MuscleMeat

iemand lipo6 gebruikt?

zarion

Novice
Waardering
0
vraagje?

heeft iemand ervaring met lipo6 kun je er mij meer over vertellen bijwerkingen, resultaat en andere ervaringen

alvast bedank,
zarion

Nog niet gebruikt, maar staat op bodybuilding.com op 1ste plaats als best verkopende vetverbrander. Dus slecht zal het niet zijn.

ik heb er ervaring mee,

het geeft je wat extra energie om te trainen, maar ik zou gaan voor muscletech hydroxycut hardcore..

betere ervaring mee, mits je voeding en training goed is...

Alri Venom had ook goeie reviews, dat is wel een eetlust ondrukker.

ik heb er ervaring mee,

het geeft je wat extra energie om te trainen, maar ik zou gaan voor muscletech hydroxycut hardcore..

betere ervaring mee, mits je voeding en training goed is...

Idd, ik zou beter voor de hydroxycur hardcore gaan. Ik heb lipo6 ook gebruikt en werkte niet, maar dat kan ook omdat mn basis niet goed was, maar de hydroxycut hardcore is echt hardcore, ik gebruik hem nu ook al een week en er is al 3 kilo af dus kijk maar;)

Ik heb 1 potje gebruikt, en ik moet zeggen dat het wel doet wat het belooft zolang je een goed, gezond cut-dieet hebt en cardio doet. Kzou m bestellen op Bodybuilding.com - The Future Of Bodybuilding! Huge Bodybuilding Site. want dat scheelt de helft ;)

Als je een goed Cut-dieet hebt en voldoende Cardio doet dan werkt zelfs een placebo imo goed ;)

On-Topic ;
Zelf geen ervaring met dit product sry , ik gebruik geen Fb ,... doe het zoals hierboven enkel met dieet en cardio ( Ik ga dan ook nooit naar een BF% lager dan 10 ;) )

Krijg je een opgejaagd gevoel van lipo 6 ? ...want ik baal namelijk nogal van het feit dat ik nooit een fatburner kan gebruiken omdat ik 9 van de 10x echt van de kaart raak door de ingredienten en dus niet normaal meer kan trainen.

Krijg je een opgejaagd gevoel van lipo 6 ? ...want ik baal namelijk nogal van het feit dat ik nooit een fatburner kan gebruiken omdat ik 9 van de 10x echt van de kaart raak door de ingredienten en dus niet normaal kan trainen.

vrijwel niet.

Hmmm dat is wel fijn om te horen....want met bv Hydroxycut , Ergolean AMP & TCX fatburner ben ik echt helemaal de weg kwijt...kan er dan ook slecht tegen dat blijkt wel.

Hmmm dat is wel fijn om te horen....want met bv Hydroxycut , Ergolean AMP & TCX fatburner ben ik echt helemaal de weg kwijt...kan er dan ook slecht tegen dat blijkt wel.

Dat is dan met Lipo6 niet anders.Ik gebruikte een tijdje terug Leviathan.Deed ook prima zijn werk en geen opgejaagd gevoel wat ik bij Lipo6 wel een beetje had.Niet in grote mate maar toch.

Terug
Naar boven