AndroidHealthClinic

Iemand ervaring met dergelijke bulk/cut kuur ?

Taro30

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
99kg
Vetpercentage
12%
Een maat van me is bezig met een nogal vreemde kuur. Meestal kuur ik een paar weken, om daarna een paar weken te cruisen en weer een andere keer in elkaar te steken.

Maar hij is een type dat blijkbaar vrij snel gains maakt, maar moeite heeft om droog te trekken... Voeding is ok, maar hij wil nu zn kuur beetje in 2'en splitsen en de eerste paar weken wat groeien om daarna uit te harden...

Heeft er iemand hier uberhaupt ervaringen over dergelijke kuur ? Laten we even niet ingaan op de dodages, maar wel op het switchen midden in een kuur naar andere roids. bvb :

W1 -12 : Test E 750mg

W1-8 : Deca 400mg
W1-3 : Dbol 30mg
W3-8 : Proviron 50mg

W9-16 : Tren E 400mg
W9-16 : Mast E 200mg
W12-16 : Winny 50mg

W19-21 : Nolva 20mg + 75 clomid + HCG

Laatst bewerkt:
Tja...bij welke dosis is dit dan? Is niet geheel onbelangrijk om er een goed oordeel over te geven.

Die switch kan wel .maar deca 6weken is tekort net als 5weken tren en mast.

ik geloof niet dat je met deze kuurlengtes het beste eruit haalt.

geen ervaring maar met lange esters zou dit niet echt goed werken lijkt me, met korte moet het kunnen. maar dunno for sure

• Topic Starter Topic Starter
Tja...bij welke dosis is dit dan? Is niet geheel onbelangrijk om er een goed oordeel over te geven.

Tjah, hij wilt het beste van 2 werelden... Misschien gaat hij idd best voor 8 / 8 weken tot 16 weken in totaal ?

---------- Toegevoegd om 17:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:37 ----------

Voila, de dosages erin gezet en de duur aangepast.

Maar heeft iemand van jullie persoonlijk ervaring om mid cycle (8 weken bvb) van een bulkkuur naar een cutkuur over te gaan ?

Ik zie ook dat je hcg bij de nakuur hebt staan, je weet dat je dit tijdens de kuur moet nemen en niet als nakuur?

Ik zie ook dat je hcg bij de nakuur hebt staan, je weet dat je dit tijdens de kuur moet nemen en niet als nakuur?

Hij gebruikt elke 5 weken HCG (Elke andere dag - 3 injecties in totaal)
Maar met eindigen is er nog een ronde HCG voorzien blijkbaar

zal cut->bulk niet beter zijn?

Tjah, hij wilt het beste van 2 werelden... Misschien gaat hij idd best voor 8 / 8 weken tot 16 weken in totaal ?

---------- Toegevoegd om 17:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:37 ----------

Voila, de dosages erin gezet en de duur aangepast.

Maar heeft iemand van jullie persoonlijk ervaring om mid cycle (8 weken bvb) van een bulkkuur naar een cutkuur over te gaan ?

Zoals de kuur er nu uitziet is het goed!

Hcg 2x500IU ew
Mast enanthaat zou ik persoonlijk op 400mg zetten .

Verder good to go !!

Op week 5, 10, 15 en 20 plant ie 3x 500iu EOD

---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:20 ----------

Tjah... hij is iemand die erg snel gaint en moeite heeft met droog te trekken. Hij wil het nu zo eens proberen aangezien hij op 10% staat.

meestal als je eerst cut en dan bulkt kun je de massa beter behouden, tenminste dit is wat ik lees weer geen ervaring er mee. maar goed als je makkelijk gaint kan andersom ook wel en anders proberen.

meestal als je eerst cut en dan bulkt kun je de massa beter behouden, tenminste dit is wat ik lees weer geen ervaring er mee. maar goed als je makkelijk gaint kan andersom ook wel en anders proberen.

Denk gewoon dat hij er in de zomer wat strakker wil uitzien... eindigen met een bulk vlak voor de zomer... i dunno of hij dat graag wil

Bij mij is de rek er toch altijd uit na 6 weken. Ook met deca. Tot aan de 6e week groei ik als een beest, daarna niet meer. En mijn kcal inname groeit toch echt mee. Vandaar dat ik nu gewoon 6 weken blast en 6 weken cruise.

Op week 5, 10, 15 en 20 plant ie 3x 500iu EOD

---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:20 ----------

Tjah... hij is iemand die erg snel gaint en moeite heeft met droog te trekken. Hij wil het nu zo eens proberen aangezien hij op 10% staat.

Kan je uitleggen waarom hij dat doet per 5 weken en niet elke week?
Is niet omdat ik het goed of fout vind, maar ben benieuwd wat de reden daar voor is.

Bij mij is de rek er toch altijd uit na 6 weken. Ook met deca. Tot aan de 6e week groei ik als een beest, daarna niet meer. En mijn kcal inname groeit toch echt mee. Vandaar dat ik nu gewoon 6 weken blast en 6 weken cruise.

Dat verschilt dan per persoon .

6weken/6weken blast/cruise year round?

gvd dat lijkt me k*t, bij mij begon het pas rond week 5 a 6. heb je altijd al gehad?

Terug
Naar boven