Satisfaction
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 14
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

, had hier toch voldoende voor maar ned examen was wel zwaar k*t
Huh? Klachten over vragen die niet overeen kwamen met de stof...?http://www.nu.nl/algemeen/1966754/klachtenlijn-laks-draait-overuren.html
Chill beter klaagt iedereen, had hier toch voldoende voor maar ned examen was wel zwaar k*t
Je moest gewoon alles kennen, dus die vragen waren niet nieuw in mijn ogen of zo. Alhoewel het wel weer k*t ging, dus hoe meer klachten hoe beter 
Huh? Klachten over vragen die niet overeen kwamen met de stof...?Je moest gewoon alles kennen, dus die vragen waren niet nieuw in mijn ogen of zo. Alhoewel het wel weer k*t ging, dus hoe meer klachten hoe beter
![]()
, die samenvatting was gewoon k*t en er waren te veel open vragen.Wie heeft hier wiskunde B op de havo? Man wat was die doos moeilijk!! (Die doos waarbij de bovenkant anders stond tegenover de onderkant.)

Naja, Ten Oorlog is zeker te doen, behalve dynamiek en stagnatie. Dat vind ik echt droge stof, viel bijna in slaap bij het lezen van de samenvatting.
Maar toch, geschiedenis is waarschijnlijk toch veel bronnen, dat is wel makkelijk punten scoren![]()

Ik vind geschiedenis altijd tan2 makkelijk, op een of andere onverklaarbare wijze haal ik daar altijd hoge cijfers voor terwijl ik er niet eens voor geleerd heb en ik de meest achterlijke antwoorden invulInderdaad dat is wel zo. Ik heb dynamiek wel redelijk geleerd en oorlog gaat ook wel, dus ben erg benieuwd. Veel succes allemaal!![]()

wiskunde A viel me mee.... en ik kijk op tegen geschiedenis:S
succes daarmee
Ik vind geschiedenis altijd tan2 makkelijk, op een of andere onverklaarbare wijze haal ik daar altijd hoge cijfers voor terwijl ik er niet eens voor geleerd heb en ik de meest achterlijke antwoorden invul
En ook Ten Oorlog en Dynamiek & Stagnatie in de Nederlandse Republiek vind ik op zich niet supermoeilijk. Wel veel nieuwe stof (ik had bijvoorbeeld nog nooit van de Krim-oorlog gehoord) maar ik pik dat altijd heel snel op.
Maar toch... ik heb zo'n vervelend voorgevoel dat het examen geschiedenis morgen echt flink pittig wordt.
Dus ook van mijn kant veel succes gewenst allemaal.

Succes Heren en Damen met de Examens morgen!
Nu weekje de tijd om bio te leren![]()
. volgende week dinsdag bio en donderdag natuurkundeHeb hetzelfde man! lekker weekje off. volgende week dinsdag bio en donderdag natuurkunde