XXL Nutrition

Iemand een verklaring voor deze jongen van 15 met enorme biceps?

Gast 1335

Dutch Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
124
Oke mensen, totaal zinloos topic, maargoed als ik kij wat er de laaste tijd langskomt, dacht ik waarom niet?

Ik zat op youtube beetje te zoeken over bodybuildingen/filmpjes toen kwam ik op deze terrecht:
http://www.youtube.com/watch?v=z8YBpwPnSYU&feature=related

Een jonge strongeman connor van 15jaar, maar hij heeft echt extreem grote biceps triceps en schouders maar de rest is bagger, hoe zou dit nu komen? anabolen?maar die kun je niet gericht gebruiken...Ik vond het iniedergeval echt heeel raar. comments?

dat extreme zoek ik nog hier nog niet gevonden trouwen

Vind het maar raar... Enkel zijn biceps is "groot"

Ik denk aanleg en vroeg beginnen met trainen (12 jaar ofzo) ???

Tsja,,, Alleen je armen trainen denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
dat extreme zoek ik nog hier nog niet gevonden trouwen

Nee?...Ik vind dat deze jongen echt extreem grote biceps heeft, ik heb het nog nooit eerder gezien op die leeftijd.... En ook nog nooit zo enorm uit verhouding met de rest.....echt appart

Geen synthol zo te zien, en anabolen verwacht ik ook niet echt op je 15e. Heeft inderdaad een stel flinke armen, groter dan de mijne. Maar heeft blijkbaar nog nooit een oefenening gedaan voor iets anders dan zijn armen, dus ik benijd zijn fysiek totaal niet.

Alleen zn biceps zijn groot.. zn triceps zijn ook niet erg in verhouding of ligt dat aan mij? De rest van zn lichaam ook niet eigenlijk..

Bicepz curlz for the win !

Hij heeft in ieder geval wel iets met het vastgrijpen van het kruis van die andere jongen viezerik.

Volgens mij gewoon negeren van de oefeningen die hij minder graag doet.. biceps is goed ontwikkelt en triceps ook wel.
Traps lijken ook wel getraint te zijn, maar kan bedriegen, ik train ze ook nooit en zijn toch best groot :D
Gewoon de "ik train enkel wat de mensen zien" attitude geloof ik.

Zie veel mensen met grotere biceps dan bij hun fysiek past, dus denk dat hij ook alleen zn armen traint

Sterke jongen, vind hem wel heel triest alleen.

Gewoon een pomp in z'n biceps, wat een patsertje.

alleen biceps trainen? spier hersteld snel imho, kan je 2a3x per week pakken als je niet overdrijft

Ik wil dat ook kunnen met die appel:sad:

klopt niks van, vind het gewoon lelijk bij zijn lichaam :rolleyes:
hij pakt aan het eind van het filmpje dat ventje echt telkens in zijn zak :gay:

Terug
Naar boven