XXL Nutrition

Iemand nog een leuke Japanse auto importeren?

Bezoekers in dit topic

Hmm niet echt voorkeur aan die auto's die skylines zijn echt snel.. Maar vin een dodge challenger / charger (oude) met 2000 pk toch wat meer indruk maken dan dit...
 
17 October 2007
by Andy Goodwin

Here are the white-hot first pictures of the Nissan GT-R – leaked ahead of its upcoming debut at the Tokyo Motor Show.

The official press shots were published by a trigger happy American motoring title well before Nissan’s embargo ended.

Hype surrounding the legendary Skyline successor is second only to its performance. The GT-R is no longer a super saloon but a fully blown supercar.

Expect the twin-turbocharged V6 engine to produce between 480bhp and 530bhp. It uses its four-wheel-drive trickery to sprint to 0-60mph in around 3.5 seconds with minimal wheel-spin.

A rumoured top speed of 192mph gives it a massive 37mph advantage over its predecessor.

Gear shifting paddles can be clearly seen behind the steering wheel, suggesting that the GT-R will be fitted with a sequential automatic gearbox as standard. It is possible that it uses dual-clutches to change gear faster, in a similar way to Audi and Volkswagen’s DSG gearboxes.

The GT-R has been spotted carrying out mile after mile of testing at Germany’s infamous Nurburgring test track – having its handling honed and tested against mechanical luminaries including the latest Porsche 911 Turbo.

In June the rapid Nissan made an appearance at the Goodwood Festival of Speed, its bumpers covered by a black disguise to hide the final design.

The Nissan GT-R will be the star of the Tokyo Motor Show - starting on 26th October – so be sure to come back for all the latest details as they are released.


http://www.autotrader.co.uk/EDITORIAL/CARS/news/37032.html


ik heb er 2 weken terug achter gereden, in de states zie je ze soms........
:D
 
stuur aan de rechterkant went wel, heb op vakantie een tijdje mee gereden.
Nadeel is wel dat we hier rechts rijden, maw als je stuur ook rechts sta is het onmogelijk iemand voorbij te steken
 
stuur aan de rechterkant went wel, heb op vakantie een tijdje mee gereden.
Nadeel is wel dat we hier rechts rijden, maw als je stuur ook rechts sta is het onmogelijk iemand voorbij te steken


rij dan ook in een mclaren F1, heb je tenminste het stuur in het midden en links & rechts een stoel voor je passagiers!
:D
 
ik heb er 2 weken terug achter gereden, in de states zie je ze soms........
:D

Ik heb er in gezeten op de rollenbank op het werk...Pwned. :D

Het ding stelde trouwens zwaaaaaaaaaaaar teleur. Ik weet de exacte getallen niet precies meer, maar het was onder de 500pk op de wielen. Is natuurlijk veel voor een straatwagen, maar de ophef is groter dan het uiteindelijke resultaat.

Verder is mijn mening dat niets boven Europese techniek en design uitkomt.
Porsche, Audi, etc. Dat zijn pas auto's met klasse met een grote K.
 
Waar werk jij dan?
 
tja nieuwe skyline is niet voor niets uitgeroepen tot beste auto ooit gemaakt.
 
Met jou kan ik praten!
 
bah, ik vind het maar lelijke dingen die spleetogenbakken
geef mij maar een europese wagen, dan help je er onze economie nog wat mee ook
 
bah, ik vind het maar lelijke dingen die spleetogenbakken
geef mij maar een europese wagen, dan help je er onze economie nog wat mee ook

jah want jou bmw van €50000,- zal veel uitmaken voor de europese economie. bmw's worden eigenlijk niet eens volledig in europa gemaakt dus veel zal je er niet mee opschieten.

En het maakt niks uit of het spleetoogbakken zijn, maar die bakken rijden de alledaagse Golfje eruit van de zelfde prijs klasse (heb het niet over een skyline)
 
jah want jou bmw van €50000,- zal veel uitmaken voor de europese economie. bmw's worden eigenlijk niet eens volledig in europa gemaakt dus veel zal je er niet mee opschieten.

