Fitness Seller

Wat was jouw eerste auto?

Bezoekers in dit topic

Naar aanleiding van de eerste auto van Basmca kreeg ik het idee om dit topic aan te maken. Dus de vraag voor jou, Wat was je eerste auto en heb je er nog leuke herinneringen aan?

Als je me had getagd had ik dit topic eerder gezien :(
Zoals ik in het auto topic gepost heb heb ik een aantal maanden terug mijn eerste auto gekocht.

Een Alfa Romeo 147, 2.0 TS benzine, 150Pk uit 2006.
Iets latere leeftijd dan de meeste hun eerste auto kopen, maar daardoor wel een leuke auto kunnen kopen.
Niks bijzonders maar erg fijn om in de leren stoeltjes te zitten, en rijdt erg goed.
Vermogen is net leuk, niet bijzonder snel, maar komt prima mee met de lease diesels die bijna 15 jaar nieuwer zijn.
20200110_171039.jpg
 
Laatst bewerkt:
Fallingout had ik inderdaad moeten doen. My bad. Nu in ieder geval wel weer een bump op dit topic :D
 
De Alfa's blijven altijd wel mooi.
Ik heb mijn Mito nog steeds te koop staan, niemand die hem wil hebben blijkbaar :(

Inmiddels ook aan het twijfelen of ik de MINI Countryman S wel ga houden, ding rijdt 1 op 11 wat ik toch wel zonde vind en de auto wat tegen valt, maar mijn vriendin is er uiteraard erg blij mee en weigert.
Stom geweest een paar keer de tank vol te gooien, nu mag zij de pijn van tanken gaan ervaren. We rijden 20.000 per jaar dan is 1 op 11 wel zonde als de auto niet helemaal geweldig bevalt.
 
Wat voor MiTo heb je te koop staan?

1 op 11, veel stad?
Ik haal ook ong 1 op 10-11 als ik veel stad rij, 1 op 13-14 als ik veel snelweg rij.

Dure grappen maar bevalt me verder erg goed.
Dit doet wel pijn altijd.
20200130_120928.jpg
 
Wat voor MiTo heb je te koop staan?

1 op 11, veel stad?
Ik haal ook ong 1 op 10-11 als ik veel stad rij, 1 op 13-14 als ik veel snelweg rij.

Dure grappen maar bevalt me verder erg goed.
Dit doet wel pijn altijd.

cooper S.jpg


MiTo is een 1.6 diesel 120pk. Die rijdt wel 1 op 18
Zal wel weinig vraag naar zijn momenteel, was wel een erg fijne auto en voor zijn klasse ook een mooi interieur.
40.000 zonder gezeik mee kunnen rijden. Maar we moesten toen over op automaat.

MINI rijdt zelfs veel 80km wegen waarbij je geen stoplicht tegen komt en haalt 1 op 11, maar is ook wel een automaat die graag veel toeren maakt voordat hij schakelt. Heb er een haat/liefde verhouding mee, 80% haat maar hij is niet van mij alleen helaas.
 
Niet heel lang mijn rijbewijs; Eerste auto was een Corsa uit '98, heb ik een half jaartje in gereden. Nu rij ik ongeveer een jaar in een Mercedes C180 Kompressor uit 2003, prima auto, best vlot.
 
Eerste was een BMW E30 325, met 192.000 op de klok, bleek achteraf 460.000 te zijn :roflol: mankeerde ook van alles aan, was blij als je weer thuis was.
 
Back
Naar boven