AndroidHealthClinic

Iemand goede oefeningen voor strakke buik?

lekker weer dat commentaar, in tijden niet zo gelachen na het lezen van een forum :laugh:

Cardio'en op een grommende maag

---------- Toegevoegd om 13:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:39 ----------

ik heb volgend weekend een date met mijn moeder een meisje dus ik wil ff die abz hebben.

als ik een week lang iedere dag van 7 uur 's avonds na het eten tot 10 uur als ik naar bed ga crunches doe heb ik dan een sixpack zaterdag? misschien zaterdag nog vroeg opstaan (om 6 of 7) en dan tot 1 uur smiddags nog ff crunches doen? sugesties?

Na het eten, met volle maag dus, 3 uur lang achter elkaar crunch's? GOODLUCK, tip hiervoor: Beoefen je 3 uur lange crunches naast de wc, you'll need it.
Zaterdag ochtend om 6/7 uur tot 1 uur smiddags crunches doen, 6 á 7 uur achter elkaar crunches doen? Ooit eens uitgeprobeerd? lmao, vind dit echt n giller! :'D

Je gaat er ook echt serieus op in. You made my day. :)

dieet, cardio, krachttraining (full body).

Alles is beter dan crunches, situps en leg raises.

Crunches en leg raises zijn zo slecht niet om je abs/core te trainen, alleen zijn er heel veel oefeningen belangrijker.

Maar ik lach me ook weer kapot hier in het topic.

zijn er niet. klaar

Indd, al die jonge pikkies altijd die als een gek buikspieroefeningen doen, gewoon calorieen verbranden, dat doet 't em.

Hier moet je gewoon mee beginnen.
Als je dat hebt doorgelezen moet je aan de sticky's beginnen..voeding,cardio en dergelijke.
Ten minste als je een oplossing wilt dat op lange termijn werkt.

th_drawn_on_sixpack.jpg

:lol:

Laatst bewerkt:
Volgens je stats heb je een VP van 8%.
Dan heb je toch zeker wel een zichtbare six-pack?

Terug
Naar boven