Fitness Seller

Nieuw filmpje Ibo en Killy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was t lekker om Ibo derin te hebben?

Sorry, moest t grapje even maken...

• Like
Waarderingen: kix
Hahaha, nou voor deze keer dan tymen.
Eerst facebook nu dbb, nu is het wel klaar oke? :p

Afgesproken, als jij belooft geen nieuwe topics met flutfilmpjes meer te openen.
Want die laatste was volgens mij gewoon gesloten omdat je het ook in je eigen topic en dat van Ibo al had gezet en er daar verder over gediscussieerd kan worden.

• Topic Starter Topic Starter
Afgesproken, als jij belooft geen nieuwe topics met flutfilmpjes meer te openen.
Want die laatste was volgens mij gewoon gesloten omdat je het ook in je eigen topic en dat van Ibo al had gezet en er daar verder over gediscussieerd kan worden.

zal ze voortaan op jouw prikbord posten en dan de link van je fb profiel weer op dbb posten, oke? :D

:trollface:

snap niet zo goed die haat hier. is tog best geinig om ff te kijke tijdens t eten. zien we ook eens hoe ibo er beetje bij staat, echt droge armen bij die tricep oefening

Wnr ga je in een van je vids je tshirt uitdoen en eventueel wat poses aannemen?

No Homo

Vraag dat maar aan de coach, wijsneus

loooll..

je weet het zelf dus niet.. ???

maar je zakt ook niet diep met schuin.. en die met 100Kg teveel slaat nergens op maar oke..

wat vind de rest van de gym in deventer er eigenlijk van dat je daar staat te filmen?

loooll..

je weet het zelf dus niet.. ???

maar je zakt ook niet diep met schuin.. en die met 100Kg teveel slaat nergens op maar oke..

wat vind de rest van de gym in deventer er eigenlijk van dat je daar staat te filmen?

wou ik ook zeggen.. alleen dan zou ik weer zo'n discussie krijgen met killyscience

daarom zit je toch op een forum?
discussies voeren en leren van elkaar? :trollface:

zo boeiend vind ik het nu ook weer niet..

ibo = boeiend.. mrja dat jij niet diep genoeg wilt zakken moet je lekker zelf weten ;)

Nou nou wat een negatieve reacties weer allemaal!!

ja want als je iets wint ben je meteen een professor

Ik durf met enige zekerheid te zeggen dat iemand die een bbing wedstrijd wint meer weet dan iemand die zo groot is als jij en ik en nog geen 2 jaar training er op hebben zitten

Ik durf met enige zekerheid te zeggen dat iemand die een bbing wedstrijd wint meer weet dan iemand die zo groot is als jij en ik en nog geen 2 jaar training er op hebben zitten

ja dat weet ik ook wel, natuurlijk heeft iemand zoals ibo veel meer kennis als ik, maar je brengt het altijd zo fout op dit forum

Geinig wel. Laatste oefening met die schijven doe ik ook vaak :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven