AndroidHealthClinic

Iedereen met examens...

vandaag ook om half 2 examen nederlands gehad. wat een k*ttoets zeg:(
heb een 4.6 nodig om voldoende te staan, dus daar hoop ik maar op.

Net ff gekeken op die site waar de antwoorden op stonden, de eerste pagina had ik helemaal goed en de rest weet niet echt meer. Mja, ff wiskunde doen dan maar.

Nederlands VWO was makkelijk, heb zo'n beetje alles goed.

ik heb ze al achter de rug gelukkig, bij mij waren ze wel makkelijk maarja ik doe ook maar vmbo he :P

Heb net Nederlands Vwo antwoorden gechecked, die 8 komt mijn kant op!

Toen ik daar zat vond ik hem ongelovelijk k*t, maar hier wordt ik toch wel blij van...

Nu hopen dat ik Economie & Wiskunde goed maak, dan komt het wel goed met dat diploma : )

Ik begin 2juni, en eindig 18 juni. 7 examens in totaal, en der zitten er stevige tussen.

Ik volg 2de jaar Marketing Hogeschool in Antwerpen

Ik heb over 4 weken examens, en ik heb er op eens 5 boeken bijgekregen dat komt op totaal 11 boeken. Succes iedereen!

Vandaag nederlands gehad.

Heb een 5,2 als de n-waarde 0 is.

Hopen op een hogere N waarde :D

netjes hoor:D wou dat ik dat kon zeggen hehe, k*t nederlands op vwo..

Examens stellen geen reet voor.

Succes!

Ik heb volgende week mijn eerste. 5 weken en ik ben voor eeuwig verlost van examens. :D

Morgen bio, hoop dat er veel inzicht vragen zijn in plaats van kennis.

Morgen wiskunde.. hopelijk gaat die wel wat beter dan Nederlands. Maar na wiskunde is de volgende gelukkig pas weer volgende week dinsdag:)

Vorig jaar al gehad. Gewoon niet te druk om maken, kalm blijven. Je krijgt van 2 of 3 jaar lang stof, dus als je niks weet ben je niet goed bezig.

studeren... nostalgie :D

Ik ook! als 1 van de mensen die zn schoolcarriere verkloot heeft zit ik op mn 21e in examenjaar havo:P

bedankt voor de aanmoediging en voor de rest iedereen ook succes:P

Btw vond ik de nederlandse toets maar k*t:S
hoorde dat er kwart voor 5 al 7000 klachten waren:P

Ik had vandaag ook Nederlands examen VWO. Ik moet wel zeggen dat teksten natuurlijk weer uitermate saai waren, samenvatting vond ik toch ook wel lastig.

Ook veel open vragen terwijl bij de vorige Nederlands examens veel multiple choice vragen waren.

M&O wel goed gemaakt voor mijn doen, als ik een 5.5 heb vind ik het goed. :D

Terug
Naar boven