MuscleMeat

Iedereen met examens...

Wie heeft hier wiskunde B op de havo? Man wat was die doos moeilijk!! (Die doos waarbij de bovenkant anders stond tegenover de onderkant.)

vriend van me had B1,2 op havo die vond hem ook erg moeilijk..

had zelf vandaag biologie.. peanuts.. heb 39 punten van de 73 of zo dus zeker een zesje:) was al in een uur en een kwartier klaar.

Geschiedenis morgen zal moeilijk worden!

wiskunde A viel me mee.... en ik kijk op tegen geschiedenis:S
succes daarmee

Naja, Ten Oorlog is zeker te doen, behalve dynamiek en stagnatie. Dat vind ik echt droge stof, viel bijna in slaap bij het lezen van de samenvatting.

Maar toch, geschiedenis is waarschijnlijk toch veel bronnen, dat is wel makkelijk punten scoren :p

Huh? Klachten over vragen die niet overeen kwamen met de stof...? :rolleyes: Je moest gewoon alles kennen, dus die vragen waren niet nieuw in mijn ogen of zo. Alhoewel het wel weer k*t ging, dus hoe meer klachten hoe beter :D

Ook net klacht voor Nederlands ingevuld :D, die samenvatting was gewoon k*t en er waren te veel open vragen.

Wie heeft hier wiskunde B op de havo? Man wat was die doos moeilijk!! (Die doos waarbij de bovenkant anders stond tegenover de onderkant.)

Ja man dat was echt niet normaal! Snapte er echt weinig van eerlijk gezegd, en heb ook nog beetje open gelaten. Bij sommige dingen echt van WTF??? :eek:

Naja, Ten Oorlog is zeker te doen, behalve dynamiek en stagnatie. Dat vind ik echt droge stof, viel bijna in slaap bij het lezen van de samenvatting.

Maar toch, geschiedenis is waarschijnlijk toch veel bronnen, dat is wel makkelijk punten scoren :p

Inderdaad dat is wel zo. Ik heb dynamiek wel redelijk geleerd en oorlog gaat ook wel, dus ben erg benieuwd. Veel succes allemaal! ;)

ik geef toch wel een goede tip, als je het technische volgt( ASO , whatever) en je bent niet zo'n slimmerd , leer een paar dagen op voorhand . De dag ervoor gaat echt niet haha , en elke x deed ik het .. dumb ****

Inderdaad dat is wel zo. Ik heb dynamiek wel redelijk geleerd en oorlog gaat ook wel, dus ben erg benieuwd. Veel succes allemaal! ;)
Ik vind geschiedenis altijd tan2 makkelijk, op een of andere onverklaarbare wijze haal ik daar altijd hoge cijfers voor terwijl ik er niet eens voor geleerd heb en ik de meest achterlijke antwoorden invul :o

En ook Ten Oorlog en Dynamiek & Stagnatie in de Nederlandse Republiek vind ik op zich niet supermoeilijk. Wel veel nieuwe stof (ik had bijvoorbeeld nog nooit van de Krim-oorlog gehoord) maar ik pik dat altijd heel snel op.

Maar toch... ik heb zo'n vervelend voorgevoel dat het examen geschiedenis morgen echt flink pittig wordt.

Dus ook van mijn kant veel succes gewenst allemaal.

Ik vind geschiedenis altijd tan2 makkelijk, op een of andere onverklaarbare wijze haal ik daar altijd hoge cijfers voor terwijl ik er niet eens voor geleerd heb en ik de meest achterlijke antwoorden invul :o

En ook Ten Oorlog en Dynamiek & Stagnatie in de Nederlandse Republiek vind ik op zich niet supermoeilijk. Wel veel nieuwe stof (ik had bijvoorbeeld nog nooit van de Krim-oorlog gehoord) maar ik pik dat altijd heel snel op.

Maar toch... ik heb zo'n vervelend voorgevoel dat het examen geschiedenis morgen echt flink pittig wordt.

Dus ook van mijn kant veel succes gewenst allemaal.

Ik heb op school al over alle twee de onderwerpen een tentamen gemaakt, dus tja heb het al een keertje geleerd.

En de tentamens hier lijken vrij veel op het examen, dus zou toch wel goed moeten komen. Gewoon altijd wat invullen wat er mee te maken zou kunnen hebben. Kan je altijd nog punten bij elkaar sprokkelen :)

Ben ik de enige hier die morgen natuurkunde heeft? Gaat zwaar worden...:(

Succes Heren en Damen met de Examens morgen!

Nu weekje de tijd om bio te leren :D

Terug
Naar boven