XXL Nutrition

Iemand goede oefeningen voor strakke buik?

cardio

tja het is weer zonnig buiten he

abtronic JWT!

Veel zonnen daar word je droog van.

blokjes op je buik tekenen

ik heb volgend weekend een date met mijn moeder een meisje dus ik wil ff die abz hebben.

als ik een week lang iedere dag van 7 uur 's avonds na het eten tot 10 uur als ik naar bed ga crunches doe heb ik dan een sixpack zaterdag? misschien zaterdag nog vroeg opstaan (om 6 of 7) en dan tot 1 uur smiddags nog ff crunches doen? sugesties?

tattoereen??

---------- Toegevoegd om 17:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:14 ----------

ik heb volgend weekend een date met mijn moeder een meisje dus ik wil ff die abz hebben.

als ik een week lang iedere dag van 7 uur 's avonds na het eten tot 10 uur als ik naar bed ga crunches doe heb ik dan een sixpack zaterdag? misschien zaterdag nog vroeg opstaan (om 6 of 7) en dan tot 1 uur smiddags nog ff crunches doen? sugesties?
ik zou er 1 oefening bij doen voor tussen de middag en niks eten daar val je van af :P

th_drawn_on_sixpack.jpg

oh maar ik eet echt keiveell!!!111 iedere ochtend zes boterhammen en smiddags een liga en 's avonds echt twee bordn avondeten! mijn pa zegt dat ik soms wel een afvalbak lijk. :) moet ik dan minder gaan eten? 4 boterhammen ipv 6? of geen liga meer? vind ik wel lekker die liga, krijg ik altijd van mijn moeder :)

Squat en deadliften

Wat heerlijk toch: sixpack topics lezen met een zonnetje buiten. Het wordt weer zomer jongens

oh maar ik eet echt keiveell!!!111 iedere ochtend zes boterhammen en smiddags een liga en 's avonds echt twee bordn avondeten! mijn pa zegt dat ik soms wel een afvalbak lijk. :) moet ik dan minder gaan eten? 4 boterhammen ipv 6? of geen liga meer? vind ik wel lekker die liga, krijg ik altijd van mijn moeder :)

Je moet een strakke riem onder je borsten plaatsen zodat je eten niet zakt, zo kun je blijven eten wat je maar wilt & krijg je ook nog eens dikke borsten!:D

Terug
Naar boven