En het maakt niks uit of het spleetoogbakken zijn, maar die bakken rijden de alledaagse Golfje eruit van de zelfde prijs klasse (heb het niet over een skyline)

:roflol:
 
Ik heb er in gezeten op de rollenbank op het werk...Pwned. :D

Het ding stelde trouwens zwaaaaaaaaaaaar teleur. Ik weet de exacte getallen niet precies meer, maar het was onder de 500pk op de wielen. Is natuurlijk veel voor een straatwagen, maar de ophef is groter dan het uiteindelijke resultaat.

Verder is mijn mening dat niets boven Europese techniek en design uitkomt.
Porsche, Audi, etc. Dat zijn pas auto's met klasse met een grote K.

"Zwaaaaaaaaaaar teleur'' :roflol: Tuurlijk is het geen 500pk op de wielen, het is namelijk tussen de 480 en 530pk. Op de wielen is dit iets van 410 denk ik?
Het ding is bijna net zo snel op de 100 als een Enzo, van 0-60mph in 3.5-6 sec....en jou stelt ie teleur hahaha. Dat is sneller dan elke Audi, Porsche EN BMW. Zelfs de Carrera GT doet er 3.9 sec over.

Voor iemand die veel verstand van auto's zegt (of denkt) te hebben heb je bar weinig verstand over techniek imo ;) In de nieuwe GTR zit pas techniek verwerkt, daar kunnen Europese merken nog wat van leren.
 
"zwaaaaaaaaaaar teleur'' :roflol: Tuurlijk is het geen 500pk op de wielen, het is namelijk tussen de 480 en 530pk. Op de wielen is dit iets van 410 denk ik?
Het ding is bijna net zo snel op de 100 als een enzo, van 0-60mph in 3.5-6 sec....en jou stelt ie teleur hahaha. Dat is sneller dan elke audi, porsche en bmw. Zelfs de carrera gt doet er 3.9 sec over.

Voor iemand die veel verstand van auto's zegt (of denkt) te hebben heb je bar weinig verstand over techniek imo ;) in de nieuwe gtr zit pas techniek verwerkt, daar kunnen europese merken nog wat van leren.

you know your sh*t :d :d
 
"Zwaaaaaaaaaaar teleur'' :roflol: Tuurlijk is het geen 500pk op de wielen, het is namelijk tussen de 480 en 530pk. Op de wielen is dit iets van 410 denk ik?
Het ding is bijna net zo snel op de 100 als een Enzo, van 0-60mph in 3.5-6 sec....en jou stelt ie teleur hahaha. Dat is sneller dan elke Audi, Porsche EN BMW. Zelfs de Carrera GT doet er 3.9 sec over.

Voor iemand die veel verstand van auto's zegt (of denkt) te hebben heb je bar weinig verstand over techniek imo ;) In de nieuwe GTR zit pas techniek verwerkt, daar kunnen Europese merken nog wat van leren.
idd!
:thumbs:
 

''That lap time places the GT-R ahead of the Mercedes-Benz SLR 722 GT, Koenigsegg CCR and Porsche 997 GT2, and just one second behind the Porsche Carrera GT — not bad for a car down several ponies on each of the competitors.''

7:29 op de nurburgring! ass kicking car!
 
Natuurlijk niet! Japanse auto's.......:rolleyes:
 
[Link niet meer beschikbaar]

Meer van dit soort auto's; [Link niet meer beschikbaar]

Voor dat geld kun je wel een betere auto krijgen, zou ik zeggen. (qua leeftijd en uiterlijk :D)
 
''That lap time places the GT-R ahead of the Mercedes-Benz SLR 722 GT, Koenigsegg CCR and Porsche 997 GT2, and just one second behind the Porsche Carrera GT — not bad for a car down several ponies on each of the competitors.''

7:29 op de nurburgring! ass kicking car!


en dat voor een fractie van de prijs van zijn concurrenten!!
;)
 
[Link niet meer beschikbaar]

Dat ding gaat als de brandweer...van ca 50 tot bijna 250kmu ofzo :D

Ik ben zelf ook meer van de Duitse autos (rij zelf M3)...maar als ik mocht kiezen tussen de E92 M3 of de GTR R35 dan moest ik welgeteld 0.0000001 sec nadenken. GTR aub :D
 
Back
Naar boven