Dean1981
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 8%
Weet iemand goede oefeningen specifiek voor het droogtrainen van de buikspieren?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet iemand goede oefeningen specifiek voor het droogtrainen van de buikspieren?
tattoereen??
ik zou er 1 oefening bij doen voor tussen de middag en niks eten daar val je van afik heb volgend weekend een date metmijn moedereen meisje dus ik wil ff die abz hebben.
als ik een week lang iedere dag van 7 uur 's avonds na het eten tot 10 uur als ik naar bed ga crunches doe heb ik dan een sixpack zaterdag? misschien zaterdag nog vroeg opstaan (om 6 of 7) en dan tot 1 uur smiddags nog ff crunches doen? sugesties?

moet ik dan minder gaan eten? 4 boterhammen ipv 6? of geen liga meer? vind ik wel lekker die liga, krijg ik altijd van mijn moeder 
oh maar ik eet echt keiveell!!!111 iedere ochtend zes boterhammen en smiddags een liga en 's avonds echt twee bordn avondeten! mijn pa zegt dat ik soms wel een afvalbak lijk.moet ik dan minder gaan eten? 4 boterhammen ipv 6? of geen liga meer? vind ik wel lekker die liga, krijg ik altijd van mijn moeder
![]()