts. That’s equivalent to running a 6-minute mile pace.”
The scientists credit the startling level of calorie burn to the fact that the kettlebell workout is a total-body movement that is also done very quickly, due to the interval-training format. Added researcher Schettler, "The kettlebell workout gives you a big bang for your buck in a very short amount of time.”
 
Onderzoek wijst wel uit dat kettlebell cardiotraining net zo efficiënt zo niet efficiënter is als fietsen of rennen.

owh ik geloof wel dat het werkt hoor..

mijn '' wat denk je zelf'' kwam meer voort uit de slechte statement. Er stond niet bij met welke intensiteit of volume er getraind werd, vandaar dat een 22 kcal per minuut nooit accuraat kan zijn


Gr Aron
 
owh ik geloof wel dat het werkt hoor..

mijn '' wat denk je zelf'' kwam meer voort uit de slechte statement. Er stond niet bij met welke intensiteit of volume er getraind werd, vandaar dat een 22 kcal per minuut nooit accuraat kan zijn


Gr Aron

Als de kettlebell mee naar de kroeg gaat, en je houd deze in de ene hand en giet met de andere het bier naar binnen is die 22 kcal iets te hoog gegrepen ja, terwijl dat bier gieten voor sommigen ook training schijnt te zijn :).
 
nog updates?
 
Jezus ****ing christus! Ik heb met een dumbell van 28 kg 50 swings gedaan en ik heb het gemerkt.

Mn armen, traps, schouders kunnen veel hebben, dus ja, waarom zou ik het niet kunnen? Dat kan ik nu vertellen. Mn zwakke onderrug :( begon te branden, dus erg prettig voelde het niet.


Maaruh, mn glutes begonnen ook heel erg te branden, meer dan bij het squatten. Dit zal wel helpen, neem ik aan om gespierde billen te krijgen, toch? Ja, inderdaad, ik wil zo'n squatreet, vrouwen houden ervan.
 
Jezus ****ing christus! Ik heb met een dumbell van 28 kg 50 swings gedaan en ik heb het gemerkt.

Mn armen, traps, schouders kunnen veel hebben, dus ja, waarom zou ik het niet kunnen? Dat kan ik nu vertellen. Mn zwakke onderrug :( begon te branden, dus erg prettig voelde het niet.


Maaruh, mn glutes begonnen ook heel erg te branden, meer dan bij het squatten. Dit zal wel helpen, neem ik aan om gespierde billen te krijgen, toch? Ja, inderdaad, ik wil zo'n squatreet, vrouwen houden ervan.

Vandaag gedaan?
Mwah, laten we eerst kijken of je er morgen nog zo enthousiast over bent ;)
De eerste week dat ik deze oefening deed had ik het gevoel of ik zes weken achter elkaar op een paard gereden had man
 
Laatst bewerkt:
Vandaag gedaan?
Mwah, laten we eerst kijken of je er morgen nog zo enthousiast over bent ;)

Hey wacht eens, het waren er maar 50. Je gaat me toch niet zeggen dat ik morgen mn onderrug en glutes ga voelen???
 
Hey wacht eens, het waren er maar 50. Je gaat me toch niet zeggen dat ik morgen mn onderrug en glutes ga voelen???

Die kans zit er best in hoor. Lekker joh, een beetje musclepain :)
 
Nou morgen kom ik terug met een update.
 
Wat een doorzettingsvermogen. Heb je vaak halverwege de 1000 de neiging gehad te stoppen?
Knap iig!
 
Ik voelde niks toen ik wakker werd, maar ja, ik heb er maar 50 gedaan. Ik was, denk ik, te snel gestopt. De reden daarvoor was dat mn onderrug pijn begon te doen en ik niet de volgende dag met rugpijn wakker wilde worden.
 
Ik voelde niks toen ik wakker werd, maar ja, ik heb er maar 50 gedaan. Ik was, denk ik, te snel gestopt. De reden daarvoor was dat mn onderrug pijn begon te doen en ik niet de volgende dag met rugpijn wakker wilde worden.

Je moet inderdaad wel een goede houding aannemen anders maak je heel je rug kapot:rolleyes:
 
Back
Naar boven