MuscleMeat

'Identiteitskaart moet gratis zijn'

-

Laatst bewerkt:
Clueless much?

Is die site legitiem? Want ik werd een tijd geleden aangehouden en toen ik m'n rijbewijs liet zien werd mij verteld dat die niet geldig is.

Voor alle mierenneukers: Ja ik zie ook wel dat het overheid.nl is, maar dat betekent nog niet dat het ook van de overheid is.

Je BSN staat erop dus die wout moet niet zeiken..
Rijbewijs is gewoon een geldig legitimatie middel.
Identiteitskaart of paspoort geldig legitimatiemiddel & reisdocument.

Dan zal ik even de mierenneuker zijn.. Ben je aangehouden??? Hoelang moest je zitten?

Haha, gratis sjmatis. Als hij "gratis" wordt, betaal je hem via belastingen. Dus of het geld nu rechts- of linksom wordt betaald...

:roflol:

Waar had ik het nou in de eerste instantie over? Dumbasses :rolleyes:

LOLOL.png

Je hebt gelijk :o

XD dit is precies waar ik aan dacht toen ik mijn ID moest ophalen. zij verplichten ons om altijd geïdentificeerd te kunnen worden. en dan moeten wij daar ook nog voor betalen?

XD dit is precies waar ik aan dacht toen ik mijn ID moest ophalen. zij verplichten ons om altijd geïdentificeerd te kunnen worden. en dan moeten wij daar ook nog voor betalen?

Je moet gewoon jezelf kunnen legitimeren in Nederland, en zo'n ding aanmaken is niet gratis.

Maar 50 euro is ietwat overdreven, maar wat is nou niet overdreven qua geldbedragen in Nederland :D

Nu we het erover hebben, in januari ben ik weer aan de beurt :eek:

Je BSN staat erop dus die wout moet niet zeiken..
Rijbewijs is gewoon een geldig legitimatie middel.
Identiteitskaart of paspoort geldig legitimatiemiddel & reisdocument.

Dan zal ik even de mierenneuker zijn.. Ben je aangehouden??? Hoelang moest je zitten?
19 jaar and still counting :D

---------- Post toegevoegd Fri 9 Sep 2011 om 16:09 ----------

Als ik aangehouden wordt en ze vragen om mijn ID en ik geef mijn rijbewijs accepteren ze niet. Daarom dat ik het zeker wil weten.

Falcor doelde op het 'aangehouden'

Je bent niet aangehouden, maar staande gehouden. Iig dat komt overeen met je verhaal.

zouden ze niet gratis moeten maken want:

1. automatisch zullen de belastingen stijgen
2. kan ik gaan betalen voor idioten die hun id kwijt raken

Terug
Naar boven