MuscleMeat

If schema checkup?

Uncle Outlaw

Competitive Bodybuilder
Waardering
66
Lengte
1m77
Massa
80kg
Vetpercentage
20%
Ik doe bijna elke dag een spiergroep af en toe zit er een dag in de week bij waar ik alleen maar jog. Sommige dagen jog ik smorgens en dan in de namiddag een spiergroep. Heb een if schema opgesteld. Op de dagen dat ik jog lijkt het me best wat BCAA'S te nemen.

De andere dagen gewoon fasted stated zonder enig extra. Klopt men schema zo een beetje. Ik doe werk waarbij ik geen energie verbrand. Van men auto naar men pc bij het ware. Mijn activiteitsfactor naast sport is dus erg klein vandaar ook kcal op waarden die volgens mij voor me ergens in de cut of zelfs onderhoud liggen.

Joggen varieerd soms doe ik een 9 tal km soms doe ik maar 6 soms als het hit trainingen zijn 4 km. Heb ik de manier van eten wat goed opgesteld zo ?

Bijlagen

• Topic Starter Topic Starter
by the way ik merkte net... al je je vetpercentage weet staat er in een schema dikwijls zoveel vetvrije massa... maar ik vraag me af hoe men rekening houd met dikte van botten in het skelet en het gewicht daarvan... want iemand met dikke botten heeft toch meer 'vetvrije massa' die toch ander verschil maakt in kcal dan iemand met een dunder skelet... en kijk ook maar naar organen en hoeveel kg dat kan verschil van 1 persoon naar een ander... (gedachte, hoeft niet op gereageerd te worden tenzij je iets constructiefs erover kan zegge)

by the way ik merkte net... al je je vetpercentage weet staat er in een schema dikwijls zoveel vetvrije massa... maar ik vraag me af hoe men rekening houd met dikte van botten in het skelet en het gewicht daarvan... want iemand met dikke botten heeft toch meer 'vetvrije massa' die toch ander verschil maakt in kcal dan iemand met een dunder skelet... en kijk ook maar naar organen en hoeveel kg dat kan verschil van 1 persoon naar een ander... (gedachte, hoeft niet op gereageerd te worden tenzij je iets constructiefs erover kan zegge)
De aantal kcal zijn ook maar een richtlijn he. Iemand die exact dezelfde vvm heeft kan nog steeds een ander onderhoud hebben door verscheidene dingen volgens mij.

De aantal kcal zijn ook maar een richtlijn he. Iemand die exact dezelfde vvm heeft kan nog steeds een ander onderhoud hebben door verscheidene dingen volgens mij.
Ja dat neem ik ook aan... is de opstelling van de voedingswaarden zo wat goed denk je?

---------- Toegevoegd om 11:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:28 ----------

Dit zou eigenlijk bij voeding moeten staan... :/ my bad

bump

Terug
Naar boven