XXL Nutrition

Iedereen met examens...

ik moet dalek nederlands maken
komt wel goed en succes he andere bodybuilding booys en girls

Hoe ging die ?

Voor Havo Ned examen het waren echt t*ring teksten ging nergens over veels te veel open vragen, ben benieuwd wat het wordt

Succes voor Wiskunde morgen

net nederlands gehad ging wel goed! morgen wiskunde totaal geen zin in...

Het ging wel heb al minstens een 5 voor de antwoorden die ik nog kon herinneren

Hoe ging die ?

Voor Havo Ned examen het waren echt t*ring teksten ging nergens over veels te veel open vragen, ben benieuwd wat het wordt

Succes voor Wiskunde morgen
Ja idd, nederlands was ****ing moeilijk. Alleen die samenvatting was wel weer heel makkelijk.

Succes gewenst iedereen!

Je cijfer ligt waarschijnlijk tussen 4.6 en 6.6.

kk

Haha Nederlands toch? In de meeste gevallen wordt dat iets tussen de 5.3(norm 0.7) en 5.8(norm 1.2)

Is ned ja, maar dit is het maximale aantal punten wat ik wss heb min de spelfouten en de dingen die ik fout heb moeten er nog af, me doel was 5,6 dus we zullen het zien

Je cijfer ligt waarschijnlijk tussen 5.4 en 7.4.

Zwaar lekker :P

Examens zijn cool!!!
Bijna niets voor gedaan en je was altijd zo vroeg uit.
En ook nog de 3e beste rapport van alle studenten van mijn niveau hahaha :D

dat zal ook wel niet zo moeilijk geweest zijn als je op je 15e al geslaagd bent.

i :heart: examens, zo focking chil. gewoon 1 uurtje na school en thats it:cool: morge trouwes pas me eerste:P

wtf doe jij dat je maar 1 uur moet?

Daarnet ook Nederlands gehad, was echt vet saaie tekst (die eerste). Ik zou willen dat Nederlands wat dat betreft in een wat vlotter jasje werd gestoken.

Morgen wiskunde, probleemvak voor me dus ik hoop dat er geen sneaky strikvragen tussenzitten waarbij je echt zoiets hebt van: ''wtf moet ik hier nu bij doen?!''

bij ons mag je na 1 uur gaan als je klaar bent. meer heb ik denk ik ook niet nodig.. als ik een antwoord niet weet ga ik er niet langer over nadenken, want dan weet ik hem ook niet over 10 minuten of zo..

nog steeds geen antwoord gegeven :D

oke ik snap het al. ik bedoelde natuurlijk ong 1 uur per dag he..

Terug
Naar boven