XXL Nutrition

Iedereen met examens...

Net Nederlands gehad. Hele lap tekst over de kijk van de nieuwe generatie over literatuur en dat hoogwaardige literatuur door de massa steeds minder wordt gewaardeerd...Ook nog een samenvatting moeten schrijfen over dat de oude hollandse beleidscultuur effectief zou zijn... Heb er moeite mee gehad, totaal niet geintresseert in het onderwerp, moeilijk om niet met je gedachte af te dwalen.

schrijfen?

ik hoop dat je een diepe onvoldoende hebt gehaald.

ik moet dalek nederlands maken
komt wel goed en succes he andere bodybuilding booys en girls

Succes mannen/vrouwen :thumb:

Succes allemaal!

Net Nederlands gehad. Hele lap tekst over de kijk van de nieuwe generatie over literatuur en dat hoogwaardige literatuur door de massa steeds minder wordt gewaardeerd...Ook nog een samenvatting moeten schrijfen over dat de oude hollandse beleidscultuur effectief zou zijn... Heb er moeite mee gehad, totaal niet geintresseert in het onderwerp, moeilijk om niet met je gedachte af te dwalen.

Was zwaar klote he?! Samenvatting ging me niet bepaald goed af, gelukkig lag de verdeling van de punten ook anders. 29 voor deel 1 en 21 voor de samenvatting ???

ben allang dr vanaf, maar toch succes voor iedereen :p

kheb net nederlands verdoet:(

Succes iedereen.

Laatst bewerkt:
Volgende week economie, aardrijkskunde, m&o en over twee weken Engels.

suc 6
valt best mee ze doen allemaal alsof het zoveel voorsteld maar is eigenlijk kk chill
beetje leren en 2 uurtjes toetsje maken :p
3 uur.
Haha, ach het examen was vorig jaar op het VWO echt van dramatisch laag niveau. Hij zal het wel halen :p
dit jaar zal het denk ik ook dramatisch zijn, als ik tenminste naar mijn eigen CSE kijk :o
Examens zijn cool!!!
Bijna niets voor gedaan en je was altijd zo vroeg uit.
En ook nog de 3e beste rapport van alle studenten van mijn niveau hahaha :D
16 jaar en student? vmbo examens zijn inderdaad ook erg simpel.

Inderdaad.. Voorspelt niet veel goeds..

27 en 28 mei pas voor mij.

Goodluck voor de rest.

gewoon lekker lang aan je derde been trekken voordat je een toets gaat maken.

Terug
Naar boven