MuscleMeat

Ielja Strik maandag bij Jensen!

heb het (perongeluk) gezien, leuk hoor ! :) maar waarom had je mar 145 kg gepakt? hadden ze niet meer of had je niet op kunnen warmen?

heb het (perongeluk) gezien, leuk hoor ! :) maar waarom had je mar 145 kg gepakt? hadden ze niet meer of had je niet op kunnen warmen?

achja, 150 of 200, die lui kijken er niet anders tegen aan ofzo, zolang jensen dat ding niet op kan tillen en zij wel is alles goed :D

• Topic Starter Topic Starter

Het was eigenlijk de bedoeling dat ik ging bankdrukken ik had gewichten en het halter mee genomen en hun zouden zorgen voor het bankdruk rek maar helaas geen bankdruk rek. 145 kilo is genoeg voor te bankdrukken maar voor deadlift eigenlijk te weinig ook was opwarmen niet mogelijk.
vandaar.

Ielja

Heb genoten van de uitzending, klasse hoe je krachtsport hebt neergezet:cool:
Blijft echt een droogkloot die Jensen, wel lachen hoe die verzint met een barbell over de finish te rollen:D

Ging goed strikkie.. lekker kalm gebleven en je was hem de baas!

Het was eigenlijk de bedoeling dat ik ging bankdrukken ik had gewichten en het halter mee genomen en hun zouden zorgen voor het bankdruk rek maar helaas geen bankdruk rek. 145 kilo is genoeg voor te bankdrukken maar voor deadlift eigenlijk te weinig ook was opwarmen niet mogelijk.
vandaar.

Ielja

had me leuk geleken als hij die 145 had moeten banken :roflol: jij aangeven, hij stikken :roflol: daarom hadden ze het bankje niet denk ik, ze waren bang voor je :D

haha vet stoere chick ben je Ilja !

Wat ik me nog wel afvroeg, je hebt het wereld record bankdrukken met 175kg. Is dat dan voor vrouwen-only? Ik dacht dat het wereldrecord namelijk op meer dan 400 kilo stond...

haha vet stoere chick ben je Ilja !

Wat ik me nog wel afvroeg, je hebt het wereld record bankdrukken met 175kg. Is dat dan voor vrouwen-only? Ik dacht dat het wereldrecord namelijk op meer dan 400 kilo stond...

Wat denk je zelf kerel :D

haha vet stoere chick ben je Ielja !

Wat ik me nog wel afvroeg, je hebt het wereldrecord bankdrukken met 175kg. Is dat dan voor vrouwen-only? Ik dacht dat het wereldrecord namelijk op meer dan 400 kilo stond...

Voor vrouwen in haar gewichtsklasse.

gefeliciteerd wat een lichaam en kracht

Echt super!! en kuiten om jaloers op te zijn :eek:

wedden dat jensen grappen gaat maken dat gespierde mannen dom zijn.

hijs zo voorspelbaar

wedden dat jensen grappen gaat maken dat gespierde mannen dom zijn.

hijs zo voorspelbaar

Haha dat niet, maar wel vragen over anabolen gebruik enzo natuurlijk.
Maar ja, ik vind het vragen naar de bekende weg en niemand die zal beamen dat ie ook daadwerkelijk gebruikt terwijl dat niet eens mag.
Je kan er volgens mij vanuit gaan dat vrouwen die zo groot als Ilja zijn iets gebruikt hebben of gewoon heel speciaal zijn. :D

ga maar uit van het laatste

Mooie uitzending zag er allemaal goed uit

Was leuk om te zien... :D Je deed het goed... heerlijk kalm gebleven.

Terug
Naar boven