XXL Nutrition

Iemand enig idee?

Bezoekers in dit topic

lynx01

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
4 jan 2005
Berichten
65
Waardering
0
Ik heb sinds een paar dagen een harde verdikking onder mijn huid. Het zit aan de binnenkant van mijn hand waar mijn hand overgaat naar mijn middelvinger. Op het gewricht. Het is keihard. Is dit een peesontsteking of slijmbeursontsteking? Het doet niet echt pijn of zo, maar ik voel het wel zitten. Ik heb het idee dat het is begonnen na mijn trapezius trainen.

Ga morgen denk wel ff naar de doc of het moet jullie bekend voor komen?
 
Dat lijkt er wel heel erg op. Onwijs bedankt voor de link. :thumbs:
Nou maar hopen dat dat ellendige ding weggaat!! :mad:
Ga zo ff een ibuprofen nemen.
 
Zou inderdaad een ganglion kunnen wezen.

Jaren geleden kreeg ik zelf een verharding bij de pols. Dit duurde dan 1 a 2 uur, en daarna was het weer weg. De dokter vermoedde ook een ganglion, maar de internist (naar wie ik doorverwezen werd) zei van niet.
Fysio hielp een klein beetje, maar vooral omdat ik de neiging had het te negeren, en zo geconfronteerd werd met het ding.

Achteraf bleek het spanning te zijn, welke zich op een vreemde manier uitte.

Samengevat: het lijkt me het beste als je ff naar de dokter gaat, die kan je vast wel vertellen wat het is. Het lijkt me iig niet goed als je er maar mee blijft doortrainen, misschien maak je dan meer kapot.....
 
Gisteren de dokter gebeld om een afspraak te maken voor vandaag. Werd mij ook verteld dat het een ganglion kon zijn en dat ze daar weinig aan doen, of toch ff langs wilde komen, maar.........
Loop ik gisteren naar de voordeur en pak de deurgreep vast , voel ik iets "knappen" op de plaats van dat plekje. Bultje weg!!! ??? :eek: Paar uur later plekje weer een beetje terug maar stukken minder. Gaan slapen en wordt vanochtend wakker , plekje helemaal weg maar gewricht nog een beetje gevoelig. Nu na een dag werken alles weer als nieuw. Dokter afgebeld, vanavond TRAINEN!!!!!! :D :D :D :D

Bedankt voor de goede adviezen!!
 
In de gaten houden maar, en hopen dat het wegblijft...... ;)

Succes met trainen, bro!
 
Ik heb wel eens gehoord dat er wel eens een flinke dreun werd gegeven op een ganglion, het is een blaasje met vocht, dus als dat knapt is het weg... tegenwoordig zuigen ze het vocht er uit met een naald dacht ik. (maar dan moet het dus wel een vochtblaasje zijn)

trainze !
 
Back
Naar boven